Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Oudblond schreef:
22-09-2017 19:13
Ik heb de luxe dat ik genoeg kastruimte heb waardoor ik geen kleding op moet bergen. Maar af en toe kritisch door de kast gaan doe ik ook wel. Al is er vaak niet heel veel dat weg kan of moet. Ik koop dan ook niet veel. Wel staat er nu nieuw ondergoed (Ginerva, dank u!), zwarte pumps en een getailleerd blauw bloesje op het verlanglijstje. Alles ter vervanging van precies hetzelfde versleten spul :proud:

Nou ik ga het zomergoed ook niet wegdoen hoor. Ik heb een kast tot het plafond en de bovenste planken zijn straks voor het zomerspul. Sommige dingen draag ik het hele jaar (bijvoorbeeld hemdjes in de zomer met een losvallend t-shirt er over en in de winter met een vest).
Ik probeer een basis aan te houden van een bepaald aantal broeken, vestjes enz. Dus dat vervangen door (bijna) hetzelfde doe ik ook!
Ik heb een waskamer, en een studiekamer, een ouderslaapkamer en twee kamers voor twee kinderen waarvan er nu één het huis uit is. Maar denk maar niet dat het ruimte scheelt, het huis en haar kamer staan nog vol met haar spullen.

Het is wel stil vanavond. Zoon eet met vrienden, dochter het huis uit en dan zit je opeens met je tweeën aan tafel, net als 21 jaar geleden.

Gelukkig maken de cavia's nog gezellige geluidjes.
Voor de liefhebbers. Midsummer murders begint zo op België. Het is een spiksplinternieuwe, dus vergeet niet te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik breng regelmatig orde de kasten. Heb niet zo bar veel kast ruimte .heb wel n rommelkamertje gebruik ik als inloopkast 😂
Ik moet altijd van mij zelf ,bij elkaar hangen wat ik bij elkaar aankan.inclusief wat ondergoed soms lingerie. 😀
Panty .zodat ik als wij weggaan niet alles zoeken moet.
Waar is dat hemdje? waar hangt die broek.? ohhh wat moet ik hier nou bij aan.? Heb ik mijn leven lang al gedaan.vind ik erg makkelijk. Ik trek nooit zomaar wat uit de kast.
Morgen moeten we bijtijd weg. Kleding klaar.alles wat we mee moeten nemen staat klaar. nu ik het zo opschrijf vind ik het best n ietwat overdreven. Maar zo zit nu eenmaal zo in elkaar.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
De hele dag prachtig weer geweest .en nu hoor ik dat het begint te regenen .
chrisjoh schreef:
22-09-2017 21:50
De hele dag prachtig weer geweest .en nu hoor ik dat het begint te regenen .
Hier net andersom: het heeft de hele dag geregend zowat en pas rond 1700 uur ging de zon schijnen!
Everything you see I owe to spaghetti!
Cateautje schreef:
22-09-2017 20:39
Voor de liefhebbers. Midsummer murders begint zo op België. Het is een spiksplinternieuwe, dus vergeet niet te kijken.

Ik heb er aan gedacht hoor Cateau! :bigkiss:
chrisjoh schreef:
22-09-2017 21:16
Ik breng regelmatig orde de kasten. Heb niet zo bar veel kast ruimte .heb wel n rommelkamertje gebruik ik als inloopkast 😂
Ik moet altijd van mij zelf ,bij elkaar hangen wat ik bij elkaar aankan.inclusief wat ondergoed soms lingerie. 😀
Panty .zodat ik als wij weggaan niet alles zoeken moet.
Waar is dat hemdje? waar hangt die broek.? ohhh wat moet ik hier nou bij aan.? Heb ik mijn leven lang al gedaan.vind ik erg makkelijk. Ik trek nooit zomaar wat uit de kast.
Morgen moeten we bijtijd weg. Kleding klaar.alles wat we mee moeten nemen staat klaar. nu ik het zo opschrijf vind ik het best n ietwat overdreven. Maar zo zit nu eenmaal zo in elkaar.

Dat vind ik niet overdreven hoor Chris. Als wij een hele dag weg moeten zet, hang, leg ik ook alles klaar. Lekker makkelijk dan ben je snel startklaar.
Alleen die setjes kleding bij elkaar hangen doe ik niet. Ik heb veel dingen die in verschillende combinaties gedragen kunnen worden. Ik heb wel keurige stapeltjes: zwarte hempdjes bij elkaar, gekleurde hemdjes bij elkaar, stapeltje dunne vestjes., Op hangertjes hangen zomerbroeken bij elkaar en winterbroeken aan de andere kant, enz.
Ik heb wel de neiging om alles "voor netjes" te bewaren en dan alsnog elke dag hetzelfde aan te trekken. ;-D Herkennen jullie dat?
Ja, dat herken ik wel. Vooral nu ik - tijdelijk hoop ik - niet werk. Voelt een beetje als 'zondagse kleren'. :) Ik leg ook elke dag mijn kleren vast klaar voor de volgende dag.
Slecht geslapen, iedere 2 uur weer wakker en verder dommelen en helemaal overdwars in mijn bed (gelukkig kan dat) wakker door de wekker. Maar: de zon schijnt!
Everything you see I owe to spaghetti!
Met ouder worden merk ik dat ik de casual 'thuisstijl' achter me aan het laten ben. Mijn 'werkkleren' zijn mijn stijltje geworden, ook in mijn vrije tijd. Ik heb dus helemaal geen 'nette kleding' meer of eigenlijk heb ik alleen maar 'nette' kleding :@@:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goedemiddag! :cheer:

Vanmiddag bij de babs geweest, leuke vrouw, lang gesprek ook uiteindelijk. :)
Daarna nog even bij nieuwe huis wezen koekeloeren :proud: en nu lekker op de bank.

Fijne dag!
Goedemiddag allemaal, fijne zaterdag met een heerlijk zonnetje.

Even afwezig geweest. Afgelopen vrijdag heeft een tante van mij een hersenbloeding gehad. Zo maar,ze was gezond en nog maar 52. Het is nieuws is hard aangekomen in de familie. Mijn tante word nu in kunstmatige coma gehouden, elke dag hopen en bidden we. Hoe zal er uit komen...

Nu even hier lezen, gedachte op een andere lijn zetten
Jeetje wat heftig.
Heel veel sterkte en beterschap sonja :hug:
Daremanda schreef:
23-09-2017 15:58
Jeetje wat heftig.
Heel veel sterkte en beterschap sonja :hug:
Thx Daremanda
Tjonge Sonja, dat is niet niks. De schrik zal er wel goed inzitten.
Het kan dat je tante na die coma de kans krijgt om te revalideren en dat het voor een groot deel weer goed komt. Ik hoop het voor haar en voor jullie.
Tjongejonge wat jong nog.
sonjavg schreef:
23-09-2017 15:57
Goedemiddag allemaal, fijne zaterdag met een heerlijk zonnetje.

Even afwezig geweest. Afgelopen vrijdag heeft een tante van mij een hersenbloeding gehad. Zo maar,ze was gezond en nog maar 52. Het is nieuws is hard aangekomen in de familie. Mijn tante word nu in kunstmatige coma gehouden, elke dag hopen en bidden we. Hoe zal er uit komen...

Nu even hier lezen, gedachte op een andere lijn zetten
Sterkte Sonja.dat is heel heftig .ik hoop dat ze goed herstelt . :hug:
@ herfst . Ja ik loop thuis meestal in jeans .en zomers in n dunne broek of rok. Als ik de deur uit ga kleed ik mij om.

Heb niet meer dezelfde kleding als tijdens mijn werkzame leven. Toen veel colbertjes en rokken.
Moest er representatief uit zien. Ik heb nog regelmatig op beurzen gestaan. Dus altijd netjes.
Mijn gewone huishouden kan ik niet doen in nette kleding .jeans trui bloes of shirt. Netjes maar niet het mooiste.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 23-09-2017 17:27
0.46% gewijzigd
Weer n dagje weggeweest, genoten van het prachtige weer.al was het vanmorgen wat mistig .
maar n heerlijke dag gehad.
.
Als ik thuis ben draag ik huiskleren. Ik zal wel moeten, want hoewel ik heel netjes eet, zit ik altijd onder de vlekken, hoe ik dat voor elkaar krijg is me een raadsel, maar het gebeurt, dus vandaar.

Ben buiten altijd om door een ringetje te halen, al verschilt de stijl van kleding met de dag.
Dit jaar heb ik besloten veel van mijn zomerkleding te blijven dragen met vesten erover, heb er al een paar gekocht en aangepast met verschillende shirts en het kan er meer dan prima mee door. Verder heb ik nog een aantal truien van vorig jaar en die zijn allemaal ook nog netjes, dus eigenlijk ben ik klaar voor de winter.
Ik moet ineens denken aan de woestijn. :)
chrisjoh schreef:
23-09-2017 16:28
Sterkte Sonja.dat is heel heftig .ik hoop dat ze goed herstelt . :hug:
Thx Chrisjoh
Hier loop ik altijd in een spijkerbroek, lang, kniebroek of driekwart met een t-shirt of blouse korte of lange mouwen erboven. Verder een vest of spijkerjasje, heb geen truien. Vind ik niet lekker zitten. Elke dag weer anders, gewoon afgaand van het weer. Echte winterkleren heb ik nog niet, wel een winterjas. Thuis draag ik hetzelfde, of we doe een pyjama dag met de meiden.
Ik draag vaak thuis een joggingbroek en shirt van vriend. :proud:
Ik kan slecht tegen het gevoel van spijkerbroeken, maar draag ze buiten toch. Al draag ik meestal van die harembroeken maar dan van katoen en anders dan die rare dingen. Ook heb ik een legging met twee jurkjes voor dit weer.
:)
Daremanda schreef:
23-09-2017 17:00
Ik draag vaak thuis een joggingbroek en shirt van vriend. :proud:
Ik kan slecht tegen het gevoel van spijkerbroeken, maar draag ze buiten toch. Al draag ik meestal van die harembroeken maar dan van katoen en anders dan die rare dingen. Ook heb ik een legging met twee jurkjes voor dit weer.
:)
Heb helemaal geen jurken (jes) volgens mijn moeder al sinds mijn geboorte wilde ik het niet. Werd altijd aangekleed met jongens kleren :) die te klein waren voor mijn oudere neven.
Sterkte Sonja :hug:
Voor thuis heb ik een paar mooie jumpsuits: zitten lekker en ik ben toch 'gekleed'. Ik hou sowieso van ton sur ton.
De zon schijnt lekker, het licht spat naar binnen! Wat zou ik de balkondeuren graag open gooien, maar ik vertrouw de katertjes nog niet. Ze zijn nog zo onbesuisd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven