Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
BridgetteDubois schreef:
27-09-2017 00:18
Ja :$
Alles goed?
Star² schreef:
27-09-2017 18:03
De wereld vergaat dus toch :cry: :cry:

Na een stilte van bijna twee jaar brengt Marco Borsato weer nieuwe muziek uit. Hoewel de zanger het nog niet officieel aangekondigd heeft, wijst alles erop dat vrijdag de grote dag is.
Naja. Toch bijna een week uitstel gehad.
Star² schreef:
27-09-2017 18:00

Huisregel: Gij zult geen gelukszoeker in den mond nemen.
Viva gunt die mensen ook echt geen geluk he :nooo:
Star² schreef:

Na een stilte van bijna twee jaar brengt Marco Borsato weer nieuwe muziek uit. Hoewel de zanger het nog niet officieel aangekondigd heeft, wijst alles erop dat vrijdag de grote dag is.
Dan ga ik morgen emigreren.
Star² schreef:

Vet. Hopelijk met lekker veel black metal invloeden.
Star² schreef:
27-09-2017 17:52
Hilarisch ook vooral, vooral deze:

Onze beslissing staat dan niet ter discussie.

Hoezo 'dan'? Anders wel dan? *hikt nog na*
Als het niet zo triest was zat ik hier nu te huilen van het lachen :rofl: .

Nu nog een reactie op het ontbreken van enige oplossing op alle bugs en reclame. Komt over een maandje of 6 gok ik.
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2017 18:11
Ga jij je geluk elders zoeken?
Mens, wat goed van jou.

En ach, het is een stapje hè, al die nare woorden die niet meer geschreven mogen worden. En dat je niet op de man mag, ook zo'n noviteit en verbluffend geniaal inzicht.
Ik vraag me af op welk moment je uitgemaakt gaat worden voor star.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
27-09-2017 18:23
Ga jij je geluk elders zoeken?
Mens, wat goed van jou.

En ach, het is een stapje hè, al die nare woorden die niet meer geschreven mogen worden. En dat je niet op de man mag, ook zo'n noviteit en verbluffend geniaal inzicht.
Ik vraag me af op welk moment je uitgemaakt gaat worden voor star.

Maar ik ga graag op mannen :cry:
feow schreef:
27-09-2017 17:10
BGB

Er is een reactie!
He, he, ik ga gauw kijken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
27-09-2017 18:28
He, he, ik ga gauw kijken.
Gelukkig, ik wilde al een opsporingsbericht op FB zetten.

Je zult echt versteld staan.
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2017 18:28
Gelukkig, ik wilde al een opsporingsbericht op FB zetten.

Je zult echt versteld staan.
Nou, mijn bek viel inderdaad effe open. Niet op de man ( mocht toch al niet ) en geen " gutmensch " . Nou, dat zal helpen, hoor.
27-09-2017 18:36
Nou, mijn bek viel inderdaad effe open. Niet op de man ( mocht toch al niet ) en geen " gutmensch " . Nou, dat zal helpen, hoor.

Ja het wordt hier echt zo kumbayaa.
Dus " ik vind dat je mensen die asiel zoeken terug moet duwen " kan nog steeds prima.
Zo gaat de lol er wel een beetje vanaf op actueel. Ik vind Mutti Merkel en Blonde dictator nou niet écht de voorbeelden waarover het zou moeten gaan.

En over 'kroeskop' geen woord. :whistle:
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2017 18:11
Je bent altijd welkom.
Life is short. Eat dessert first.
In het bericht hebben we enkele voorbeelden genoemd om de regel te verduidelijken, maar blijkbaar zorgen deze toch voor wat onduidelijkheid. De voorbeelden betekenen niet dat andere dingen wel gezegd mogen worden maar we kunnen niet alles specifiek benoemen omdat we dan altijd iets zullen vergeten. Ook de dingen die hier benoemt worden zoals 'Gutmensch' en 'bootjes terugduwen op zee' zullen worden aangepakt.

Met vriendelijke groet,

CM VIVA
27-09-2017 18:36
En 'op actueel wordt extra gecontroleerd'. Ze bedoelt waarschijnlijk 'Toegekeken'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
CommunityManagerViva schreef:
27-09-2017 19:14
In het bericht hebben we enkele voorbeelden genoemd om de regel te verduidelijken, maar blijkbaar zorgen deze toch voor wat onduidelijkheid. De voorbeelden betekenen niet dat andere dingen wel gezegd mogen worden maar we kunnen niet alles specifiek benoemen omdat we dan altijd iets zullen vergeten. Ook de dingen die hier benoemt worden zoals 'Gutmensch' en 'bootjes terugduwen op zee' zullen worden aangepakt.

Met vriendelijke groet,

CM VIVA
Kom op zeg. Wat een zwaktebod weer. Er lopen een aantal topics waar jullie zo mee aan de slag kunnen. Maar ik zag en zie weinig gebeuren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Met vriendelijke groet,

CM VIVA
Dat staat er niet hoor. Er staat:

[q] Verbastering van namen/personen zoals Blonde dictator, mutti Merkel en gelukzoekers zijn niet toegestaan. Deze namen vinden we onnodig en we verzoeken iedereen om mensen gewoon bij hun naam of functie te noemen. [/q]

Hoe moet ik hier nu uit opmaken dat gezelligheden als 'bootjes terugduwen in zee' ook niet mogen?
Bloody hell. De CM duikt voor het eerst in weken op, in napraat nog wel!

:HA:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Met vriendelijke groet,

CM VIVA
Ach zolang sommige het heel lang kunnen volhouden met plaatjes plakken uit krantenartikelen die teksten onderstrepen en dan verwijzen fat het uit de krant komt en niet zijn / haar woorden zijn hoeft er weinig te veranderen . Ze verellen het via plaatjes plakken.
Ik vind het een rare en oncontroleerbare, op willekeur gebaseerde, halfslachtige 'regel'.

Ik lees: de grootste huillie wint.
En als ik Merkel nou als een mutti ervaar, en ik schrijf dat, dan heb ik een ban. Tis wat.
ThunderassMan schreef:
27-09-2017 19:45
Ik vind het een rare en oncontroleerbare, op willekeur gebaseerde, halfslachtige 'regel'.

Ik lees: de grootste huillie wint.
Echt exact dit.
Geef gewoon toe dat er te weinig capaciteit is om een forum van het formaat viva goed te modereren.
AeonOfWinter schreef:
27-09-2017 19:24
Bloody hell. De CM duikt voor het eerst in weken op, in napraat nog wel!

:HA:
Niet zo negatief.
De GA is tóch even aanwezig omdat er iets te mélden valt.

Best een lekker streven hoor, dat je mensen gewoon bij hun naam/functie wilt laten noemen in plaats van allemaal suggestieve koosnaampjes toe te staan. Maar weer een stapje naar de stafcultuur met verboden lettertjes waar je op kunt staffen in plaats van dat ene waar je niet over mag schrijven of duidelijkheid over wenst te geven: beleid.

Dit is 'beleid' van niet-meelezende en onbetrokken Grote Afwezigen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven