Good Luck!
dinsdag 17 februari 2009 om 14:09
De tent die mijn moeder heeft gemaakt kwam ook nog op zo'n 40 euro met al die stof, en dan rekent ze natuurlijk geen werktijd. Foto foto, ehh.. ja, komt eraan. Moet hem nog maken en ben aan het frobelen dus hele tafel ligt vol.
Leuk leuk, ik had een oude landkaart van mijn dorp besteld in een lijst en die is net gekomen.
Wil hem aan lief geven want we zijn vandaag (schrik niet) 19 jaar bij elkaar.
Ha ha!
Had niet verwacht dat een besteld kado van mij een keer op tijd zou komen, helemaal happy
Leuk leuk, ik had een oude landkaart van mijn dorp besteld in een lijst en die is net gekomen.
Wil hem aan lief geven want we zijn vandaag (schrik niet) 19 jaar bij elkaar.
Ha ha!
Had niet verwacht dat een besteld kado van mij een keer op tijd zou komen, helemaal happy
dinsdag 17 februari 2009 om 14:11
Zitten de kids op het KDV? Die bloemetjes zijn wel helemaal mijn ding en dan gecombineerd met stippen en strepen. Ik moet er tenslotte ook tegen aan kijken. (En de jongens zal het waarschijnlijk een rotzorg zijn.)
Hier is nog gewoon school, Star. Ze hebben pas over 2 weken vakantie. Zometeen zitten alle kids onder tafel dus?
Hier is nog gewoon school, Star. Ze hebben pas over 2 weken vakantie. Zometeen zitten alle kids onder tafel dus?
dinsdag 17 februari 2009 om 14:20
Dat gesprek verplaatst zich steeds weer. Het zou 11 februari zijn, toen 4 maart en nu staat hij op 11 maart, maar vent heeft dan ineens cursus, dus nu moet ik het weer een week verzetten. Verder hebben we het er niet zo veel over. Het hangt voor ons vooral af van alle kansen, en daar weten we nog niks over.
Hoe gaat het bij jou? Vent nog steeds zo standvastig?
Hoe gaat het bij jou? Vent nog steeds zo standvastig?
dinsdag 17 februari 2009 om 14:24
Hmm, ik vermijd het een beetje. Bang voor de definitieve NEE. Daarnaast was ik de afgelopen dagen AM en moet ik eerlijk zeggen dat dat pittige dagen waren. Niet dat ik nu zelf van standpunt ben veranderd, maar als ik er nu weer over begin zegt lief vast: volgens mij is het nu al erg zwaar.
Maarja dat is helemaal alleen, dus telt niet mee
Tuurlijk, het is ook zwaar, maar als ze strak 7, 6 en 4 zijn is het toch geweldig!
Deze maand gaat ;m niet worden, volgende maand is niet handig, want dan is het rond dezelfde tijd als dat Laurens 4 wordt en dus naar school gaat. Dan vind ik het echt teveel voor hem en mezelf. Ik wacht dus weer met een gesprekje ergens in april.
Is het niet doordacht ?
Ha, kleine pux is wakker. Even snel hier opruimen.
Maarja dat is helemaal alleen, dus telt niet mee
Tuurlijk, het is ook zwaar, maar als ze strak 7, 6 en 4 zijn is het toch geweldig!
Deze maand gaat ;m niet worden, volgende maand is niet handig, want dan is het rond dezelfde tijd als dat Laurens 4 wordt en dus naar school gaat. Dan vind ik het echt teveel voor hem en mezelf. Ik wacht dus weer met een gesprekje ergens in april.
Is het niet doordacht ?
Ha, kleine pux is wakker. Even snel hier opruimen.
dinsdag 17 februari 2009 om 14:26
quote:Star schreef op 17 februari 2009 @ 14:22:
19 jaar geleden, men, toen was ik net tiener
ja, nee, ik was al 30 zeker.
Ik was 15. VIJFTIEN. Dat is heel jong ja.
Wist toen ook nog niet dat het de vader van mijn kinderen zou worden natuurlijk, daar kwam ik rond mijn 21e achter toen we na een break (we were on a break!!!!) weer bij elkaar kwamen
19 jaar geleden, men, toen was ik net tiener
ja, nee, ik was al 30 zeker.
Ik was 15. VIJFTIEN. Dat is heel jong ja.
Wist toen ook nog niet dat het de vader van mijn kinderen zou worden natuurlijk, daar kwam ik rond mijn 21e achter toen we na een break (we were on a break!!!!) weer bij elkaar kwamen
dinsdag 17 februari 2009 om 14:31
Ik twijfel ook af en toe wel. Ik zou er ook wel vrede mee hebben als het bij deze twee zou blijven. Over 2 jaar gaat Sam ook hele dagen naar school, dan kan ik weer gaan werken... Maar aan de andere kant zou ik zo graag nog een keer zwanger willen zijn (en dan graag 9 maanden als het kan, alstublieft, dankuwel), nog een keer borstvoeding geven, nog een keer dat eerste jaar (dat tweede vergeten we nog maar even)...
Kortom, hier zijn we er nog niet uit.
Kortom, hier zijn we er nog niet uit.
dinsdag 17 februari 2009 om 14:34
Yep, dat laatste is zoooo herkenbaar. Berend is zo snel na Laurens gekomen, ik zat met een verhuizing en nog een. Ik ben wel echt zwanger geweest hoor, heb er wel van genoten. Maar me niet gerealiseerd dat het mss de laatste x was.
Het is natuurlijk geen goede reden om om het zwanger zijn een kind te krijgen ha ha.
En het lijkt me ook echt geweldig hoor, een huis vol. Het is dan nu wel druk, maar aan de andere kant gaat Laurens naar school, Berend naar de psz en heb ik een paar ochtenden met de kleine. Anders verveel je je ook maar hè?
Ha, berend is nu echt wakker. Zal wel lekker gepoept hebben, want hij werd wakker en was daarna weer even stil.
Het is natuurlijk geen goede reden om om het zwanger zijn een kind te krijgen ha ha.
En het lijkt me ook echt geweldig hoor, een huis vol. Het is dan nu wel druk, maar aan de andere kant gaat Laurens naar school, Berend naar de psz en heb ik een paar ochtenden met de kleine. Anders verveel je je ook maar hè?
Ha, berend is nu echt wakker. Zal wel lekker gepoept hebben, want hij werd wakker en was daarna weer even stil.
dinsdag 17 februari 2009 om 15:09
Inderdaad. Het blijft een hele beslissing en dan kun je wel allebei de vragen stellen. Anders stelt vent achteraf allemaal vragen die ik niet gesteld heb... Vent wil bv vooral weten hoeveel procent alsnog te vroeg bevalt, ik heb daar nog een nuance in. Als maar 1% voor 30 weken bevalt en 10% voor 37 weken vind ik het ook al goed. Vent zou dat waarschijnlijk al niet vragen. En zo heeft hij weer andere vragen waar ik niet aan denk.
dinsdag 17 februari 2009 om 15:13
En vent zou afhaken bij zelfs 1 %? Heeft niet iedereen die kans? En als hij 100% zekerheid zou hebben dat het 37+ zou worden, zou hij het dan nog willen of is het sowieso voor hem wel genoeg, 2 koters?
Zo, dat was een flinke poepluier
Oh hoi, ik mag weer naar Ikea. Zus gaat een kast halen en vroeg of ik mee ging. Welja, kan ik even een kraamkadootje halen.
Zo, dat was een flinke poepluier
Oh hoi, ik mag weer naar Ikea. Zus gaat een kast halen en vroeg of ik mee ging. Welja, kan ik even een kraamkadootje halen.
dinsdag 17 februari 2009 om 15:16
Hi allemaal!
Pfff echt lang geleden, i know. Er is een hoop gebeurd hier. Ben vorige week dinsdag plotseling verhuisd.
Man veranderde in een onbereikbare duivel. Vorige week politie erbij gehad en dinsdag verhuisd naar een betonnen huis. Echt rot om daar met mijn meisjes te bivakeren, er was nog niks opgeknapt en geen warm water. Alleen een geleend gaskacheltje.
Maar ik heb vreselijk veel hulp gehad en nu begint het er wat op te lijken. De woonkamer ligt laminaat in en vannavond misschien gordijnen ophangen.
Internet en tv heb ik nog niet, ik word zo teruggebeld door mijn vrienden van Ziggo.
Hmmm wat een getjaxxx!
Ben nu op mijn werk dus tot gauw!
Pfff echt lang geleden, i know. Er is een hoop gebeurd hier. Ben vorige week dinsdag plotseling verhuisd.
Man veranderde in een onbereikbare duivel. Vorige week politie erbij gehad en dinsdag verhuisd naar een betonnen huis. Echt rot om daar met mijn meisjes te bivakeren, er was nog niks opgeknapt en geen warm water. Alleen een geleend gaskacheltje.
Maar ik heb vreselijk veel hulp gehad en nu begint het er wat op te lijken. De woonkamer ligt laminaat in en vannavond misschien gordijnen ophangen.
Internet en tv heb ik nog niet, ik word zo teruggebeld door mijn vrienden van Ziggo.
Hmmm wat een getjaxxx!
Ben nu op mijn werk dus tot gauw!
dinsdag 17 februari 2009 om 15:31
Zooooooooooooooooooooo, daar ben ik ook weer eens!
Spannend, morgen dus uitslag MRI van Bam. Pffff, hopelijk valt het allemaal mee en gaat het nu snel beter! Ah, ik hoor van Star nu dat je naar huis mag. Mooi!!!
Suze, bleeeeeeeeeergh, rot dat je je zo beroerd voelt. Ik weet nog zo goed hoe klote dat is, bah! Hopelijk gaat het snel beter!
Mal, moeilijk is het om met elkaar op 1 lijn te blijven als je voor zulke moeilijke dingen staat. Ik weet wel dat Eduard en ik behoorlijk wat problemen hebben gehad tijdens het vruchtbaarheidstraject van Gijs .... en achteraf vind ik dat heel gek want we wilden hetzelfde en we hadden over hetzelfde verdriet maar toch voelde het alsof we allebei op een totaal andere bladzijde zaten. Kan me voorstellen dat je doodop bent na zo'n aanval van Mr. J.
Fieke, nog gefeliciteerd meid! Van harte met je eerste verjaardag en met je nieuwverworven dreumesschap!
Noosje: Jeeeeeeej, heftig! Maar hopelijk kun je nu beginnen aan een nieuw en beter leven met je meiden.
Enka, het begint nu ECHT op te schieten he? Spannend!!!
Ik ga wat leuks doen in het kader van integratie. Het schijnt dat je pas echt een Vlaamse vrouw kunt worden als je Clouseau live in het Sportpaleis van Antwerpen hebt gezien. Dus daar ga ik in december heen. Cool he?
Zeg, twijfelaars over een derde: Jullie mogen hier wel even een een tijdje rond komen lopen, misschien dat dat helpt in de besluitvorming. Het is zeker nu zoooooooooooooo druk. Echt. Eduard en ik zaten gisteren in het ziekenhuis (controle, alles is prima) een broodje te eten en we zeiden zo ongeveer tegelijk tegen elkaar dat we gewoon SNAKKEN naar wat tijd voor ons 2-en. En we zijn er eigenlijk wel gewoon helemaal klaar mee, met dat kleine gespuis. Ze maken echt ongelooflijk veel herrie. Maar het is ook wel gezellig. Tenminste. Soms. Tenminste. Als ze slapen. Tenminste. Of uit logeren zijn. Ofzo.
Kijk wat mijn dochter kan! Goed he?
Helen: Nee dus. Er komt vooralsnog GEEN vierde. Echt niet hoor.
Rug doet het goed, soms wat meer last dan anders maar ik heb niks te klagen op het moment. Chirurg was tevreden ook.
Ok, ik ga posten, ik ben vast weer heul veul vergeten maar dat komt ook wel weer!
FILMPJE SAM
Spannend, morgen dus uitslag MRI van Bam. Pffff, hopelijk valt het allemaal mee en gaat het nu snel beter! Ah, ik hoor van Star nu dat je naar huis mag. Mooi!!!
Suze, bleeeeeeeeeergh, rot dat je je zo beroerd voelt. Ik weet nog zo goed hoe klote dat is, bah! Hopelijk gaat het snel beter!
Mal, moeilijk is het om met elkaar op 1 lijn te blijven als je voor zulke moeilijke dingen staat. Ik weet wel dat Eduard en ik behoorlijk wat problemen hebben gehad tijdens het vruchtbaarheidstraject van Gijs .... en achteraf vind ik dat heel gek want we wilden hetzelfde en we hadden over hetzelfde verdriet maar toch voelde het alsof we allebei op een totaal andere bladzijde zaten. Kan me voorstellen dat je doodop bent na zo'n aanval van Mr. J.
Fieke, nog gefeliciteerd meid! Van harte met je eerste verjaardag en met je nieuwverworven dreumesschap!
Noosje: Jeeeeeeej, heftig! Maar hopelijk kun je nu beginnen aan een nieuw en beter leven met je meiden.
Enka, het begint nu ECHT op te schieten he? Spannend!!!
Ik ga wat leuks doen in het kader van integratie. Het schijnt dat je pas echt een Vlaamse vrouw kunt worden als je Clouseau live in het Sportpaleis van Antwerpen hebt gezien. Dus daar ga ik in december heen. Cool he?
Zeg, twijfelaars over een derde: Jullie mogen hier wel even een een tijdje rond komen lopen, misschien dat dat helpt in de besluitvorming. Het is zeker nu zoooooooooooooo druk. Echt. Eduard en ik zaten gisteren in het ziekenhuis (controle, alles is prima) een broodje te eten en we zeiden zo ongeveer tegelijk tegen elkaar dat we gewoon SNAKKEN naar wat tijd voor ons 2-en. En we zijn er eigenlijk wel gewoon helemaal klaar mee, met dat kleine gespuis. Ze maken echt ongelooflijk veel herrie. Maar het is ook wel gezellig. Tenminste. Soms. Tenminste. Als ze slapen. Tenminste. Of uit logeren zijn. Ofzo.
Kijk wat mijn dochter kan! Goed he?
Helen: Nee dus. Er komt vooralsnog GEEN vierde. Echt niet hoor.
Rug doet het goed, soms wat meer last dan anders maar ik heb niks te klagen op het moment. Chirurg was tevreden ook.
Ok, ik ga posten, ik ben vast weer heul veul vergeten maar dat komt ook wel weer!
FILMPJE SAM