Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
aviv_13 schreef:
27-09-2017 10:02
Hier is een hele dikke mist en ik woon zo'n 15 km bij het strand vandaan, dus niet overal is het lekker weer aan het strand.
Kan je checken bij de Buienradar, bij Zicht. Het hangt er nogal af waar je zit. In Zeeland is op de ene plek een zicht van 4 km, een tiental km verderop 153 meter!
Ik ga het zien, woon zelf 40-60km van het strand af en hier schijnt de zon maar dat zegt niet veel.
En op zich maak het niet uit, dan ga ik lekker in een tentje warme chocomel en appeltaart eten! :D
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
27-09-2017 09:52
Wat leuk dare!

Ik begin morgen met mijn nieuwe baan. Ik heb er zin in! :cheer2:
Gefeliciteerd.
Everything you see I owe to spaghetti!
Vanochtend werd ik wakker rond 07.15 uur en bedacht me dat ik door heb geslapen. Toen maar direct de wasmachine aangezet en nog even naar een luisterboek geluisterd.
Goedemorgen allen!

Lang wakker gelegen vannacht en daarna heftig gedroomd, het leek wel echt en dat is doorgegaan tot ik besloot om wakker te worden, want aardig vermoeiend, al dat gedroom.

Vandaag ga ik tijdschriften lezen in de bieb. Ze hebben daar heel comfortabele fauteuils en ik kan me uren vermaken met de (internationale) tijdschriften daar. Misschien dat ik ga lopen, want dat doe ik te weinig, dan heb ik gelijk wat beweging.
Vannacht ook zo raar gedroomd. :zzz: Ik droomde dat mijn dochter thuis was, maar één groot zooitje van het huis had gemaakt. Daar werd ik boos om en ik zette haar het huis uit met de woorden, maak maar troep in je eigen studentenkamer.
Nou staan er overal nog spullen van haar door het huis, maar overdag maak ik me daar, dacht ik, niet druk over. Maar gezien mijn droom erger ik me er kennelijk toch aan ofzo? Of droom ik dit om te verzachten dat ze het huis uit is?
T was heerlijk op het strand!
Heerlijk bij tentje gezeten in de zon zonder jas en broek opgestroopt.
Hè wat fijn voor je Daremanda! Het weer is hier ook een stuk opgeknapt. Het is nog wel ietsje mistig, maar de zon komt er goed doorheen.
Een luisterboek luisteren. Hoe moet ik zoiets zien? Gewoon in de stoel zitten en luisteren?
Ik houd van gewoon lezen, luisterboek heb ik nog nooit gedaan.

Pffff ik ben telkens zo moe! Gaaaaaaaap!
Ik hoop dat het een goed voorteken is, nog een weekje geduld hebben...
twilight84 schreef:
27-09-2017 18:36
Een luisterboek luisteren. Hoe moet ik zoiets zien? Gewoon in de stoel zitten en luisteren?
Ik houd van gewoon lezen, luisterboek heb ik nog nooit gedaan.

Pffff ik ben telkens zo moe! Gaaaaaaaap!
Ik hoop dat het een goed voorteken is, nog een weekje geduld hebben...
Ik luister vooral als ik in bed lig en midden in de nacht wakker ben geworden. Vaak haal ik het eind van het hoofdstuk niet meer. Tenzij het een rotstem is.

Hoop het ook voor!
Daremanda schreef:
27-09-2017 16:28
T was heerlijk op het strand!
Heerlijk bij tentje gezeten in de zon zonder jas en broek opgestroopt.
Dat klinkt heerlijk. Ben het hele jaar niet op het strand geweest. De laatste keer was volgens mij voor de trouwfoto's van mijn dochter en schoonzoon.
Ik kom nooit op het strand.moet er veel te ver voor rijden. Lijkt mij wel heerlijk om in de nabijheid van het strand te wonen.
n luisterboek heb ik nog nooit geprobeerd. Misschien toch eens doen .
Ik lees veel.en word wel vaak moe in de ogen.en traanogen..i.i.g.fijn dat het bestaat.
Heb wel vandaag nog weer genoten van het mooie weer.het weekend voorspellen ze weinig goeds .dus blij met vandaag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Annapicobella schreef:
27-09-2017 20:21
Dat klinkt heerlijk. Ben het hele jaar niet op het strand geweest. De laatste keer was volgens mij voor de trouwfoto's van mijn dochter en schoonzoon.
Ik zou zo graag nog een keer naar het strand gaan!
Just keep swimming
MyZand schreef:
27-09-2017 20:36
Ik zou zo graag nog een keer naar het strand gaan!
Ik vind persoonlijk de bossen mooier.
Lekker een Indiase curry gemaakt. Dat was lang geleden. Heb er bloemkoolrijst bij gemaakt, was best goed te doen en goed gelukt.

MyZand, ik hoop voor je dat je nog een keer naar het strand kunt. :)
De bossen zijn voor mij wel wat makkelijker om naar toe te gaan omdat ik in Nijmegen woon... Daar is niet echt een strand helaas!
Just keep swimming
Droom zacht iedereen! Geen rare dromen dromen, dat is zo vermoeiend. :zzz:
Goedemorgen allemaal,

Ik ben een beetje afwezig, sorry hoor. Het gaat steeds slechter met man’s oma, ik denk niet dat het nog langer dan een week gaat duren, dus daar veel mee bezig. Ook even niet zoveel behoefte om mee te kletsen.

Vandaag ga ik eindelijk verder met het in elkaar zetten van mijn kledingkast en vanmiddag ga ik naar de pedicure waar ik ook een ontspanningsmassage heb geboekt. Heerlijk, kijk ik echt naar uit. Ik wil vanmiddag ook nog naar de kapper gaan, wordt de hoogste tijd.

Fijne dag allemaal!
Sterkte Drackie....

Ik ga zo lekker met een vriendin de stad in. Beetje kleding kijken en daarna gezellig bakkie koffie met een tostie ofzo. Ik hoop dat het zo stopt met regenen.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal :D
Just keep swimming
Sterkte Drackie.
Veel plezier herfst.
Deze kant op komen winkelen. Tis hier droog.en de zon lijkt er ook nog door te komen.
Scusi.het regent nu ook.
Het is volgens mijn nergens echt droog :(
Just keep swimming
Fijne dag allen gewenst!

De allerbeste wens voor je Drackie.

Lekker Herfst een tosti, ben jaloers.

Hier is het droog, maar de lucht is wit tot aan den einder, dus een zonnetje zit er voorlopig niet in.
MyZand schreef:
28-09-2017 11:19
Het is volgens mijn nergens echt droog :(
Hier (Belgie) schijnt nu de zon volop. Maar vanmorgen rond 7.30 was het ook druilerig en nat.
Drackie schreef:
28-09-2017 09:34
Goedemorgen allemaal,

Ik ben een beetje afwezig, sorry hoor. Het gaat steeds slechter met man’s oma, ik denk niet dat het nog langer dan een week gaat duren, dus daar veel mee bezig. Ook even niet zoveel behoefte om mee te kletsen.

Vandaag ga ik eindelijk verder met het in elkaar zetten van mijn kledingkast en vanmiddag ga ik naar de pedicure waar ik ook een ontspanningsmassage heb geboekt. Heerlijk, kijk ik echt naar uit. Ik wil vanmiddag ook nog naar de kapper gaan, wordt de hoogste tijd.

Fijne dag allemaal!
Wat een verdriet om oma. Heel veel sterkte en goed dat je een middagje verwennen hebt gepland. Ik word altijd zo blij als de pedicure is geweest. Ik heb lang donker haar dus weinig werk aan. Af en toe een zwart/bruin kleurtje erover heen voor de grijze haren maar dat is het wel. Massages heb ik geen geduld voor haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven