Durf te vragen, deel 12

20-05-2017 13:04 3000 berichten
Beantwoord de vraag van je voorganger en stel een nieuwe.

Laatste vraag in het laatste deel:
Wie is je favoriete Nederlandse artiest?
Supertramp

Weet jij wanneer je moet stoppen met alcohol drinken zodat je niet ladderzat wordt?
anoniem_322455 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 19:59
Reden: Te herkenbaar
14.01% gewijzigd
Meestal wel maar het is weleens voorgekomen dat ik het verkeerd inschatte :biggrin:

Hoe uit een kater zich bij jou ?
In een innige omhelzing met de wc pot de dag doorbrengen, geen slok water kunnen binnenhouden, een gespleten schedel hebben, bibberen,denken dat ik doodga. (dit is na 0.5l bier voorgekomen) als het dan na veel slaap beter gaat: trek in vette hap met fanta.

Waar heb jij trek in na een avondje doorzakken?
Vette hap het liefste.

Wat drink jij meestal op een avondje uit ?
Alle reacties Link kopieren
Bier

Hoeveel alcohol drink jij gemiddeld per week?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Moeilijk zeggen, soms wekenlang helemaal niets en dan eens een week elke dag wel ( in de zomer ).
Zomers in ieder geval meer dan in de winter.

Wat is jouw top 3 van alcoholische dranken ?
Baileys
Witbier
Bessenjenever

Ben jij verslavingsgevoelig?
Nee

Wat is jouw verslaving?
Zoetigheid

Hen je iemand in je directe omgeving met een problematische verslaving?
Had, helaas heeft de verslaving het gewonnen

In hoeveel andere landen buiten Nederland ben jij geweest ?
9

Welk land zou jij heel graag bezoeken?
Nieuw Zeeland

Ben jij vaak ziek?
Nee, maar ja, wat is vaak? Daar kan ik nu een heel verhaal aan wijden maar gezien het tijdstip doe ik dat maar niet. Anders waarschijnlijk ook niet gedaan vanwege de luiheid die ontstaan is doordat typen op mijn mobiel gewoon langzamer gaat dan op een toetsenbord. Wat natuurlijk ook nergens op slaat omdat ik natuurlijk ook kan forummen op de computer maar daar heb ik geen zin in want ik lig in bed. Dusssss...

Hou jij ook zo van korte antwoorden?
Ja ;-D
Hoewel, iets mee uitleg dan ja/nee is wel leuker.

Is dit je eerste nickname ? of doe je regelmatig een wissel.
Door de bank genomen appricieer ik die minder dan wat uitgebreidere omdat ze doorgaans minder informatie bevatten. Echter, soms wijden mensen in een uitgebreid antwoord onnodig uit en komen zij met irrelevante toevoegingen, zoals epistels over hun typevaardigheid als gevraagd wordt naar hun gezondheid. Anderen hebben weer de neiging om te verwijzen naar hun voorganger, waar dat eigenlijk overbodig is en zij hadden kunnen volstaan met: 'ja' , 'nee' of 'dat wisselt'.. Het wordt nog erger als zo'n iemand dan alle opties wil opnoemen en daar dan aanhalingstekens bij gebruikt, want voor je het weet, ben je weer een paar regels verder. De echt erge gaan dan ook nog eens hun verhaal samenvatten met een conclusie. Kortom: het wisselt.

Wat zou het met jou doen als een week voor je ergens heen gaat daar een aanslag wordt gepleegd?
Tweede nick, misschien binnenkort maar weer eens wisselen.

Mijn vraag staat nog open.
Aanslag kleurt dan heel het vooruitzicht. Totaal ander perspectief. En je denkt natuurlijk: ik had daar ook...

Hoe zou je je verwachtingen van zo'n reis dan bijstellen?
Even schrikken maar dan bedenken dat de kans dat er een tweede aanslag precies op dezelfde plaats zal plaatsvinden in een week tijd wel heel erg klein zal zijn.
Verwachtingen worden dus niet bijgesteld in in mijn ogen al zal ik als ik daar ben er wel even bij stilstaan.

Is dit in jouw ogen te nuchter gedacht ?
Nee, dat zou ik ook wel denken. Maar als ik daar dan loop zou ik steeds aan de slachtoffers moeten denken. Misschien logeerden er wel slachtoffers in de hotelkamer waar jij dan zit. Raar idee.

Heb je wel eens een overval o.i.d. van dichtbij meegemaakt?
Nee nog nooit een overval van het een of ander van dichtbij meegemaakt.

Is er weleens iets van jou gestolen ?
Ja..een paar fietsen en een auto...

Wat doe jij als je iemand iets ziet stelen?
Wisselt, ligt eraan hoe of wat.

Eenmaal geseind met mijn ogen naar de kassiere , die het begreep en ingreep.
Eenmaal zelf iemand erop aangesproken.
Eenmaal politie ervoor gebeld en persoon laten ophalen.
Eenmaal 112 gebeld voor poging tot stelen op heterdaad ( inbraak ).

Wat was jouw grootste schrikmoment in je leven tot nu toe ?
Auto-ongeluk op een provinciale weg waarbij de bestuurder van een tegenligger onwel werd en op mijn weghelft kwam.

Als er nu drie plaatjes getoond moeten worden om jouw leven tot nu toe samen te vatten, welke zijn dat dan? Het mogen bestaande plaatjes/foto's zijn of foto's zijn die destijds niet gemaakt zijn of bijvoorbeeld een schildering ergens van.
Mijn leven kan niet in 3 plaatjes weergegeven worden, dat zou geen goed totaalbeeld geven over hoe ik mijn leven zie en tot wat ik nu geworden ben.

Hoeveel belangrijke momenten in je leven zijn bepalend geweest denk je om te komen tot de persoon die je nu bent ?
Een telling vind ik lastig te maken, wel is mijn leven de laatste 2 jaar behoorlijk heftig geweest met de vele veranderingen.
Ik kan nog moeilijk zeggen hoe het me heeft veranderd en wat het me nu precies heeft gebracht. Wel ben ik ontzettend dankbaar voor de komst van de juiste mensen in mijn leven die me hebben geholpen om weer tot mezelf te komen (ook al ben ik er nog niet helemaal).

Vind jij brandende kaarsjes ook zo gezellig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven