Radeloos

03-10-2017 17:08 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-10-2017 18:15
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
Kappen met allebei. Zodra de een uit beeld is ga je voor de ander. Klinkt niet als hele diepe gevoelens.
Kappen met alle twee. Gun ze een vrouw die echt voor 100% voor hun wil gaan.
Eerst maar eens gelukkig worden met jezelf en fijn single zijn.
geen van 2 de mannen.. je bent ze niet waard!!
Geen van beide. Het gaat niet werken in wat voor keus je ook maakt. Je kan alleen een relatie met iemand aan gaan als je je pas los hebt gemaakt van de andere relatie. Op vakantie is het leuk, lief en aardig en een paar weekjes hier ook.

Je ex zal het niet vergeten dat je een ander had en die andere jongen zal het ook niet vergeten dat je nog gevoelens hebt. Dus hoe je het ook bekijkt, het ziet er niet zo goed uit.

Dus ga eerst een tijdje alleen leven, verwerk het verdriet en ga dan weer verder.
Eerst jezelf vinden!
Als ze allebei niet "alles" voor je kunnen zijn dan zit de ware er niet bij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
wat denk je van de optie; met alle bij stoppen?

ga eerst gewoon je opleiding afmaken, eigen plekje vinden, een baan, leuke dingen doen met vriendinnen.

en dan eens kijken of dat er ruimte is voor een leuke relatie.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
De kans zit er overigens dik in dat als je voor een van beiden kiest, die persoon eventjes blij is omdat hij toch geen blauwtje heeft gelopen maar kort erop zal hij het vermoedelijk uitmaken. En wat ga jij dan doen? Naar die andere om er toch maar een te hebben?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik ben er een beetje vergeten bij te schrijven dat mijn ex me niet zomaar terug neemt. Als ik voor hem zou kiezen dan gaan we proberen het weer op te bouwen.. als het dan uiteindelijk dan toch niet werkt dan leggen we ons daar bij neer natuurlijk.
Waarom wil je perse een relatie? Het lijkt erop dat jij (met je 19 jaar?) beter het leven kan gaan ontdekken. Ik vind het ook helemaal niet eerlijk naar de 2 jongens toe, zo'n wispelturig ontrouwe vriendin.

Word eerst maar eens ouder en wijzer en over 10 jaar kijk je met een glimlach terug naar dit moment van je leven.

Aanvulling: met allebei stoppen dus!!
Ja hoor....gewoon je bericht verwijderen!
Kim_1998 schreef:
03-10-2017 17:08
-
erg volwassen op je bericht te verwijderen. kreeg je niet het juiste advies Kim_1988?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven