Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet fit maar in elk geval niet meer zo belabberd.
Klinkt al een stuk beter :-)
Ik hang de vlag nog niet uit :)
Ik heb gister voor vriendlief kippensoep gemaakt, hij was ook niet heel lekker. Ik zelf ook niet, dus dit kwam goed uit xD
dolfje schreef:
21-09-2017 10:13
Ik hang de vlag nog niet uit :)
Zou ik ook niet doen. Merk dat ik nog al vaak te snel wil gaan.
Azarole schreef:
21-09-2017 10:15
Ik heb gister voor vriendlief kippensoep gemaakt, hij was ook niet heel lekker. Ik zelf ook niet, dus dit kwam goed uit xD
Lekker!
Ik ga straks even een groentesoep maken voor de lunch, de energie om naar de winkel te gaan heb ik nog niet. Later vanmiddag misschien even een frisse neus halen.
Azarole schreef:
21-09-2017 10:16
Zou ik ook niet doen. Merk dat ik nog al vaak te snel wil gaan.
Dat doe ik normaal ook, heb me in geen 2,5 jaar ziek gemeld, altijd maar doorgaan maar nu kon het echt niet.
Beterschap voor de zieken :bigkiss:
Ik voel me inmiddels al een stuk beter. Volgende week ook maar weer eens lekker veel werken, hoop ik.
Vandaag of morgen de eerste dag van de herfst, maar het weer heeft daar nogal lak aan. Mijn tuinbloemen bloeien deels nog gewoon :)

Beetje moe na een succesvol dagje. Morgen thuiswerken.
Goedemiddag! Laatste dag voor het weekend! Het is weer een lekkere vrijdag op kantoor xD
Zo he net even op en neer naar de winkel geweest, mandarijnen en dropjes halen. Ben er kapot van. Tis maar goed dat ik dus niet ben gaan werken vandaag. Had dat niet gekund. Hoef nu verder dinsdag pas want had het weekend en maandag al vrij. Dan moet ik er toch wel vanaf zijn..
Hoop het Dolfje!

Ik hoop dat vanmiddag een beetje vlotjes verloopt, nogal veel op de planning.
Ik ben ook vrijwel hersteld, al zou het best leuk zijn als m'n oor definitief open was en niet steeds pijnlijk 'open' springt als ik gaap en vervolgens weer dicht.
Dolfje, doe je rustig aan? Klinkt als een behoorlijke griep.

We zijn dan ook niet zo opgeschoten qua klussen in huis als gehoopt... maar wel gisteren een los vloerkleed voor bij de zithoek aangeschaft, een lekker warme wollige. Kat 1 vond het fantastisch toen het kleed op z'n kop lag om de 'krul' eruit te krijgen, kon ze lekker haar nagels scherpen aan de achterkant. Dat dat niet bleek te mogen van ons vond ze onbegrijpelijk en vooral stom. Nu het kleed weer recht ligt keurt ze het geen blik meer waardig. Kat 2 hoeft haar nagels niet zo nodig te scherpen en heeft ontdekt dat de goede, wollige kant van het kleed heerlijk zacht ligt. Intens tevreden is madam dan ook met onze aankoop. Gekke beesten.
The owls are not what they seem
Wat een grieperij. Beterschap!

Ik ben een weekje alleen met de kleine, vriendin is voor werk in het buitenland.

Vandaag de hele dag lekker buiten in de zon geweest, de kleine ligt nu in bed en ik breng het huis even aan kant voor de påoetsvrouw die morgen komt.

Respect voor alle alleenstaande ouders!
IMHO
Ik ben vandaag toch even op oad geweest maar het bier smaakte me niet en ik vond de muziek niet leuk. Terwijl ik normaal wel van het feesten ben.. wel even gezellig bij een vriendin thuis koffie gedronken en zitten kletsen.
Nu thuis en wat gegeten . Man is nog wel de hort op.
De vakantie is voorbij... poeh, die wekker kwam hard aan zeg, vanochtend. Maar ik heb het gehaald en zit inmiddels braaf achter mijn bureau mails bij te lezen enzo.

Hoe gaat het Dolfje?

Sterkte GG!
Sterkte GG!

Dolfje: Misschien toch niet helemaal beter? Wel zonde, maar goed dat je eruit bent gegaan.

Ik zit ook weer op kantoor, mails bijgelezen en nu weer verder met de dagelijkse werkzaamheden. Deadline voor m'n werk staat op 1 oktober, dus dat wordt even knallen deze week.
Het gaat nu wel, ik snotter nog en mijn conditie is ruk. Vandaag waren we sowieso al vrij. Straks even boodschappen doen.
Verder niks vandaag. Morgen weer aan de bak en ook nog naar de tandarts, er brak zaterdag een stukje van mijn kies.
Oh fijn Dolfje.. Succes bij de tandarts
Ik ga morgen eens naar de action, voor wat spullen om het huis te pimpen (als ik plakfolie enzo, heb nog wel verf staan, maar om nou alles grijs te hebben vind ik niks)
Het is voortaan goed rustig hier..
Ja, viel me ook al op.

Heb m'n plakfolie. Wilde nog schoolbordverf, is de zwart duurder dan allerlei kleuren. En ik wilde nou net zwart. In het toilet xD
Waar is iedereen??
Geen idee Aza, ik mis iedereen wel een beetje... :|

Dat zwart als schoolbordverf duurder is wist ik ook niet... niet fijn. Heb het ook wel eens ergens opgesmeerd, maar dat was in de kantine van een vorige werkgever, dus dat heb ik niet zelf betaald. Het resultaat was wel goed!
Ik ben zelf ook weer aan het schilderen, nou ja als ik vrij ben. Maar dat zijn muren in onze logeerkamer met een vreselijk behang erop, dus we hebben een pot grijze latex gekocht die in de aanbieding was. Daar moeten onze eventuele logees het maar mee doen :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven