Zwanger worden vanaf Augustus 2017

18-09-2017 16:56 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Omdat ik niet helemaal zeker ben of er al een topic hiervoor is open ik deze zodat we gezellig met zijn alle erover kunnen kletsen!
Ik woon sinds een tijd samen met mijn vriend, hebben nu bijna 6, jaar een relatie. Vanaf de laatste week augustus gestopt met de pil, ben nu dus een week voor mijn NOD, en heb net als vele andere vele rare kwaaltjes haha!
Afgelopen nacht behoorlijke last van mijn rug gehad waardoor ik niet lekker heb kunnen slapen. Vooral op de rug of buik liggen was pijnlijk!
Nog meer stoppers (met de pil) hier? 😁
Merk dat nu ik dit niet aan mijn vriendinnen en familie vertel ik er wel dol graag over wil kletsen!

Liefs, Kiki x
Hi Kiki,

Ik zou graag met je meepraten! Mijn man en ik zijn al 10 jaar samen en ik ben 5 jaar geleden gestopt met de pil.
Sinds mei 2017 zijn we het ook aan het proberen, maar helaas zonder succes nog.

Na de eerste keer dat we besloten dat we ervoor zouden gaan, voelde ik ook allerlei kwaaltjes en pijntjes die leken op een zwangerschap. Ik was ook 10 dagen overtijd en dacht echt dat het raak was! Helaas was dat niet zo. De maand erop had ik hetzelfde en ik was dan ook ontzettend teleurgesteld toen het weer niet raak was.

Sindsdien probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn, maar nu ben ik dus weer 6 dagen te laat. Ik heb nog geen test gedaan omdat ik het gevoel heb dat het weer mis is :(
Hee smmerbreeze!
Wat lijkt me dat vervelend om telkens die teleurstelling te hebben! En het is natuurlijk dubbel lastig wanneer je nog geen regelmatige cyclus hebt, want dat maakt het ook twijfelachtig!
Ik probeer het inderdaad ook, maar het is zo lastig! Stiekem denk ik er wel veel aan.. 😅
Gewijzigd omdat hier niet echt gekletst wordt. Andere nickname aangemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven