Moet Ik hem vergeten?

25-09-2017 00:07 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal..

Even een situatie schets.
Ik studeer in het buitenland en in mijn klas zit Philip. Vanaf dag 1 (1jaar terug) vind ik deze jongen al echt heel erg aantrekkelijk.

We zijn een paar keer op koffie geweest (ik moest hem altijd vragen en het gesprek beginnen) en in mei vertelde hij dat hij me heel lief en knap vond maar op dat moment gewoon geen vriendinnetje wilde. Maar als hij daar wel tijd en ruimte voor had ik zeker het type meisje ben waar hij op zal vallen, maar nu alleen vrienden. Ik accepteerde dat maar bleef hoop houden. We zijn gewoo goede vrienden gebleven en hadden meestal 1 keer in de 4/5 weken een koffie moment samen.

Nu na de zomer begonnen we weer wat meer te praten. ( nogsteeds moet ik altijd beginnen, en is hij niet echt van de lange app gesprekken. Maar hij toont 6x meer interesse dan voor de vakantie) hij blijkt in de vakantie Engels geleerd te hebben en ik spreek ondertussen een heel stuk beter Bulgaars. Wehadden vorige week woensdag een koffieafspraakje. Wat super gezellig en leuk was, hij had voor de zomer gevraagd of ik klompen voor hem wilde kopen en toen ik die gaf was hij daar oprecht heel gelukkig mee.

Aan het einde vroeg hij ineens : wanneer is onze volgende afspraak? Ik moet even kijken wanneer ik volgende week moet werken maar dat weet ik zaterdag avond en dan schrijf ik je Ok?

Ik was super gelukkig want én ineens alweer binnen een week en het kwam vanuit zijn kant. Maar zondag avond nog geen berichtje..
En ik hoorde van een vriend van mij dat hij naar een ander meisje wel een beetje flirterig aan het appen was.. nu is hij wel vaker een beetje flirterig (bij mij meer verlegen) maar toch zit het me niet helemaal lekker. Ik wil het hem nog niet echt gaan vragen want dat is wel snel na de zomer en ik wil niet dat hij denkt dat ik vind dat hij niet met anderen mag praten ofzo..

Dit zit echt heel erg in mijn hoofd en ik snap gewoon niet dat ik na een jaar en een afwijzing nogsteeds heel erg hoop in de situatie heb.. en wil gewoon even weten wat andere mensen van deze situatie vinden.

Sitenote: ik heb nog nooit een relatie gehad maar merk er nu echt heel erg behoefde aan te hebben sinds ik hem ken

Wat denken jullie? Maak ik een kans? Of is dit een hopeloze situatie?
hij toont 6x meer interesse dan voor de vakantie

Hoe hou je dat bij eigenlijk?
S-Groot schreef:
25-09-2017 00:13
Gemiddeld aantal woorden per dag.
S-Groot schreef:
25-09-2017 00:13
Ik turf elk teken van interesse.

Nee, ik wist dat deze opmerking zal komen maar wist even niet anders te verwoorden dat het voelt alsof hij echt veel meer interesse in mij heeft.
Antwoord op je topictitel: ja. Jullie zijn gewoon vrienden, meer niet.
Ja. Als hij met je wil zijn, dan had hij dat gedaan. Dat is echt iets wat ij door schade en schande heb moeten leren.
Als iemand je echt wil, dan wil hij je ook gewoon echt NU en niet later of misschien ooit. Dus ik denk niet dat dit hem gaat worden.
Ik lees niets romantisch, in de zin dat er vonken over en weer springen. Niet wederkerig dus.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Mijn eerste indruk toen hij een volgende afspraak wilde maken (nadat hij klompjes van je kreeg) , is om beleefd /dankbaar over te komen, om zichzelf een houding te geven zeg maar ? Dan heb je ook niks meer gehoord en is hij met een ander aan het flirten , uit zichzelf . Ik denk dat je niet te veel hoop moet hebben , al is het misschien niet hopeloos.

Laat hem nu vooral op jou afkomen, als je niks meer hoort zou ik het wel laten gaan.
Ik zou mijn aandacht op je studie en andere jongens richten. Verwacht nl. eerlijk gezegd niet dat het met deze jongen wat gaat worden.
Je houdt jezelf voor de gek door te hopen op meer. Dat is er niet en komt er ook niet.
Hij vindt je knap en lief maar wil JOU niet als vriendin. Hij is alleen te laf om je dat te zeggen.
Geen tijd en energie meer in steken.
Dankjewel voor jullie reacties..

Ik ga mijn best doen hem uit mijn hoofd te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven