Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lijkt me nog best een operatie zo'n gbp? Duurt dat lang het herstel? En eet je nu nog steeds hele kleine porties of kleiner gemaakt voedsel?
vrouwjagersma schreef:
30-09-2017 20:11
[...].

ik heb nu wel zin in patat en frikandellen. [ ..]
Sorry :rose:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Fee-de-Goede schreef:
30-09-2017 20:14
Lijkt me nog best een operatie zo'n gbp? Duurt dat lang het herstel? En eet je nu nog steeds hele kleine porties of kleiner gemaakt voedsel?
Opratie duurt een uurtje, herstel een week of 2.
Ik eet kleinere porties, maar wel gewoon eten zeg maar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
30-09-2017 20:15
Opratie duurt een uurtje, herstel een week of 2.
Ik eet kleinere porties, maar wel gewoon eten zeg maar.
Dat klinkt fijn. Was je niet beroerd?

Ik had ergens gezien dat na een gbp mensen ook vaak ineens geen insulineresistentie meer hadden.
En dat bij mensen waar dat volsignaal niet werkte het wel ineens werkte.
Dat het naast afvallen ook nog andere voordelen heeft.
vrouwjagersma schreef:
30-09-2017 20:11
Het ging dan om demente bejaarden die geen kunstgebit meer in wilden hebben. Meestentijds werd er gewoon groente+aardappelen+vlees gemixt, natuurlijk.

ik heb nu wel zin in patat en frikandellen. sorry.
Ik heb uit vrij betrouwbare bron gehoord dat het toetje er voor het gemak ook wel eens meteen doorheen gemixerd wordt. Dan wordt het toch wel een beetje ranzig vind ik.
Lady*Voldemort schreef:
30-09-2017 20:34
Ik heb uit vrij betrouwbare bron gehoord dat het toetje er voor het gemak ook wel eens meteen doorheen gemixerd wordt. Dan wordt het toch wel een beetje ranzig vind ik.
Ik heb dat nooit gedaan, maar ik kan natuurlijk niet voor al mijn collega's spreken. Mijn leerlingen vinden mijn belevenissen in de gaarkeuken altijd reuzespannend en achteraf was het ook best leuk. Toen vond ik het vooral heel vervelend dat ik ook na het verplichte gezamenlijke douchen achteraf nog steeds naar rode kool en sucadelapjes rook. Ik had alsnog genoeg aanspraak in de disco.
Verplicht gezamenlijk douchen? Enlighten me.
Lady*Voldemort schreef:
Ik heb lange tijd in het restaurant van een verzorgingstehuis gewerkt naast mijn studie, maar dat heb ik nog nooit mee gemaakt gelukkig.
Bork :misselijk:
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 30-09-2017 20:58
1.12% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Fee-de-Goede schreef:
30-09-2017 20:19
Dat klinkt fijn. Was je niet beroerd?

Ik had ergens gezien dat na een gbp mensen ook vaak ineens geen insulineresistentie meer hadden.
En dat bij mensen waar dat volsignaal niet werkte het wel ineens werkte.
Dat het naast afvallen ook nog andere voordelen heeft.
Mijn hongergevoel was een poosje weg, maar is wel weer terug.
Mijn volsignaal werkt nog steeds niet naar behoren, maar dat is minder een probleem dan dat hongergevoel.
Insulineproblemen had ik niet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Afbeelding
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Ik krijg zo'n facebook irritatie dejavu. Kijk mij iets posten/plakken waarvan anderen dan moeten gaan vragen wat er is of wat ik bedoel.
Wie post er nu enge plaatjes op dit tijdstip :whip:

Nu krijg ik weer nachtmerries over die clown of wat het was.
Fee-de-Goede schreef:
30-09-2017 22:02
Ik krijg zo'n facebook irritatie dejavu. Kijk mij iets posten/plakken waarvan anderen dan moeten gaan vragen wat er is of wat ik bedoel.
Of die mensen die ineens out of the blue begonnen te schateren hier, en dan werden wij geacht te vragen waar ze zo'n plezier om hadden en dat wilden ze dan niet zeggen. Heel irritant volk.
Lady*Voldemort schreef:
30-09-2017 22:10
Of die mensen die ineens out of the blue begonnen te schateren hier, en dan werden wij geacht te vragen waar ze zo'n plezier om hadden en dat wilden ze dan niet zeggen. Heel irritant volk.
Ja dat soort volk.
Kan dat niet gewoon blijven bij dat pas opgezette forum waar iedereen weer vrij was en met een schone lei kon beginnen?
Solomio schreef:
30-09-2017 20:03
Ik heb ooit een kaakoperatie gehad, waarna ik 8 weken vloeibaar moest eten en ja, er kan een hoop gestaafmixerd worden. Maar frikandellen had ik nog niet bedacht.
Heb ik ook ooit gehad. En na een paar weken was ik 1/3 van mezelf kwijt. Zo goor vond ik die prutjes.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
[quote=Siofra post_id=27609929 time=1506800111 user_id=353404]
Lady*Voldemort schreef:
Neeeee!! Het voldoet dan vast wel aan de schijf van 5 en aan het personeelstekort maar gebeurt dit echt? ECHT?
:rofl:
(speciaal voor LV en Fee)
lievelieveke66 schreef:
30-09-2017 22:20
Neeeee!! Het voldoet dan vast wel aan de schijf van 5 en aan het personeelstekort maar gebeurt dit echt? ECHT?

Niet in het verpleeghuis waar mijn vader woonde hoor. En die moest op het laatst ook zacht voedsel
.
anoniem_354854 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 23:08
Reden: dubbel is niet nodig
99.32% gewijzigd
*Draakje* schreef:
30-09-2017 23:04
Draak.
*Draakje* schreef:
30-09-2017 23:04

Draak.
Fee-de-Goede schreef:
30-09-2017 23:10
Draak.
Draakje dan toch hé
Oh wat een vreselijke titel :biggrin:

overig/wat-vind-t-jij-een-walgelijk-of- ... ges/391750

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven