Mode & Beauty alle pijlers

Kenzo Summer: vervanger?

01-10-2017 17:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn parfum is helaas niet langer verkrijgbaar. Wie weet welk parfum sterk lijkt op Kenzo Summer? In de winkel raak ik vaak wat overweldigd door alle geuren dus ik heb nog geen vervanger gevonden.

Online wordt Kenzo beschreven als: “Een zonnige, poederige geur, vrouwelijk en verrukkelijk.” “Topnoten zijn: citroen, citrusvruchten en bergamot; hartnoten zijn mimosa, viooltjes, fresia, amandelmelk en lelietjes-van-dalen; basisnoten zijn amber, citroen, houtachtige noten, ceder en benzoënhars”.

Ik ben benieuwd naar jullie aanraders!
Ik zie he bij kijkshop en Douglas nog verkrijgbaar
Echt waar? Ik kan hem bij beide winkels namelijk
niet vinden.
Caar24 schreef:
01-10-2017 17:49
Ik zie he bij kijkshop en Douglas nog verkrijgbaar

Knap, want ik zie de summer variant ook niet.
J Lo Glowing schijnt erop te lijken volgens Fragrantica.
Excusez moi. Blijkbaar krijg ik dan direct de vanger gepresenteerd.
Ik lees mee, mis dit parfum ook al jaren. Deed mij altijd een beetje aan zwitsal denken, maar om nu een babylijn als vervanger aan te schaffen :-) ...
Summer by Kenzo bedoel je? Die kan ik al jaren niet meer vinden en is echt mijn lievelingsparfum.
Zit in een flesje dat niet recht kan staan, vorm van een blad (?)
Droeg het op onze trouwdag ook, dus sowieso fijne associaties. Ga eens kijken op eBay denk ik, wellicht daar nog te koop.
Limon schreef:
02-10-2017 14:43
Ik lees mee, mis dit parfum ook al jaren. Deed mij altijd een beetje aan zwitsal denken, maar om nu een babylijn als vervanger aan te schaffen :-) ...
Klopt, deed mij ook aan Zwitsal denken. Echt een heerlijk parfum
Geeft niet Caar24. Bedankt voor het meedenken.

Bloesem1977, ik durf het niet aan om het op eBay te kopen. Ik heb in het verleden al eens een nep versie thuis gestuurd gekregen van een of andere parfum outlet. Het was een hoop gedoe om mijn geld terug te krijgen.

Fijn dat er meer liefhebbers zijn. Welk parfum gebruiken jullie nu? Wellicht hebben we dezelfde smaak. :)
En ik zal eens aan J Lo glowing gaan snuffelen, Emma95. Hoop dat het erop lijkt!
Misschien vind je Kenzo Amour ook lekker. Wordt na een tijdje ook poederig.
mara7 schreef:
02-10-2017 22:01
Geeft niet Caar24. Bedankt voor het meedenken.

Bloesem1977, ik durf het niet aan om het op eBay te kopen. Ik heb in het verleden al eens een nep versie thuis gestuurd gekregen van een of andere parfum outlet. Het was een hoop gedoe om mijn geld terug te krijgen.

Fijn dat er meer liefhebbers zijn. Welk parfum gebruiken jullie nu? Wellicht hebben we dezelfde smaak. :)
Ik gebruik nu Hypnose van Lancôme, Hugo Deep Red en in de zomer Sun van Jil Sander. Maar ze kunnen allemaal niet tippen aan Summer by Kenzo😥

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven