Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
donderdag 5 oktober 2017 om 06:31
Ik ben in 2008 in NZ gaan wonen.spraakwaterval schreef: ↑04-10-2017 16:47Zo! Ben ik ff blij dat ik daar in 2006 vertrokken ben!
Zo duur was het toen volgens mij nog niet daar.
Ik geloof dat ze toen zo'n 10 of 12 dollar waren? Zoiets...
Nu 22 nzd voor de allergoedkoopste merken. Marlboro is 26.
Het is niet normaal.
Dus dat kon Bruin niet meer trekken.
Ik moet ook nog drinken tenslotte...
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
donderdag 5 oktober 2017 om 19:02
Met vanille is iets aan de hand indd. In de wegwerp e-sigaret vond ik 'm erg lekker maar in EgO One, met tankje vind ik het ook een heel andere smaak hebben dan vanille, niet lekker en ik heb al een paar verschillende merken geprobeerd. Beetje jammer wel.
donderdag 5 oktober 2017 om 19:57
Ik ben een beetje huiverig geworden voor de romige en creamy liquids al vind ik ze wel heerlijk maar er schijnt een diacetyl in te zitten wat voor popcornlongen kan zorgen.Supersas09 schreef: ↑05-10-2017 19:17Als je een lekkere vanille wil, kun je beter de vanille custard kopen. Deze is milder en romiger. Ik gebruik overigens vanille nooit alleen, altijd in een mix. Het is een lekkere smaakmaker.
donderdag 5 oktober 2017 om 20:16
Daarom staat vapen ook zo cool
Alhoewel als je de youtube filmpjes bekijkt van vapers...waarom zijn dat over het algemeen van die wat morsige bleke mannen met petjes op gekleed in een three wolf moon t-shirt in een rommelig kamertje ?
donderdag 5 oktober 2017 om 20:27
donderdag 5 oktober 2017 om 20:29
donderdag 5 oktober 2017 om 20:42
Het schijnt ook in sigaretten te zitten, ik heb jaren gerookt maar toen vond ik de teer die erin zat zorgelijker, kwam ook door de media natuurlijk. Over dat popcorn stofje werd toen geen woord over gerept.Supersas09 schreef: ↑05-10-2017 20:27Daar heb ik me dan nog niet verdiept. Struisvogelpolitiek denk ik...
donderdag 5 oktober 2017 om 20:42
Ja, of zo'n vlassig sikje. Dat was jou ook al opgevallen?
donderdag 5 oktober 2017 om 20:47
donderdag 5 oktober 2017 om 20:52
Of zolderkamerautist
met deze poster op de muur