Onmogelijk verliefdheid, niet te ontlopen letterlijk,,

15-02-2009 19:02 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve mensen ik heb een probleem en ik hoop dat jullie me misschien wat advies kunnen geven??

Het is namelijk zo, ik ben een hevige verliefdheid aan het ontwikkelen voor een jongen.. maar... hij is pas 19 en woond bovendien bij ons thuis{huurt een kamer} Een relatie emotioneel of sexueel zou gewoonweg onmogelijk zijn, om de volgende redenen

- ik zou de financiele situatie van mijn ouders in gevaar brengen

- het leeftijdsverschil { ik ben een paar jaar ouder}

- in de familiesfeer zou het tot spanningen kunnen leiden...

hoezeer ik er ook tegen vecht, het word niet minder, het gevoel dat hij maar een paar meter verderop slaapt, zo dichtbij me is, en ik er helemaal niks mee kan, daar word ik ontzettend gefrustreerd en moe van. Deze verliefdheid put me uit,., en ik kom er niet vanaf

wie heeft misschien tips of advies?
Wat is hoax??
Ik denk dat je graag een vriend wilt, je hebt behoefte aan genegenheid zoals je zelf zegt maar daardoor zie je niet in dat hij eigenlijk niet bij je past denk ik.

Je moet helder gaan nadenken en naar hem gaan kijken hoe hij echt is en hem niet romantiseren of zo.
quote:qwertu schreef op 15 februari 2009 @ 19:42:

[...]

In nuchtere staat vindt hij je niet interessant???Ja...dat is ook het eerste wat ik daarbij dacht...
Zullen je ouders leuk vinden....een drinkende en blowende huurder

Nou hem ik in mijn jonge jaren echt wel eens een blowtje gerookt, maar toch zeker niet onder het dak van mijn huurbaas...

Wel typusch dat hij dronken en stoned wel met je wil knuffelen en in nuchtere toestand naar andere dames toegaat...

Zet je wel aan het denken toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
jah klopt, ik voel me inderdaad een beetje "left" de laatste tijd, en verlang heel erg naar tederheid en genegenheid. maar ik ben wel een beetje kieskeurig met mannen, dus mijn gevoelens voor hem zijn wel oprecht en ik ben ook wel echt gek op hem, maar het word versterkt doordat hij zo dichtbij me is, hij is "binnen bereik" laat ik t zo zeggen...

wat betreft zijn nuchtere staat: hij is ook hardstikke lief voor me als hij nuchter is, maar als we dan knuffelen dan lijkt het ook of hij niet helemaal durft, en als hij dronken is is hij gewoon veel vrijer, vandaar dat ik misschien denk, hoop dat hij me wel leuk vind, maar dat hij gewoon niet durft...
of zitten mannen niet zo in elkaar? ik snap ze zowieso al niet hoor
wat het blowen betreft. wij zijn vrij thuis, en hij heeft toestemming van mijn moeder onder ons dak te blowen..

laat ik t zo zeggen hij is niet de enige die blowt bij ons thuis dus dat is niet heel erg een issue
Als jou gevoel voor hem oprecht is en zijn gevoel voor jou ook dan moet je je denk ik niet druk maken over het feit dat hij bij jou in huis woont en er gewoon voor gaan. Je zegt dat je ouders erg vrij zijn . Nou dan moeten jullie hier ook over kunnen praten op den duur als het echt iets wordt toch?
Peachesblossom, ben jij eigenlijk een man of een vrouw?
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
quote:peachesblossom schreef op 15 februari 2009 @ 20:27:

wat het blowen betreft. wij zijn vrij thuis, en hij heeft toestemming van mijn moeder onder ons dak te blowen..

laat ik t zo zeggen hij is niet de enige die blowt bij ons thuis dus dat is niet heel erg een issueDus je ouders gebruiken ook?
ben een meisje, 24 jaar...

mijn moeder blowt "af en toe"
Die jongen heeft precies in de gaten hoe de situatie zet en hij speelt een beetje met jouw gevoelens Peaches. Wees alsjeblieft voorzichtig, want anders word je heel erg gekwetst binnenkort.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik denk ook dat hij met jou gevoelens speelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven