Zwanger van de 3e
zondag 9 juli 2017 om 13:40
Hoi allemaal,
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
maandag 11 september 2017 om 20:53
dinsdag 12 september 2017 om 13:09
hoi Marilyn voel je niet verplicht om hier te schrijven hoor maar ik ben wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Knuffel!
ha ha Brianna, ik heb daar nog nooit van gehoord. Grappig! Dan zou ik nu (weer) een meisje kunnen krijgen.
bedankt voor de tip van de co-sleeper. Ik ga eens struinen op marktplaats.
evda, morgen al de echo! dat schiet lekker op! Hoever denk je dan te zijn?
de onrust is inderdaad niet prettig en nogal voelbaar op de werkvloer. Vandaag gelukkig een rustige dag. Hopelijk komt er snel duidelijkheid (ik blijf een beetje cryptisch vanwege herkenbaarheid)
Vandaag veel last van bandenpijn. Toch even de vk gebeld en die zei dat dat heel normaal is rond deze periode. Ik voel me dan zo'n tutje, alsof het mijn eerste is ha ha.
vanavond maar even lekker in bad.
ha ha Brianna, ik heb daar nog nooit van gehoord. Grappig! Dan zou ik nu (weer) een meisje kunnen krijgen.
bedankt voor de tip van de co-sleeper. Ik ga eens struinen op marktplaats.
evda, morgen al de echo! dat schiet lekker op! Hoever denk je dan te zijn?
de onrust is inderdaad niet prettig en nogal voelbaar op de werkvloer. Vandaag gelukkig een rustige dag. Hopelijk komt er snel duidelijkheid (ik blijf een beetje cryptisch vanwege herkenbaarheid)
Vandaag veel last van bandenpijn. Toch even de vk gebeld en die zei dat dat heel normaal is rond deze periode. Ik voel me dan zo'n tutje, alsof het mijn eerste is ha ha.
vanavond maar even lekker in bad.
dinsdag 12 september 2017 om 14:05
Amereeh; snap dat je niet herkent wil worden
. Hopelijk is er snel duidelijkheid en vooral rust op je werk..
Bandenpijn had ik ook zo, vooral bij de tweede..denk hoe meer zwangerschappen, hoe meer last je kan hebben van zulke kwaaltjes, je moet echt je rust pakken, al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan.....ik had bij de tweede ook heel veel harde buiken vanaf 19 weken, dit komt ook door de werkdruk bij ons op het werk, ik werk in een sector waar ik veel ellende hoor en veel met boze en wanhopige mensen te maken heb. Normaal kan ik dat prima handelen, maar als ik zwanger ben net ff niet. Op bijna elke afdeling geprobeerd, maar bleef veel harde buiken houden. Wilde echt niet stoppen met werken en mijn werkgever wilde dat ook niet, maar moest van de verloskundige volledig in de ziektewet met 27 weken, daar ben ik erg van opgeknapt... .
Jaaa morgen is de echo... Ik denk 8 weken te zijn .... Ik testte 4 weken geleden positief dus het zal minimaal 7,5 week zijn...maar als ik kijk naar mijn gemiddelde cyclusduur van 28 dagen (ik had de maand voor de Zwangerschap een cyclus van 27 dagen) zou ik ook 9 weken kunnen zijn...maar gezien de lichte testen 4 weken geleden ga ik maar uit van 7,5 a 8 weken.
Bandenpijn had ik ook zo, vooral bij de tweede..denk hoe meer zwangerschappen, hoe meer last je kan hebben van zulke kwaaltjes, je moet echt je rust pakken, al is dat soms makkelijker gezegd dan gedaan.....ik had bij de tweede ook heel veel harde buiken vanaf 19 weken, dit komt ook door de werkdruk bij ons op het werk, ik werk in een sector waar ik veel ellende hoor en veel met boze en wanhopige mensen te maken heb. Normaal kan ik dat prima handelen, maar als ik zwanger ben net ff niet. Op bijna elke afdeling geprobeerd, maar bleef veel harde buiken houden. Wilde echt niet stoppen met werken en mijn werkgever wilde dat ook niet, maar moest van de verloskundige volledig in de ziektewet met 27 weken, daar ben ik erg van opgeknapt... .
Jaaa morgen is de echo... Ik denk 8 weken te zijn .... Ik testte 4 weken geleden positief dus het zal minimaal 7,5 week zijn...maar als ik kijk naar mijn gemiddelde cyclusduur van 28 dagen (ik had de maand voor de Zwangerschap een cyclus van 27 dagen) zou ik ook 9 weken kunnen zijn...maar gezien de lichte testen 4 weken geleden ga ik maar uit van 7,5 a 8 weken.
woensdag 13 september 2017 om 10:34
Goede echo gehad meteen mooi sterk kloppend hartje voor de termijn
...ben nog maar 7.1 weken... Dat betekent dat ik met 3.0 week positief heb getest..wist niet dat dat mogelijk was.
Geen garanties, maar voor nu zag het er goed uit.
Vanwege mijn miskramen geschiedenis mag ik een extra echo met 9 weken en termijnecho met 11 weken .
Geen garanties, maar voor nu zag het er goed uit.
Vanwege mijn miskramen geschiedenis mag ik een extra echo met 9 weken en termijnecho met 11 weken .
woensdag 13 september 2017 om 11:32
oo wat fijn evda!! wel minder ver dan je dacht, maar wel fijn dat je dan over 2 weken al weer een echo hebt en daarna nog een. Dat is fijn om naar uit te kijken denk ik.
vervelend amereeh die bandenpijn! ik had het met m'n eerste juist heel erg, zo naar! Maar snap dat je je dan een beetje tuttig voelt als je de vk belt en die zegt 'nee joh, hoort erbij' hihi, maar daar zijn ze voor he:) En elke zwangerschap is gewoon weer anders.
hier lekker op de bank... die twee weken duren elke keer zo eindeloos, hoe kan dat he;)?
vervelend amereeh die bandenpijn! ik had het met m'n eerste juist heel erg, zo naar! Maar snap dat je je dan een beetje tuttig voelt als je de vk belt en die zegt 'nee joh, hoort erbij' hihi, maar daar zijn ze voor he:) En elke zwangerschap is gewoon weer anders.
hier lekker op de bank... die twee weken duren elke keer zo eindeloos, hoe kan dat he;)?
woensdag 13 september 2017 om 14:49
Gefeliciteerd met je goede echo Evda! Toch nog niet zo ver maar het kan blijkbaar wel. Fijn dat je nog een extra krijgt hoor. En volgens mij zit het met de klachten ook wel goed.
Ja brianna die weken duren dan weer eindeloos he. Heel veel sterkte met wachten. Ik duim voor je.
De verloskundige belde net met de goede NIPT uitslag. Ben wel opgelucht toch.
Ja brianna die weken duren dan weer eindeloos he. Heel veel sterkte met wachten. Ik duim voor je.
De verloskundige belde net met de goede NIPT uitslag. Ben wel opgelucht toch.
woensdag 13 september 2017 om 15:12
zondag 17 september 2017 om 15:00
maandag 18 september 2017 om 21:09
ik heb vandaag veel aan je gedacht marilyn, wat een nare tijd hebben jullie...Ik kan me er nauwelijks iets bij voorstellen. Hoop dat je de steun in je omgeving vindt die je nodig hebt. Als je hier je verhaal kwijt wilt, mag dat uiteraard ook, maar ik kan me ook voorstellen dat je hier helemaal niet meer wilt zijn. Weet in ieder geval dat we aan je denken!
brianne85 wijzigde dit bericht op 21-09-2017 00:42
0.41% gewijzigd
donderdag 21 september 2017 om 22:13
woensdag 27 september 2017 om 11:49
Ah nee Evda! !! Wat ontzettend jammer en verdrietig en stom!!! Weer ook... ik snap dat je je heel rot voelt nu, veel sterkte en een dikke knuffel!
Spannend labello! Tis al bijna zo ver!
Wij zijn dus op vakantie dus beperkt wifi. Lig nu wakker vd menstruatiepijn, dus helaas x 2, ook deze ronde weer geen succes voor ons. Lief dat jullie aan me dachten!
Spannend labello! Tis al bijna zo ver!
Wij zijn dus op vakantie dus beperkt wifi. Lig nu wakker vd menstruatiepijn, dus helaas x 2, ook deze ronde weer geen succes voor ons. Lief dat jullie aan me dachten!
woensdag 27 september 2017 om 17:21
Ach Evda toch heb zo met je te doen. Dat je hier weer doorheen moet. Zo oneerlijk.
Mijn miskraam heb ik opgewekt met pillen. (2x2 binnen 48 uur)
Ik heb er goede ervaring mee. Blijft je man ook thuis?
Knuffel Brianna! Ik snap je teleurstelling. Valt toch weer tegen dan. Wel een hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan!
Labello spannend weer!voor je het weet heb je je kleine in je armen.
Mijn miskraam heb ik opgewekt met pillen. (2x2 binnen 48 uur)
Ik heb er goede ervaring mee. Blijft je man ook thuis?
Knuffel Brianna! Ik snap je teleurstelling. Valt toch weer tegen dan. Wel een hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan!
Labello spannend weer!voor je het weet heb je je kleine in je armen.