zwanger worden in 2009

10-02-2009 20:49 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Xasi,

Ik ben Joy, 30 jaar en sinds deze maand bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik klets graag mee!

Joy
hoi joy! fijn een meekletser! :-)

zelf ben ik net 26 geworden. vriend is een stukje ouder en heeft lang getwijfeld, maar is nu over de streep.

de eerste maand was ik er heel erg mee bezig. afgelopen maand had ik veel andere dingen aan mijn hoofd en was de druk er een beetje af....maar ik geloof dat ie weer op volle toeren terug is!
quote:xasi schreef op 10 februari 2009 @ 20:49:

Zoals zovelen is mijn goede voornemen om in 2009 zwanger te raken en een babietje te krijgen.

tussen kerst en o&n 2008 heb ik mijn laatste pil geslikt en ben ik nu 'mijn best' aan het doen

Vriendlief wil ook graag, maar al dat babygeklets kan hij niet aan hahaha

Ik woon niet in NL, dus dat geeft een extra dementie. (geen familie hier vandaar)

wie heeft wel zin om mee te baby/zwanger-kletsen???Hoe oud ben je?
Of bedoel je zwangerschaps-dementie, dat schijnt ook te bestaan!
quote:lot75 schreef op 10 februari 2009 @ 22:49:

Of bedoel je zwangerschaps-dementie, dat schijnt ook te bestaan!Jazeker dat bestaat had vriendinnen van mij die zwanger waren
hallo,

Ik ben 29 en ik en man zijn ook net begonnen.Best wel spannend.Maar wil er ook niet constant mee bezig zijn.

Ze zeggen wel eens dan kan het ook beinvloeden???

We zien wel of het komt.Ik ben al lang blij dat mijn man er ook achter staat.

Ik was er al een tijdje aan toe!

Schrok eerst wel van mij zelf dat ik moedergevoelens kreeg.

Ik ben t/m 27e vrijgezel geweest tot ik mijn vriend tegen kwam en we zijn 2008 getrouwd.

En in de tijd dat ik vrijgezel was hield ik mij niet bezig met kinderen.

Tot dat we getrouwd waren toen begonnen mij gevoelens te tieren door mijn lichaam haha en mijn man was er toen nog niet aan toe.

Hij zegt moet toch een keer aan beginnen hahaha.Als het zover mag komen is hij de trotse papa hahaha!
hahah ik kan gewoon heel goed woorden door elkaar halen!

is ook een kunst of niet soms?

maar goed voor idereen ter duidelijkheid : DIMENSIE

raar he hoe dat babygevoel opeens ontstaat en niet meer weggaat....terwijl bij mannen totaal geen sprake van lijkt te zijn....

wij hebben ook voorgenomen om geen druk op de zaak te zetten, maar de vraag is hoe haal je het precies uit je hoofd dat je wel met dat doel bezig bent?!
Hallo meiden.

Ik wil me ook graag hierbij aansluiten.

Ik ben Marit, ben in januari 28 geworden. Ik ben in oktober gestopt met de pil. Ben nu een week over tijd, maar al 3 negatieve testen. Erg vreemd dus.
Er is al een topic lopend over dit onderwerp, mss kan je daar nog bij aansluiten? Ik weet niet of er nog mensen bijkunnen in de lijst, ze is al vrij lang :-)

Hier vind je het topic: Zwanger worden in 2009
dat is wel raar......misschien bij de huisarts laten testen?
hallo ik ben een mama van twee jongens en ben nu acht dagen overtijd en heb twee testen gedaan allebij eeeen heeeel licht positief streepje. wie heeft hier nog meer ervaring mee ? ben nu erg onzeker alles in mijn lijf zegt zwanger. maar door de testen begin ik te twijfelen je moet echt heel goed kijke om het streepje te zien
Hoi Meiden,

Er is nog een forum wat nog niet super druk is met meiden die allemaal in februari gestopt zijn.. Wie stopt er deze maand met de pil... heet het!

Wees welkom in ieder geval... en lekker enthousiast mee praten. Altijd leuk om je enthousiasme te delen! Misschien wel tot daar!

Gr. Poffertjes
quote:xasi schreef op 12 februari 2009 @ 15:34:

dat is wel raar......misschien bij de huisarts laten testen?

Ik heb de huisarts nu gebeld. En hij vindt het wel vreemd dat ik 3 normale cycli achter elkaar heb gehad en nu opeens het uitblijft. Normaal is het zo dat als je net gestopt bent met de pil dat het ff duurt voordat je een regelmatige cyclus hebt. Maar dat had ik dus niet.

Ik moet nu wachten tot ik normaal ongesteld zou worden (begin maart) ben ik het dan nog niet, dan moet ik langskomen.
quote:Marleenwalstra schreef op 12 februari 2009 @ 16:13:

hallo ik ben een mama van twee jongens en ben nu acht dagen overtijd en heb twee testen gedaan allebij eeeen heeeel licht positief streepje. wie heeft hier nog meer ervaring mee ? ben nu erg onzeker alles in mijn lijf zegt zwanger. maar door de testen begin ik te twijfelen je moet echt heel goed kijke om het streepje te zien

Beste Marleen,

Misschien moet je eens een test van Clear Blue gebruiken. Die is digitaal en geeft dan misschien wat beter aan of je zwanger bent of niet. En anders nog een week wachten met nog een test doen.
Begrijp ik het nu niet, of is deze lijst juist nog vrij kort? Als dat inderdaad zo is, sluit ik me graag aan. Na een miskraam in 2008 hoop ik dat we in 2009 een geslaagdere poging kunnen doen

Kan ik me aansluiten?
Deze lijst is inderdaad nog vrij kort. Maar dat komt omdat de andere lijsten al erg lang waren.
hoi hoi

sorry een beetje vaag aangezien ik zelf deze topic heb opgestart, maar ik ga jullie verlaten

ben met andere topic mee gaan doen! heel veel succes met zwanger worden, maar vooral veel plezier ermee!!
welk topic dan?
je hebt ons al gevonden meiske81, helaas helemaal vol, zag weld at er ookw ere paar nieuwe topics zijn gestart misschien is dat wat voor je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven