Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Marquise schreef:
26-09-2017 19:22
Zodat ze vanuit een doos kan gaan mekkeren? Dat vind ik niet echt opschieten. :)
Hier leven de katten toe naar mijn periode: tampons zijn zulk leuk speelgoed en we krijgen zelf de deur open en dat doosje daar draaien we onze pootjes ook niet voor om. Ik heb intussen een soort van tamponsafe bij het toilet staan :rofl:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
prada schreef:
26-09-2017 19:52
Als ik het zo allemaal lees heb je hele leuke kinderen. Hopelijk kan je vriendin haar hart luchten. Lief dat je er voor haar bent.
Dat lees ik ook elke keer. Zo liefdevol!
Oudblond schreef:
26-09-2017 20:01
Hier leven de katten toe naar mijn periode: tampons zijn zulk leuk speelgoed en we krijgen zelf de deur open en dat doosje daar draaien we onze pootjes ook niet voor om. Ik heb intussen een soort van tamponsafe bij het toilet staan :rofl:
Dat hebben mijn honden met wc papier. Geef ze een (bij voorkeur lege) wc rol en die vliegt het hele huis door. Ze hebben ook wel eens een volle te pakken gekregen. Dat was minder leuk thuis komen. De wc papier zat overal :rofl:
Oudblond schreef:
26-09-2017 19:59
Kaasjunk meldt zich! Waar moet ik zijn?
In Rotterdam. Je bent welkom om de helft op te komen eten.
Hmmmm kaas. Ik ben vegetariër, maar zou vaker veganistisch willen eten. Maar kaas is zo lekker!

Het idee dat het een drukke werkdag zou worden, klopte wel. Ben pas om zeven uur naar huis gegaan en ik moet vanavond nog wat doen voor een overleg van morgen.
prada schreef:
26-09-2017 19:52
Als ik het zo allemaal lees heb je hele leuke kinderen. Hopelijk kan je vriendin haar hart luchten. Lief dat je er voor haar bent.
Ja heel leuke kinderen Prada, prettig gestoord, altijd vrolijk en energie vol net als hun moeder ;-) Zo ben ik ook, sta altijd open voor ander en luister graat niet ieder die zijn ei kwijt wil. Ze is er net en de meiden slapen, zo eerst koffie en heb nog een lekker koekje erbij. Ze had zelf een fles witte wijn bij zich zo een avond vol kletsen met stukjes gehaktbal en kaas wat ik nog heb liggen. Bij een goed wijntje hoort een worst (vlees) en kaas plankje. Heb ook alvast maar een deken en kussen beneden neer gelegd
sonjavg schreef:
26-09-2017 19:51
Tjee, wat heeft mijn oudste van zes. Bezig met omkleden om te gaan slapen, begint ze opeens te zingen dansend in haar blootje :rofl: Iets over het bos.. Lekker gek doen, volgens mij heeft ze dat van mij.
Zingen dansend in haar blootje... Ik moet ineens denken aan dat liedje dat ik vroeger met m'n kinderen zong: "Lekker rennen in je blootje, schelpen zoeken aan het strand..."
aviv_13 schreef:
26-09-2017 20:16
Zingen dansend in haar blootje... Ik moet ineens denken aan dat liedje dat ik vroeger met m'n kinderen zong: "Lekker rennen in je blootje, schelpen zoeken aan het strand..."
Net opgezocht op Youtube als ik het goede heb :rofl:
En overal zit zand!
Zand op je boterham, zand in je haar...
Bah wat voelt dat naar!
Zand in je oren
Van achter en van voren
Zand, zand, zand!

Is er nog een zing-emoji?
FiIee schreef:
26-09-2017 20:03
Dat hebben mijn honden met wc papier. Geef ze een (bij voorkeur lege) wc rol en die vliegt het hele huis door. Ze hebben ook wel eens een volle te pakken gekregen. Dat was minder leuk thuis komen. De wc papier zat overal :rofl:
Oh wij zijn echt erg: toiletpapier zit katproof 'ingebouwd' in het op (zogezegd) ons esthetisch idee van een fontijntje op het toilet, maar eigenlijk.... hebben we gewoon een oplossing gezocht om niet regelmatig pleepapier in snippers in het hele huis te vinden bij thuiskomst :-D
Cateautje schreef:
26-09-2017 20:04
In Rotterdam. Je bent welkom om de helft op te komen eten.
Dank U!!!! Gelukkig heeft tegengesteld-werkende-man-mijn kaasvoorraad aangevuld. Maar heel herkenbaar als ik de deli binnenstap voor Prosciutto om in ragout Bolognaise te gebruiken of zo... Ik kom altijd naar buiten met meer want alles is zo lekker!
aviv_13 schreef:
26-09-2017 20:44
En overal zit zand!
Zand op je boterham, zand in je haar...
Bah wat voelt dat naar!
Zand in je oren
Van achter en van voren
Zand, zand, zand!

Is er nog een zing-emoji?
B-) B-) B-)
die?
Oudblond schreef:
26-09-2017 20:49
Oh wij zijn echt erg: toiletpapier zit katproof 'ingebouwd' in het op (zogezegd) ons esthetisch idee van een fontijntje op het toilet, maar eigenlijk.... hebben we gewoon een oplossing gezocht om niet regelmatig pleepapier in snippers in het hele huis te vinden bij thuiskomst :-D
Vuile was is ook niet veilig voor mijn honden. Ze vinden het leuk om tussen de was te snuffelen om vervolgens de vieze onderbroeken eruit te halen en mee rond te lopen door het huis. Heel fijn als je visite hebt en de pup aan komt lopen met mijn vieze ondergoed :whistle:
aviv_13 schreef:
26-09-2017 20:12
Hmmmm kaas. Ik ben vegetariër, maar zou vaker veganistisch willen eten. Maar kaas is zo lekker!

Het idee dat het een drukke werkdag zou worden, klopte wel. Ben pas om zeven uur naar huis gegaan en ik moet vanavond nog wat doen voor een overleg van morgen.
Overdonderend soms he? Ik kan meestal bijzaken heel goed van hoofdzaken onderschijden maar zit nu in een periode dat alles prioriteit heeft. Linksom of rechtsom red ik het niet met de mankracht die er is :@@: En ik zie niet hoe daar verandering in brengen, mede omdat ik gewoon steeds achter lijk te lopen en al het uiterste krijg van medewerkers en dus maar steeds meer uit mezelf put. Niet goed. Dat weet ik. Maar hoe anders??
FiIee schreef:
26-09-2017 20:57
Vuile was is ook niet veilig voor mijn honden. Ze vinden het leuk om tussen de was te snuffelen om vervolgens de vieze onderbroeken eruit te halen en mee rond te lopen door het huis. Heel fijn als je visite hebt en de pup aan komt lopen met mijn vieze ondergoed :whistle:
Badkamer waar ook de wasmand etc staat is de enige echt afgesloten ruimte hier en daar komen de katten nooit. Er zit een doorzichtige deur maar we negeren hen als wij in de badkamer zijn en zij staan te zeuren. Dus gelukkig geen ondergoed door het huis op!
Oudblond schreef:
26-09-2017 21:01
Badkamer waar ook de wasmand etc staat is de enige echt afgesloten ruimte hier en daar komen de katten nooit. Er zit een doorzichtige deur maar we negeren hen als wij in de badkamer zijn en zij staan te zeuren. Dus gelukkig geen ondergoed door het huis op!
Mijn wasmachine en wasmand staan in de bijkeuken. Hier staan ook de voer en drinkbakken van de honden dus die ruimte is nooit afgesloten.
FiIee schreef:
26-09-2017 21:02
Mijn wasmachine en wasmand staan in de bijkeuken. Hier staan ook de voer en drinkbakken van de honden dus die ruimte is nooit afgesloten.
Geur van het baasje, de 'vuilste' geur voor ons is de lekkerste geur voor de beestjes. Zooooo baasje!! :D
Oudblond schreef:
26-09-2017 21:06
Geur van het baasje, de 'vuilste' geur voor ons is de lekkerste geur voor de beestjes. Zooooo baasje!! :D
Ja hier ook :rofl:

Ze pakken dan het ondergoed en gaan erop liggen slapen. Rare beesten.
Daremanda schreef:
26-09-2017 20:56
B-) B-) B-)
die?
Jaaa!
Oudblond schreef:
26-09-2017 20:59
Overdonderend soms he? Ik kan meestal bijzaken heel goed van hoofdzaken onderschijden maar zit nu in een periode dat alles prioriteit heeft. Linksom of rechtsom red ik het niet met de mankracht die er is :@@: En ik zie niet hoe daar verandering in brengen, mede omdat ik gewoon steeds achter lijk te lopen en al het uiterste krijg van medewerkers en dus maar steeds meer uit mezelf put. Niet goed. Dat weet ik. Maar hoe anders??
Gelukkig is het bij mij lang niet alle dagen zo, maar soms komt alles bij elkaar en dan is het even hard werken.
Is er bij jou geen geld voor extra menskracht, of kan je geen geschikte medewerkers vinden?
Goedemorgen!
Zostraks lekker naar het strand B-)
Morgen voorlopig koopcontract tekenen dus yay.

Fijne dag!
Goedemorgen. Het zonnetje schijnt. Veel plezier Daremanda.
Wat leuk dare!

Ik begin morgen met mijn nieuwe baan. Ik heb er zin in! :cheer2:
prada schreef:
27-09-2017 09:44
Goedemorgen. Het zonnetje schijnt. Veel plezier Daremanda.
Hier is een hele dikke mist en ik woon zo'n 15 km bij het strand vandaan, dus niet overal is het lekker weer aan het strand.
Kan je checken bij de Buienradar, bij Zicht. Het hangt er nogal af waar je zit. In Zeeland is op de ene plek een zicht van 4 km, een tiental km verderop 153 meter!
FiIee schreef:
27-09-2017 09:52
Wat leuk dare!

Ik begin morgen met mijn nieuwe baan. Ik heb er zin in! :cheer2:
Spannend, een nieuwe baan!!! Succes alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven