vriend heeft weinig geld
maandag 2 oktober 2017 om 19:00
Je wist van in begin van zijn schulden?
Waarom ben je dan gaan samenwonen voor hij zijn schulden heeft afbetaald?
Samen rond tafel en alle financiën herbekijken.
En stoppen met roken of zelf gaan rollen.
En stoppen met dromen dat uitstapjes of vakanties op dit moment mogelijk zijn.
Er is geen budget voor momenteel.
Waarom ben je dan gaan samenwonen voor hij zijn schulden heeft afbetaald?
Samen rond tafel en alle financiën herbekijken.
En stoppen met roken of zelf gaan rollen.
En stoppen met dromen dat uitstapjes of vakanties op dit moment mogelijk zijn.
Er is geen budget voor momenteel.
maandag 2 oktober 2017 om 19:02
Ik snap best dat je af en toe verwend wil worden door je vriend, maar dat hoeft niet duur te zijn. Als het al geld moet kosten.elizabethh schreef: ↑02-10-2017 19:00Ja misschien stel ik me ook aan...maar soms wil ik dat gewoon, omdat ik nu al zolang voor het meeste opdraai
maandag 2 oktober 2017 om 19:03
Dan kan je dus kiezen.elizabethh schreef: ↑02-10-2017 19:01Ja stoppen met roken lijkt me erg goed, maar doe dat maar eens met stress
Of roken, of uitstapjes en andere verwennerijen.
Jullie gaan beiden liever voor de sigaret.
Zie die sigaret al maar es als luxe en verwennerij.
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 02-10-2017 19:03
13.73% gewijzigd
maandag 2 oktober 2017 om 19:04
Hij heeft geen geld voor sigaretten, dus hij kan niet roken. Heel simpel.
En zijn muziekcarrière sponsoren zou ik ook niet meer doen. Mijn pa zit zelf in de muziek en je moet uitzonderlijk goed zijn en geluk hebben om daar een leuk inkomen aan over te houden. Bij de meesten is het een hobby. Prima, maar het levert hem niks op, dus stoppen met dingen voor hem kopen.
Ik zou het gesprek eens aan gaan. Wat voor diploma heeft hij?
En zijn muziekcarrière sponsoren zou ik ook niet meer doen. Mijn pa zit zelf in de muziek en je moet uitzonderlijk goed zijn en geluk hebben om daar een leuk inkomen aan over te houden. Bij de meesten is het een hobby. Prima, maar het levert hem niks op, dus stoppen met dingen voor hem kopen.
Ik zou het gesprek eens aan gaan. Wat voor diploma heeft hij?
maandag 2 oktober 2017 om 19:04
Jij voelt je de man?
Want de man moet altijd meer verdienen en zijn vrouw tot op het bot verwennen ofzo?
Je zegt het zelf al, hij heeft geen geld. Waar moet hij je dan een cadeau van kopen?
Je komt verwend over. Je wil verzorgd e beschermd worden. Je bebt toch geen prinsesje?
Je had niet met hem moeten gaan samen wonen als je niet dingen voor hem wilde gaan betalen. Je had dit van te voren kunnen weten.
Mij ex wilde ook graag samen wonen. Ik had ook nauwelijks inkomen, hij wel. Wilde hij perse alles 50/50 doen. Tja dan hield ik niks over. Dat samenwonen ging dus niet door.
Met vriend verdiende ik in het begin veel meer. Nu hij.
Nooit een probleem geweest. We gooiden het op 1 hoop. Ons geld.
Heb me echt nooit het mannetje gevoeld hoor.
Want de man moet altijd meer verdienen en zijn vrouw tot op het bot verwennen ofzo?
Je zegt het zelf al, hij heeft geen geld. Waar moet hij je dan een cadeau van kopen?
Je komt verwend over. Je wil verzorgd e beschermd worden. Je bebt toch geen prinsesje?
Je had niet met hem moeten gaan samen wonen als je niet dingen voor hem wilde gaan betalen. Je had dit van te voren kunnen weten.
Mij ex wilde ook graag samen wonen. Ik had ook nauwelijks inkomen, hij wel. Wilde hij perse alles 50/50 doen. Tja dan hield ik niks over. Dat samenwonen ging dus niet door.
Met vriend verdiende ik in het begin veel meer. Nu hij.
Nooit een probleem geweest. We gooiden het op 1 hoop. Ons geld.
Heb me echt nooit het mannetje gevoeld hoor.
maandag 2 oktober 2017 om 19:05
Hoe groot schat je de kans in dat hij echt gaat doorbreken als muzikant? Ik geloof best dat hij talent heeft, maar dat hebben heel veel mensen die de muziekindustrie in willen. Zie Idols, HGT, Beste SSW, en alle eendagsvliegen.
Of je accepteert dat jij het grootste deel van het inkomen moet verdienen, of hij ziet in dat hij iets anders moet gaan doen dan dat restaurantbaantje, of jullie gaan uit elkaar. Meer keuzes zijn er niet.
Of je accepteert dat jij het grootste deel van het inkomen moet verdienen, of hij ziet in dat hij iets anders moet gaan doen dan dat restaurantbaantje, of jullie gaan uit elkaar. Meer keuzes zijn er niet.
maandag 2 oktober 2017 om 19:06
Dan heb je dus geen geldgebrek, maar gewoon een man die het niet zo begrepen heeft op romantiek.elizabethh schreef: ↑02-10-2017 19:05Klopt, maar mijn vriend is degene die verwend is en dat is mijn eigen schuld. Hij doet weinig moeite. Inderdaad. Eten koken, de tafel mooi dekken, een wijntje halen.. hoeft allemaal niet veel te kosten, maar hij doet het gewoon niet.
Heb je hem dat al es verteld?
Zelfs een boterham met kaas kan je op een mooi servetje leggen.
Ofwel leer je daarmee leven, ofwel zoek je een andere man.
maandag 2 oktober 2017 om 19:07
Je zet jezelf in een slachtoffer rol.elizabethh schreef: ↑02-10-2017 19:03Ik snap bepaalde reacties van sommige leden niet. Ik zit serieus ergens mee en dan krijg ik van die lullige opmerkingen zoals van Amand.
Kom daar eens uit.
Je vriend solliciteert. Hij doet dus zijn best.
Je komt niet over alsof je zo gek op hem bent.
Weet je wel zeker dat het niet alleen de situatie is waar je van baalt maar niet ook de hele relatie?