Zwanger van de 3e
zondag 9 juli 2017 om 13:40
Hoi allemaal,
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
woensdag 27 september 2017 om 20:20
Amereeh; dankjewel voor je lieve woorden.
Ik dacht nu wel stoer te zijn bij slecht nieuws, maar was erg van slag gisteren.
Toch weer zo'n klap in je gezicht, ook al hou je er rekening mee.
Weet niet of ik ooit nog een zwangerschap aan durf.
Fijn dat de pillen z'n werk deden bij jou.
Hoe ver was jij?
Hoe lang duurde het voordat het ergste achter de rug was?
Hoop dat dat het morgen bij mij ook voorspoedig zal gaan.
Bed staat klaar en de kinderen zijn de hele dag elders, man is gedeeltelijk thuis maar kan er direct zijn.
Brianna wat een tegenvaller weer.
. Wachten is niet leuk.
Hele fijne vakantie meid .
Ik dacht nu wel stoer te zijn bij slecht nieuws, maar was erg van slag gisteren.
Toch weer zo'n klap in je gezicht, ook al hou je er rekening mee.
Weet niet of ik ooit nog een zwangerschap aan durf.
Fijn dat de pillen z'n werk deden bij jou.
Hoe ver was jij?
Hoe lang duurde het voordat het ergste achter de rug was?
Hoop dat dat het morgen bij mij ook voorspoedig zal gaan.
Bed staat klaar en de kinderen zijn de hele dag elders, man is gedeeltelijk thuis maar kan er direct zijn.
Brianna wat een tegenvaller weer.
Hele fijne vakantie meid .
donderdag 28 september 2017 om 05:27
Pff Evda wat heftig voor je meid. Echt idd heel oneerlijk dat je dit nu weer moet doorstaan.... snap nu heel goed he gevoel en twijfel over of je t ooit weer aandurft met dit als risico. Denk dat he daar later beter over kunt beslissen, nu is t zo heftig en zit je midden in t verdriet. Ik hoop voor je dat t mee gaat vallen met die pillen, en dat je daarna rustig 'een plek kunt geven', hoe cliché dat ook klinkt. Neem je tijd! Knuffel voor jou en veel sterkte!
Thnx meiden. Ja t valt weer even tegen maar t is klein leed hoor, als je t vergelijkt met anderen hier. Ik kreeg wel gister een appje v een vriendin dat ze zwanger is vd derde. Van onze eerste twee waren we steeds gelijk, zij steeds precies 2 mnd na mij. Zo bijzonder. Ik hoopte stiekem al dat t dit keer ook weer zo zou zijn, wist dat zij ook een derde wilden. Maar nu is zij dus al 12 wkn en ik op zn best 0
Dan is de teleurstelling weer even wat groter maar goed, we gaan gewoon weer voor komende maand. Heb wel goede hoop dat t binnenkort voor ons ook zo mag zijn
Hoe is t met de anderen?
Thnx meiden. Ja t valt weer even tegen maar t is klein leed hoor, als je t vergelijkt met anderen hier. Ik kreeg wel gister een appje v een vriendin dat ze zwanger is vd derde. Van onze eerste twee waren we steeds gelijk, zij steeds precies 2 mnd na mij. Zo bijzonder. Ik hoopte stiekem al dat t dit keer ook weer zo zou zijn, wist dat zij ook een derde wilden. Maar nu is zij dus al 12 wkn en ik op zn best 0
Hoe is t met de anderen?
donderdag 28 september 2017 om 11:18
Brianna dankje meis.
Elke maand een tegenvaller en steeds de spanning erom heen is niet niks hoor.
Daar mag je best even verdrietig om zijn.
Wachten is nooit leuk .
En inderdaad erg confronterend als een vriendin wel al zwanger is ..
Een half jaar leeftijdsverschil is ook leuk
.
Bij jou gaat het ook gewoon komen.
Ja ben er gevoelsmatig helemaal klaar mee , na drie miskramen.
Snap dat ik nu nog niet die beslissing kan nemen natuurlijk.
Maar het is geen kattenpis steeds die spanning weer.
Ook word ik ouder en de kans groter op problemen natuurlijk..
Ik denk niet dat er een derde gaat komen .
Heb 2 uur geleden de pillen ingenomen. Voel lichte menstruatie krampen, verder gebeurd er niks.
Hoop zo dat het door gaat zetten .
Wil heel graag schoon zijn van binnen want ik vind dit zo'n naar idee.
Elke maand een tegenvaller en steeds de spanning erom heen is niet niks hoor.
Daar mag je best even verdrietig om zijn.
Wachten is nooit leuk .
En inderdaad erg confronterend als een vriendin wel al zwanger is ..
Een half jaar leeftijdsverschil is ook leuk
Bij jou gaat het ook gewoon komen.
Ja ben er gevoelsmatig helemaal klaar mee , na drie miskramen.
Snap dat ik nu nog niet die beslissing kan nemen natuurlijk.
Maar het is geen kattenpis steeds die spanning weer.
Ook word ik ouder en de kans groter op problemen natuurlijk..
Ik denk niet dat er een derde gaat komen .
Heb 2 uur geleden de pillen ingenomen. Voel lichte menstruatie krampen, verder gebeurd er niks.
Hoop zo dat het door gaat zetten .
Wil heel graag schoon zijn van binnen want ik vind dit zo'n naar idee.
donderdag 28 september 2017 om 14:40
Ach Brianna je mag ook stiekem hopen en ik begrijp heel goed dat het even tegenvalt. Zeker na zo'n appje. Dikke knuffel. Ik ga hard voor jullie duimen volgende maand.
Evda ik begrijp je gevoelsmatig heel goed. Het is ook niet niks, de spanning, het zwanger zijn, de nasleep. Is het niet te vroeg om al te zeggen dat er geen derde gaat komen? Neem je tijd om te verwerken en komt tijd komt raad.
Hoe gaat het nu?
Bij mij hielp het pas bij ronde 2 inbrengen. Een half uur flinke pijn. (wee-achtig gevoel) en daarna was het direct in 1x kwijt.
Sterkte....
Evda ik begrijp je gevoelsmatig heel goed. Het is ook niet niks, de spanning, het zwanger zijn, de nasleep. Is het niet te vroeg om al te zeggen dat er geen derde gaat komen? Neem je tijd om te verwerken en komt tijd komt raad.
Hoe gaat het nu?
Bij mij hielp het pas bij ronde 2 inbrengen. Een half uur flinke pijn. (wee-achtig gevoel) en daarna was het direct in 1x kwijt.
Sterkte....
donderdag 28 september 2017 om 17:06
Nee dag 1 gebeurde er niks behalve wat bloedverlies en kleine stolsels.
De dag daarna check up in ziekenhuis toen zat het er nog, wat ik ook verwachtte.
Dag 3 weer twee tabletten ingebracht en toen na een uur of zes hevige krampen. Ik was toen direct alles kwijt.
De week erna was ik ook weer helemaal leeg van binnen.
Hoeveel pillen heb je gekregen? Elk ziekenhuis heeft zn eigen protocol weer geloof ik.
De dag daarna check up in ziekenhuis toen zat het er nog, wat ik ook verwachtte.
Dag 3 weer twee tabletten ingebracht en toen na een uur of zes hevige krampen. Ik was toen direct alles kwijt.
De week erna was ik ook weer helemaal leeg van binnen.
Hoeveel pillen heb je gekregen? Elk ziekenhuis heeft zn eigen protocol weer geloof ik.
donderdag 28 september 2017 om 21:09
Sorry voor de details.
Heb nog 1 vraagje voor je amereeh.
Sorry voor de onsmakelijke vraag.
Heb jij het vruchtje gezien?
Ben een "harde knikker" verloren van een cm .. kon er niks van maken maar opvallend dat het hard was toen ik er met een wc papiertje op drukte, anders dan stolsels.
Hoop zo dat het het vruchtje was.
Heb nog 1 vraagje voor je amereeh.
Sorry voor de onsmakelijke vraag.
Heb jij het vruchtje gezien?
Ben een "harde knikker" verloren van een cm .. kon er niks van maken maar opvallend dat het hard was toen ik er met een wc papiertje op drukte, anders dan stolsels.
Hoop zo dat het het vruchtje was.
donderdag 28 september 2017 om 21:21
vrijdag 29 september 2017 om 16:47
Dankjewel lieverds!
Een moeder kan eigenlijk niet "ziek" zijn hè.
Alles kwam tegelijk de afgelopen dagen, moest de miskraam ondergaan, maar had ook nog twee zieke en spugende kinderen, wat echt de hele nacht door ging.
En net nu heeft mijn man het heel druk met werk en dat moet echt gebeuren.
Gelukkig heb ik wel hulp van familie en vrienden.
En komt er maandag een huishoudelijke hulp
.
Misschien heb ik er een griepje bovenop want ben steeds zo duizelig..
Labello zet m op met de bevalling
en vooral, geniet!!!
Brianna al in Amerika?
Amereeh: nu de leukere periode van je zwangerschap aangebroken hè ..wordt je al fitter?
Polonaise bedankt voor je woorden, fijn dat alles goed gaat ..
Een moeder kan eigenlijk niet "ziek" zijn hè.
Alles kwam tegelijk de afgelopen dagen, moest de miskraam ondergaan, maar had ook nog twee zieke en spugende kinderen, wat echt de hele nacht door ging.
En net nu heeft mijn man het heel druk met werk en dat moet echt gebeuren.
Gelukkig heb ik wel hulp van familie en vrienden.
En komt er maandag een huishoudelijke hulp
Misschien heb ik er een griepje bovenop want ben steeds zo duizelig..
Labello zet m op met de bevalling
Brianna al in Amerika?
Amereeh: nu de leukere periode van je zwangerschap aangebroken hè ..wordt je al fitter?
Polonaise bedankt voor je woorden, fijn dat alles goed gaat ..
maandag 2 oktober 2017 om 09:38
Ach nee lieve Evda was lees ik nu.. wat enorm verdrietig..
Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Hoop dat de echo schoon is vandaag. Dat je niet alsnog een curettage moet.
Marilyn ook voor jou een hele dikke knuffel. Hoe gaat het nu met jou? Zo heftig en jullie hebben nog lang op duidelijkheid moeten wachten.
Ik ben even niet meer online geweest, enerzijds om mijn eigen onzekerheid maar ook omdat ik enorm moe was. Had echt helemaal 0 energie.
Inmiddels 2 goede echo's gehad en ben nu 11w5d. Ook bloed voor de NIPT af laten nemen, nog even geduld tot de uitslag.
Gister wel mezelf verwend door die oh zo gewenste co-sleeper te kopen. Wij hebben een prachtige oude wieg waar mijn vriend nog in gelegen heeft. Daardoor bij de andere twee nooit gedaan, nu gun ik het mezelf gewoon. Zetten we de wieg wel in de babykamer.
Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Hoop dat de echo schoon is vandaag. Dat je niet alsnog een curettage moet.
Marilyn ook voor jou een hele dikke knuffel. Hoe gaat het nu met jou? Zo heftig en jullie hebben nog lang op duidelijkheid moeten wachten.
Ik ben even niet meer online geweest, enerzijds om mijn eigen onzekerheid maar ook omdat ik enorm moe was. Had echt helemaal 0 energie.
Inmiddels 2 goede echo's gehad en ben nu 11w5d. Ook bloed voor de NIPT af laten nemen, nog even geduld tot de uitslag.
Gister wel mezelf verwend door die oh zo gewenste co-sleeper te kopen. Wij hebben een prachtige oude wieg waar mijn vriend nog in gelegen heeft. Daardoor bij de andere twee nooit gedaan, nu gun ik het mezelf gewoon. Zetten we de wieg wel in de babykamer.
woensdag 4 oktober 2017 om 06:51
zo hier weer even kort online en wilde even weten hoe het met je ging evda... wat een ellende zeg... pff... ik zit terug te lezen en hoop gewoon ergens op een meevaller voor je, maar die is er gewoon niet gekomen. Ik vind het zo erg voor je
Hoe is het gegaan vanmiddag? Hoop dat je deze periode nu echt kunt gaan afsluiten en verwerken en dat je je weer op positieve dingen kunt gaan richten. Ik leef met je mee meid. Knuffel vanuit hier.
spannend labello! leuk hoor, een eerste derde baby hier:)
leuk barbabella, weer wat van je te horen. hoe reageerde je moeder uiteindelijk? Grappig trouwens om te lezen dat veel mensen toch bij een tweede of derde alsnog een cosleeper aanschaffen! Ik ook bij nr 2 gedaan, en de wieg alsnog goed gebruikt hoor! maar die eerste weken je kindje naast je vond ik echt een top uitvinding.
polonaise, hoe ver ben jij inmiddels? weten je kids het al eigenlijk?
amereeh tnx voor het duimen. we gaan er weer voor deze maand:) Hoe voel jij je? ook al richting 20 weken of niet? Wil je weten wat het wordt?
hier dus nog op vakantie. we genieten maar hebben ook een druk programma, dus denk niet dat ik uitgerust terug kom;) maar dat is niet erg, er is hier zo veel te zien. aankomend weekend vruchtbare dagen. Wat zou het mooi zijn een vakantiecadeautje mee naar huis te nemen
tot later weer!
spannend labello! leuk hoor, een eerste derde baby hier:)
leuk barbabella, weer wat van je te horen. hoe reageerde je moeder uiteindelijk? Grappig trouwens om te lezen dat veel mensen toch bij een tweede of derde alsnog een cosleeper aanschaffen! Ik ook bij nr 2 gedaan, en de wieg alsnog goed gebruikt hoor! maar die eerste weken je kindje naast je vond ik echt een top uitvinding.
polonaise, hoe ver ben jij inmiddels? weten je kids het al eigenlijk?
amereeh tnx voor het duimen. we gaan er weer voor deze maand:) Hoe voel jij je? ook al richting 20 weken of niet? Wil je weten wat het wordt?
hier dus nog op vakantie. we genieten maar hebben ook een druk programma, dus denk niet dat ik uitgerust terug kom;) maar dat is niet erg, er is hier zo veel te zien. aankomend weekend vruchtbare dagen. Wat zou het mooi zijn een vakantiecadeautje mee naar huis te nemen
tot later weer!