Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 september 2017 om 23:52
Nou, ik zal nog eens een topic openen. En maar janken dat viva saai is geworden en ondertussen alle "nieuwe" input door dezelfde jankerds binnen no time getackeld worden met "hilarische" grapjes en oneliners.*Draakje* schreef: ↑30-09-2017 23:14Oh wat een vreselijke titel![]()
overig/wat-vind-t-jij-een-walgelijk-of- ... ges/391750
Ben maar weer eens weg hier want ik wil al die saamhorigheid en gezelligheid natuurlijk niet verpesten!
zaterdag 30 september 2017 om 23:54
Volgens mij is er vandaag nog gezegd dat er juist weer wat leuks te lezen was op Viva. Ging niet over dit soort topics btw. Die vallen daar niet onder imho.lievelieveke66 schreef: ↑30-09-2017 23:52Nou, ik zal nog eens een topic openen. En maar janken dat viva saai is geworden en ondertussen alle "nieuwe" input door dezelfde jankerds binnen no time getackeld worden met "hilarische" grapjes en oneliners.![]()
Ben maar weer eens weg hier want ik wil al die saamhorigheid en gezelligheid natuurlijk niet verpesten!![]()
Maar als jij het leuk vind is dat prima toch? Niet meteen zo huilen.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 23:56
11.71% gewijzigd
zaterdag 30 september 2017 om 23:58

Dat topic over die zoon die uit de kast is gekomen, waar is dat goed voor? viewtopic.php?f=1&t=391754&start=#p27610122
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 00:21
Reden: linkje topic
Reden: linkje topic
9.07% gewijzigd
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zondag 1 oktober 2017 om 00:03
Pfoe, drama queentje hoor.lievelieveke66 schreef: ↑30-09-2017 23:52Nou, ik zal nog eens een topic openen. En maar janken dat viva saai is geworden en ondertussen alle "nieuwe" input door dezelfde jankerds binnen no time getackeld worden met "hilarische" grapjes en oneliners.![]()
Ben maar weer eens weg hier want ik wil al die saamhorigheid en gezelligheid natuurlijk niet verpesten!![]()
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 1 oktober 2017 om 00:05
Dramaqueentje
Ik begrijp die t ook niet.
zondag 1 oktober 2017 om 00:09
Jeetje wat een drama zeg. Ook op cm. Je topic loopt toch verder goed. Ik zie niet zo goed waarom je zo boos bent?lievelieveke66 schreef: ↑30-09-2017 23:52Nou, ik zal nog eens een topic openen. En maar janken dat viva saai is geworden en ondertussen alle "nieuwe" input door dezelfde jankerds binnen no time getackeld worden met "hilarische" grapjes en oneliners.![]()
kia wijzigde dit bericht op 01-10-2017 00:10
0.38% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 1 oktober 2017 om 00:22
Tranen schieten er uit mijn ogen.
Maar dat kan ook door echte pijn komen.
Al is het inderdaad allemaal heel heftig en echt een reden om meteen op anoniem te gaan.
Kijken hoelang het duurt voor de eerste HRS komt vertellen dat iedereen hier wel trots op zich zelf mag zijn/ zich moet doodschamen. Groepjes en pestgedrag. Nare mensen ect.
Ik gok binnen een uur.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 00:24
0.66% gewijzigd
zondag 1 oktober 2017 om 00:23
Zo daar kom je goed mee weg.
zondag 1 oktober 2017 om 00:26
Ik word milder nu ik ouder word (t).