Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
MyZand schreef:
28-09-2017 11:19
Het is volgens mijn nergens echt droog :(
hier is het al hele ochtend droog.
Daremanda schreef:
28-09-2017 12:55
hier is het al hele ochtend droog.
Hier ook. Wel bewolkt, maar wel droog.
O, voorlopig koopcontract getekend
heb tot maandag bedenktijd. :proud:
Daremanda schreef:
28-09-2017 13:06
O, voorlopig koopcontract getekend
heb tot maandag bedenktijd. :proud:
:cheer2: :high5:
Joehee, mijn bloed is weer 2 punten gezakt en dat alleen met mijn dieet. :cheer2:
Als ik zo doorga dan ben ik binnen een jaar op het punt dat het geen diabetes meer hoeft te heten en kan ik uiteraard met dit dieet gezond en wel blijven. :proud:
Ik ben blij. :)
Cateautje schreef:
28-09-2017 15:34
Joehee, mijn bloed is weer 2 punten gezakt en dat alleen met mijn dieet. :cheer2:
Als ik zo doorga dan ben ik binnen een jaar op het punt dat het geen diabetes meer hoeft te heten en kan ik uiteraard met dit dieet gezond en wel blijven. :proud:

Gefeliciteerd Cateautje! Goed gedaan :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Dare! Niet teveel meer nadenken :) En Cateautje wat een goed nieuws!
Sterkte Draakje.
Ik voel me bagger en heel moe maar moet toch zo vertrekken naar een grote bijeenkomst die ik voor het werk georganiseerd heb .En het wordt laat, daar zie ik vandaag vreselijk tegen op. Ik hoop dat ik mijn podiumgedeelte in iemand anders zijn schoenen kan schuiven :whistle: En dan ben ik morgen vrij om mijn zieke moeder te gaan bezoeken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat goed allemaal! En succes Oudblond. Ik moet (bijna) al mijn hebben en houden inpakken, want voor mijn nieuwe baan ga ik tijdelijk in het zuiden van het land wonen. Ik verhuis morgen al en zie er best tegenop.
Sorry Oudblond, ik ben in de hectiek met oma ook helemaal vergeten jou terug te mailen. Ik ga dat dit weekend proberen!
FiIee schreef:
28-09-2017 15:49
Wat goed allemaal! En succes Oudblond. Ik moet (bijna) al mijn hebben en houden inpakken, want voor mijn nieuwe baan ga ik tijdelijk in het zuiden van het land wonen. Ik verhuis morgen al en zie er best tegenop.
Succes met de verhuizing filee!
Oudblond schreef:
28-09-2017 15:46
Gefeliciteerd Dare! Niet teveel meer nadenken :) En Cateautje wat een goed nieuws!
Sterkte Draakje.
Ik voel me bagger en heel moe maar moet toch zo vertrekken naar een grote bijeenkomst die ik voor het werk georganiseerd heb .En het wordt laat, daar zie ik vandaag vreselijk tegen op. Ik hoop dat ik mijn podiumgedeelte in iemand anders zijn schoenen kan schuiven :whistle: En dan ben ik morgen vrij om mijn zieke moeder te gaan bezoeken.
Dankjewel!
Nee, maar ik ben zo'n piekeraar en mijn moeder maakt het er ook niet beter op met haar opmerking ''de keuken is wel wat klein'' en ''weet je zeker dat je hier (minstens) 30 jaar wil wonen?"
Terwijl ik het huis echt super vindt! En het helemaal mijn droomhuis is, qua grootte, locatie, tuin, huidige staat van onderhoud :P etc.
Dus ja.
Komt goed Oudblond, het is maar voor een dagje en dan ben je erdoorheen. Ik hoop voor je dat je het juiste slachtoffer kunt vinden. :)

Ach Daremanda, moeders kunnen zo moeilijk doen om niks, laat haar maar, ze zal vanzelf wel zien wat een fantastisch huis je hebt als het eenmaal helemaal klaar is.

Succes Filee. Ik hoop dat je honden een goed plekje hebben waar je nu naartoe gaat.
Cateautje schreef:
Wow! Dat is zooooo fijn. Wil ik ook. Maar zit zat mijzelf danig dwars of saboteerde de boel.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
28-09-2017 16:56
Wow! Dat is zooooo fijn. Wil ik ook. Maar zit zat mijzelf danig dwars of saboteerde de boel.
Met het juiste dieet heb je nooit honger en moet je er niet aan denken om tussendoor allerlei foute zaken te eten.
Hou dus op met jezelf te saboteren want diabetes is een sluipmoordenaar als je er niet goed mee omgaat.
YAAAY Ik ben niet zwanger!!
Heb al een tijd last van (denk ik) maagzuur, maar ik heb een negatieve test..
Nu maar gaan uitzoeken wat het wel is :(

En fijn Cateautje :cheer:
Just keep swimming
Cateautje goed nieuws.

Daremanda.trek gewoon je eigen plan.en laat je moeder in subtiele bewoording weten dat je het niet leuk vind
zoals zij doet. Geen ruzie.dat is het niet waard.

Oud blond en Filee succes met alles. Fijne avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Drackie schreef:
28-09-2017 15:49
Sorry Oudblond, ik ben in de hectiek met oma ook helemaal vergeten jou terug te mailen. Ik ga dat dit weekend proberen!
Rustig aan Draakje, ik loop niet weg :hug:
Daremanda schreef:
28-09-2017 15:52
Dankjewel!
Nee, maar ik ben zo'n piekeraar en mijn moeder maakt het er ook niet beter op met haar opmerking ''de keuken is wel wat klein'' en ''weet je zeker dat je hier (minstens) 30 jaar wil wonen?"
Terwijl ik het huis echt super vindt! En het helemaal mijn droomhuis is, qua grootte, locatie, tuin, huidige staat van onderhoud :P etc.
Dus ja.
Allemaal niet naar luisteren in deze fase! Wij wonen in een flat die we dusdanig verbouwd hebben dat het alleen nog verkoopbaar is aan gelijkgestemden: mensen vinden het of helemaal te gek of rennen gillend weg. 't Zal me boeien, wij wonen hier al +10 jaar en willen hier oud worden en door onze verbouwing kunnen we hier ook met fysieke ongemakken makkelijk blijven wonen. Ons leven, ons woonplezier en onze hypotheek ;-)) Laat het mooie gevoel dat je over je huis hebt niet onder de mat duwen. Geniet er van en dan kan je de onvermijdelijke tegenslagen bij verhuizingen, aanpassingen e.d. ook veel makkelijker aan omdat je echt weet dat je hier gelukkig van wordt!
Ik heb toch maar zelf de honneurs waargenomen en ben blij dat ik dat goed gered heb. Ben net thuis (er tussenuit gesneakt zodra het kon) en vol adrenaline. Ik denk dat ik maar een glas wijn met een kaasje neem als ik de katjes verzorgd heb.
MyZand, ik lees uit je bericht dat het goed nieuws is dat je niet zwanger bent: Gefeliciteerd! :yes:
Wow Filee, alweer verhuizen! Ik hoop voor jou dat er nog wat dozen niet uitgepakt waren. Succes met het gedoe en daarna heel veel plezier in je nieuwe baan!
Oudblond schreef:
28-09-2017 21:22
Ik heb toch maar zelf de honneurs waargenomen en ben blij dat ik dat goed gered heb. Ben net thuis (er tussenuit gesneakt zodra het kon) en vol adrenaline. Ik denk dat ik maar een glas wijn met een kaasje neem als ik de katjes verzorgd heb.
MyZand, ik lees uit je bericht dat het goed nieuws is dat je niet zwanger bent: Gefeliciteerd! :yes:
Wow Filee, alweer verhuizen! Ik hoop voor jou dat er nog wat dozen niet uitgepakt waren. Succes met het gedoe en daarna heel veel plezier in je nieuwe baan!
Het is tijdelijk. Bij een vestiging in het zuiden hebben ze tijdelijk iemand te kort, dus ik ga daar dezelfde functie waarnemen als ik hier zou doen. Het is voor 6 maanden en daarna ga ik gewoon weer in het bedrijf in mijn stad werken.
Wat heb ik toch een merkwaardige kat. Als ik op smartphone tikt, tikt hij ook mee. Ondertussen bijt hij nog wat in de hoes :)
miedo schreef:
28-09-2017 21:33
Wat heb ik toch een merkwaardige kat. Als ik op smartphone tikt, tikt hij ook mee. Ondertussen bijt hij nog wat in de hoes :)
Beter in de hoes dan in je vingers (wat mijn honden doen als ik een bal in mijn handen heb).
Filee heeft je opdrachtgever voor woonruimte gezorgd?
Oudblond schreef:
28-09-2017 21:36
Filee heeft je opdrachtgever voor woonruimte gezorgd?
Ja, ik krijg zelfs de huur vergoed. Anders had ik het nooit gedaan ;)
Cateautje schreef:
:yes: :cheer2: :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven