Wennen aan groot

27-09-2017 09:34 215 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe lover. We zijn nu 3 keer uit geweest en bij de derde date vond ik het wel tijd voor een beetje sex ;). Maar ik kwam er toen achter dat hij erg groot geschapen is, zo groot dat ik het niet aandurfde om me te laten neuken. Heb hem tegen mijn principes in klaar laten komen tijdens het pijpen.

De reden van dit topic. Het is echt een leuke jongen, relatie potentieel :). Maar zijn pik is echt groot, zijn er hier dames die tips hebben? Ben met sexen echt wel van het uitproberen, maar met een nieuwe relatie is dat toch lastig.
:facepalm: Had weer eens niet alles gelezen.

Alvast een :rose:
Persoonlijk hou ik wel van een kerel met een dikke lange pik. En heb het er ook mee gedaan. Rustig beginnen, afspraken maken dat jij bepaald wanneer hij moet stoppen. Niet te snel stoppen bij beetje pijn, eenmaal erin is echt mega lekker en dan rustig vrijen. Niet neuken, dat komt later. Had zelf vaak aandrang om te plassen bij sex met een lange pik, terwijl ik toch echt altijd effe heb zitten plassen voor we begonnen. Maar na verloop van tijd ebt dat gevoel weg. Maar denk dat iedereen daar anders in is.
Ik zou zeggen, gewoon gaan met die banaan maar zou niet te vaak swaffelen :-).
Gewoon aangeven! Niks om je voor te schamen;) Je zult dan ook echt niet de eerste zijn die 'moeite' heeft met zijn grootte.

En verder zou ik zeggen, lekker van genieten!! Dat voorrecht heeft niet iedere vent.

Sizd doesnt matter, niet mee eens...

Ik persoonlijk voel echt wel veel meer bij 17cm+ en de dikte natuurlijk

Have fun!!
Ik ben een beer van een vent en weet ook dat size wel mattert. Voor veel vrouwen. Bij sommigen hoef je al niet eens meer iets te doen behalve groot en hard te zijn. Als ze hem zien dan worden ze gek en je hoeft hem er alleen nog maar even in te douwen en zij kronkelen en komen er al haast op klaar.
BeerVanEenVent schreef:
02-10-2017 07:14
Ik ben een beer van een vent en weet ook dat size wel mattert. Voor veel vrouwen. Bij sommigen hoef je al niet eens meer iets te doen behalve groot en hard te zijn. Als ze hem zien dan worden ze gek en je hoeft hem er alleen nog maar even in te douwen en zij kronkelen en komen er al haast op klaar.
Of je probeert hier mensen te laten happen, of je hebt een enorme plaat voor je dikke berenkop. Wat groter formaat maakt het absoluut geiler, alleen al op visueel aspect. Als je hem er dan "alleen nog maar in hoeft te douwen" kunnen we het net zo goed met een komkommer doen. Zijn we geen "beer van een kerel" (met wellicht een klein piemeltje) meer voor nodig dan. Ken een jongen van 170 met een pik van bijna 25cm en heb eens een vent van ong 2 meter gehad, een beer van een vent. Echter was deze beer een flinke afknapper met amper 15 cm.... maar beiden moesten toch echt wel flink aan het werk om mij te pleasen, ook de 25 cm;-)
Lonnie26 schreef:
02-10-2017 07:46
Wat groter formaat maakt het absoluut geiler, alleen al op visueel aspect.
Dit is precies wat ik zeg, Visueel geiler. En jij moet misschien nog gepleast worden. Prima. Ik heb het ook niet over jou, en ook niet over die hele riedel die je noemt van een man van 170 of weet ik veel wat. Ik heb het over een bepaalde groep vrouwen die het visuele en de grootte bij het binnendringen al zo enorm geil vinden dat ze al ver richting orgasme zijn.
Afgelopen dagen twee keer gedate met mijn lover. Beide keren ook sex gehad. Moet zeggen dat ik er wel aan heb kunnen wennen en dat het heerlijk is :).

Niet alleen om ermee geneukt te worden, je voelt je heerlijk gevuld, maar ook om mee te spelen en te teasen. Met zijn eikel door mijn lippen, Pik tussen borsten. Allemaal erg lekker met dit formaat :). Hielp ook mee dat zijn zaad zeker niet verkeerd smaakt ;-) .

Tips voor andere dames. Als je eraan gewend bent is doggy en bovenop super. Je kunt dan echt opgevuld worden. Maar de eerste keren zou ik toch echt voor missionaris gaan. En dan liever niet eens in bed, maar jij op een stoel en hij staand ofzo, zodat er echt controle is over de diepte. En gebruik heel veel glijmiddel :).
anettesd schreef:
02-10-2017 10:19
Afgelopen dagen twee keer gedate met mijn lover. Beide keren ook sex gehad. Moet zeggen dat ik er wel aan heb kunnen wennen en dat het heerlijk is :).

Niet alleen om ermee geneukt te worden, je voelt je heerlijk gevuld, maar ook om mee te spelen en te teasen. Met zijn eikel door mijn lippen, Pik tussen borsten. Allemaal erg lekker met dit formaat :). Hielp ook mee dat zijn zaad zeker niet verkeerd smaakt ;-) .

Tips voor andere dames. Als je eraan gewend bent is doggy en bovenop super. Je kunt dan echt opgevuld worden. Maar de eerste keren zou ik toch echt voor missionaris gaan. En dan liever niet eens in bed, maar jij op een stoel en hij staand ofzo, zodat er echt controle is over de diepte. En gebruik heel veel glijmiddel :).
Fijn dat het lekker was!
Nah, heel topic volgejammerd om niks dus. ;-D

Maar goed, leuk dat het leuk was.
.
Niet doen.

Het moet gewoon passen. Nuja, dus een keer doen. Past het niet en ben je erna uitgescheurt dan matcht het helaas niet op dit wel degelijk belangrijke gebied. Een relatie is niet echt heel leuk als je vagina de penis niet aankan. Te pas en onpas seks hebben is wel leuk. Niet maar 2x per week omdat je moet helen.
Dat een vagina grote penissen kan hebben omdat het toch rekt is onzin. Net zoals grote verschillen tussen de grote van mannenpenissen kun je ook gewoon fysiek een grotere of kleinere vagina hebben. Zoek een penis die exact als een puzzlestuk bij jouw vagina past.
Snoekbaars schreef:
02-10-2017 14:09
Niet doen.

Het moet gewoon passen. Nuja, dus een keer doen. Past het niet en ben je erna uitgescheurt dan matcht het helaas niet op dit wel degelijk belangrijke gebied. Een relatie is niet echt heel leuk als je vagina de penis niet aankan. Te pas en onpas seks hebben is wel leuk. Niet maar 2x per week omdat je moet helen.
Dat een vagina grote penissen kan hebben omdat het toch rekt is onzin. Net zoals grote verschillen tussen de grote van mannenpenissen kun je ook gewoon fysiek een grotere of kleinere vagina hebben. Zoek een penis die exact als een puzzlestuk bij jouw vagina past.

Zeker alleen de openingspost gelezen hè?
Lonnie26 schreef:
02-10-2017 07:46
Of je probeert hier mensen te laten happen, of je hebt een enorme plaat voor je dikke berenkop. Wat groter formaat maakt het absoluut geiler, alleen al op visueel aspect. Als je hem er dan "alleen nog maar in hoeft te douwen" kunnen we het net zo goed met een komkommer doen. Zijn we geen "beer van een kerel" (met wellicht een klein piemeltje) meer voor nodig dan. Ken een jongen van 170 met een pik van bijna 25cm en heb eens een vent van ong 2 meter gehad, een beer van een vent. Echter was deze beer een flinke afknapper met amper 15 cm.... maar beiden moesten toch echt wel flink aan het werk om mij te pleasen, ook de 25 cm;-)
Die 15 cm is een gemiddelde penis wetenschappelijk gezien, alleen voor de moderne westerse vrouw is dat gewoon erg klein.
anettesd schreef:
02-10-2017 10:19
Zie je wel, als je eenmaal een beer van een vent hebt gehad dan wil je niet meer anders.
Iemand die zijn ego aan de maat van zijn lul moet laten afhangen, heeft duidelijk weinig andere kwaliteiten.

Dus als ik moet kiezen, dan heb ik liever een leuke vent zonder ego, dan een beer van een vent.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
BeerVanEenVent schreef:
02-10-2017 17:01
Zie je wel, als je eenmaal een beer van een vent hebt gehad dan wil je niet meer anders.
Waarom gebruik je dat "beer van een vent" in bijna elke post die je plaatst?
Het is niet zo'n catchy slagzin als je zelf lijkt te denken..
Felix_Urbexicus schreef:
02-10-2017 17:27
Waarom gebruik je dat "beer van een vent" in bijna elke post die je plaatst?
Het is niet zo'n catchy slagzin als je zelf lijkt te denken..

Sterker nog, de lust ontgaat me spontaan :'(
Knuffelheks schreef:
02-10-2017 17:35
Sterker nog, de lust ontgaat me spontaan :'(
Het eerste wat bij mij opkomt bij beervent is harig.
Vacht-harig. Niet sexy.

Afbeelding
Waarom voelen jullie je zo geroepen om mijn berichten onderuit te halen. Get a life.
Het zal mij wat bommen dat mijn slagzin bij jou niet werkt, mijn neukagenda voor oktober zit zo goed als vol. Dus je had toch achteraan moeten aansluiten. Tenzij je zelf echt iets te bieden hebt.
BeerVanEenVent schreef:
02-10-2017 18:31
Waarom voelen jullie je zo geroepen om mijn berichten onderuit te halen. Get a life.
Het zal mij wat bommen dat mijn slagzin bij jou niet werkt, mijn neukagenda voor oktober zit zo goed als vol. Dus je had toch achteraan moeten aansluiten. Tenzij je zelf echt iets te bieden hebt.
Geen scheurkalender?!
To, fijn voor je dat het zo goed bevallen is. Aan welke tips heb je iets gehad?
BeerVanEenVent schreef:
Ik geloof er geen woord van.
Eindelijk een erudiete vent op het forum. Doe je alleen vrouwen, BeerVanEenVent?
_Amand schreef:
02-10-2017 19:40
Eindelijk een erudiete vent op het forum. Doe je alleen vrouwen, BeerVanEenVent?

Achter aansluiten zei ie :proud:
BeerVanEenVent schreef:

Heb jij nog iets anders te bieden dan behalve dat enorme zwaard?

(Mijn agenda is trouwens ook vol hoor)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven