Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 27 september 2017 om 21:09
Is dat niet op de man?AeonOfWinter schreef: ↑27-09-2017 21:03Ghegheghe.
Je valt me positief op. Wilde ik toch even gezegd hebben. Gelukkig kan dat hier.
woensdag 27 september 2017 om 21:09
BGB! De échte!AeonOfWinter schreef: ↑27-09-2017 21:03Ghegheghe.
Je valt me positief op. Wilde ik toch even gezegd hebben. Gelukkig kan dat hier.
Wil je even voor me googelen of dit een politiek correcte belediging volgens de huisregels is of een compliment?
Ik zou het ook wel direct aan AoW (verrek, was me nog nooit opgevallen!) kunnen vragen maar dat is dan weer zo aan de man. En met de die en dat fouten van tegenwoordig durf ik geen verwarring tussen aan en op te riskeren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 27 september 2017 om 21:11
Wat zegt ze eigenlijk mijn Google kent het niet?Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2017 21:06Ja, Jagersma kwam er laatst mee en ik vond hem zo mooi dat ik hem er nu te pas en te onpas in gooi, in de hoop dat het weer wat vaker gebruikt gaat worden.
woensdag 27 september 2017 om 21:12
Ik erger me al aan Noesblijfgewoonbianca schreef: ↑27-09-2017 21:01Slaat natuurlijk nergens op, maar ik erger me kapot aan de nick BGB , net zoals ik me ook wild ergerde aan blijfgewoondametje. Verzin lekker zelf iets.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 27 september 2017 om 21:13
Weet ik toch oudje
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 27 september 2017 om 21:13
diminutivum bagatellicum
woensdag 27 september 2017 om 21:16
Snap ik.blijfgewoonbianca schreef: ↑27-09-2017 21:01Slaat natuurlijk nergens op, maar ik erger me kapot aan de nick BGB , net zoals ik me ook wild ergerde aan blijfgewoondametje. Verzin lekker zelf iets.
woensdag 27 september 2017 om 21:17
Oh jij was onnavolgbaar dus, sorry VJLady*Voldemort schreef: ↑27-09-2017 21:16Oh die, dat is een verzinsel van mijn hand. Een diminutivum is een verkleinwoord. Bagatellicum bestaat niet maar het klinkt wel lekker wetenschappelijk.
woensdag 27 september 2017 om 21:30
opgelostblijfgewoonbianca schreef: ↑27-09-2017 21:25Ook schijtirritant : het vorige Napraattopic staat hoger in de lijst dan deze , waardoor ik nu al drie keer het oude, gesloten , deel 91 heb aangeklikt.
woensdag 27 september 2017 om 21:35
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 27 september 2017 om 21:35
Doe meteen wat aan die irritante nick als je toch zo scherp bent op dit tijdstip.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.