Stamcafe XXXI
donderdag 28 september 2017 om 21:42
Misschien was de prijs van de zwarte schoolbordverf de reden dat wij iets donkergroenigs hadden.
Het prijsprobleem zou dus ook al in het guldentijdperk geweest kunnen zijn.
Nu is het net alsof ik al heel oud ben, maar meestal vind ik dat wel meevallen.
Heb hier nog een pot latex staan. Er is een klein stukje lelijke muur, maar als ik dat ga verven moet waarschijnlijk de héééle muur, dus ik stel het lekker nog een maandje (of 12) langer uit.
Als ik niet hier ben:
- werk
- facebook
- leesboek
- ander forum
- soms ineens een real life buiten mijn werk om
Het prijsprobleem zou dus ook al in het guldentijdperk geweest kunnen zijn.
Heb hier nog een pot latex staan. Er is een klein stukje lelijke muur, maar als ik dat ga verven moet waarschijnlijk de héééle muur, dus ik stel het lekker nog een maandje (of 12) langer uit.
Als ik niet hier ben:
- werk
- leesboek
- ander forum
- soms ineens een real life buiten mijn werk om
vrijdag 29 september 2017 om 11:52
Net terug van de fysio. Een elleboog die al maanden moeilijk doet en de laatste maand weer meer zeer ging doen, ondanks de vakantie en niet muizen enzo. Het is fijn gemasseerd (au
) en getaped. Ik mocht kiezen tussen huidkleur en vrolijk felblauw. Doe maar felblauw dan. Nu zit er dus felblauw tape van bovenop mijn hand tot achter mijn elleboog, en pas daarna zei ze dat het minstens 5 dagen moet blijven zitten... juist. Maar even mijn kledingkeuze op aanpassen dus!
Toevoeging: het is wel een heel vrolijk kleurtje op deze druilerige dag, dat is dan wel weer fijn
Toevoeging: het is wel een heel vrolijk kleurtje op deze druilerige dag, dat is dan wel weer fijn
The owls are not what they seem
zaterdag 30 september 2017 om 19:51
zondag 1 oktober 2017 om 09:16
Gisteren regen maar einde van de middag toch mooi weer. Even naar het Stedelijk museum geweest, wat gegeten en toen naar de Arena. Het was weer geweldig! op Schiphol flink zitten bunkeren bij Burger King en naar ons hotel en we lagen tegen 1.00 uur in bed.
Helaas werd ik om 6 uur wakker met mega hoofdpijn en natuurlijk niks bij me. Gelukkig was de receptioniste zo aardig om me wat paracetamol te geven en nu is het gezakt. Dadelijk douchen en ontbijt en dan weer naar huis. Vanmiddag een borrel bij vrienden.
Vanavond maar op tijd naar bed.
Helaas werd ik om 6 uur wakker met mega hoofdpijn en natuurlijk niks bij me. Gelukkig was de receptioniste zo aardig om me wat paracetamol te geven en nu is het gezakt. Dadelijk douchen en ontbijt en dan weer naar huis. Vanmiddag een borrel bij vrienden.
Vanavond maar op tijd naar bed.
maandag 2 oktober 2017 om 13:11
maandag 2 oktober 2017 om 16:37
Leuk Dolfje, The Stones! Je weet toch maar nooit of het de laatste keer is... Beterschap voor je man en duimen dat jij zelf niet ziek wordt! Surfen naar vakanties is altijd goed.
Hier ook een zieke man thuis, dus ik ga maar eens afsluiten en thuis kijken hoe het met hem gaat.
Hier ook een zieke man thuis, dus ik ga maar eens afsluiten en thuis kijken hoe het met hem gaat.
The owls are not what they seem
dinsdag 3 oktober 2017 om 08:47