Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
woensdag 4 oktober 2017 om 08:01
Bobbypin
Heel veel gewerkt dus even wat minder forum. Werk in de zorg, dus ook weekenden. Ben nu 5 dagen vrij, heerlijk! Al loop ik hopeloos achter met mijn huishouden.
Leuk, nog meer dampers! Ik zeg ook altijd dampen.
Ik zag ook wat Diy-ers. Unicorn mothersmilk is mijn alltime favorite.
Muffinman heb ik nooit gemaakt, zal eens kijken naar het recept, klink wel lekker namelijk.
Pinkman, heisenberg allemaal in huis.
Manderijn, klinkt heerlijk! Maar 18mg., als ik dat doe word ik helemaal draaierig en krijg ik hartkloppingen
Binnenkort moet ik weer bestellen, zal eens kijken naar manderijn aroma.
Iemand had het trouwens over aanslag op de muren. Dat heb je dus niet. Wat je wel hebt, als je een behoorlijke damper bent, is aanslag op je ramen. Lijkt alsof de damp op je ramen slaat. De stevige binnendamper staat elke week zijn ramen te wassen.
Nu eerst even de kinderen uitzwaaien!
Heel veel gewerkt dus even wat minder forum. Werk in de zorg, dus ook weekenden. Ben nu 5 dagen vrij, heerlijk! Al loop ik hopeloos achter met mijn huishouden.
Leuk, nog meer dampers! Ik zeg ook altijd dampen.
Ik zag ook wat Diy-ers. Unicorn mothersmilk is mijn alltime favorite.
Muffinman heb ik nooit gemaakt, zal eens kijken naar het recept, klink wel lekker namelijk.
Pinkman, heisenberg allemaal in huis.
Manderijn, klinkt heerlijk! Maar 18mg., als ik dat doe word ik helemaal draaierig en krijg ik hartkloppingen
Iemand had het trouwens over aanslag op de muren. Dat heb je dus niet. Wat je wel hebt, als je een behoorlijke damper bent, is aanslag op je ramen. Lijkt alsof de damp op je ramen slaat. De stevige binnendamper staat elke week zijn ramen te wassen.
woensdag 4 oktober 2017 om 10:09
He hallo Supersas, leuk dat je weer eventjes om het hoekje bent komen kijken
Doe maar lekker rustig aan zo op je vrije dag, heerlijk. Wat ik altijd deed toen ik nog rookte was na een huishoudelijke klus zoals was, was opvouwen eventjes pauzeren met een sigaret ( en koffie ). Nu doe ik dat met de e- sigaret. Life goes on, met de e-sig
Manderijn is wel een scherp smaakje, ik denk ook zonder zoveel mg nicotine maar denk dat 'ie lekker te mixen is met een creamsmaakje, dan wordt de smaak wat voller en zachter.
Als ik thuis ben damp ik best veel, zeker als ik achter de laptop zit of visite heb maar ik heb nog niet gekeken naar eventuele aanslag, wel merk ik dat er vaker stof op het scherm van mijn laptop een soort van vastgeplakt zit.
noteert: Unicorn mothersmilk
Doe maar lekker rustig aan zo op je vrije dag, heerlijk. Wat ik altijd deed toen ik nog rookte was na een huishoudelijke klus zoals was, was opvouwen eventjes pauzeren met een sigaret ( en koffie ). Nu doe ik dat met de e- sigaret. Life goes on, met de e-sig
Manderijn is wel een scherp smaakje, ik denk ook zonder zoveel mg nicotine maar denk dat 'ie lekker te mixen is met een creamsmaakje, dan wordt de smaak wat voller en zachter.
Als ik thuis ben damp ik best veel, zeker als ik achter de laptop zit of visite heb maar ik heb nog niet gekeken naar eventuele aanslag, wel merk ik dat er vaker stof op het scherm van mijn laptop een soort van vastgeplakt zit.
noteert: Unicorn mothersmilk
woensdag 4 oktober 2017 om 10:10
Leuk en welkom!Venusss schreef: ↑04-10-2017 00:19Vaper meldt zich
Sinds 5 jaar vaper. Heel bewust gekozen te gaan vapen (sorry, ik noem het gewoon dampen eigenlijk) en sinds de aanschaf amper nog gerookt (alleen op sporadische feestjes zo nu en dan nog een sigaret).
Begonnen op 12 mg nicotine en nu al zeker twee jaar op 3 mg. Meng 6 mg met 0 mg omdat er geen 3 mg beschikbaar is in " mijn smaak". Na vele smaken geprobeerd te hebben, ben ik nl al jaren blijven hangen op 1 smaak: tabak mix van Zwoofs. My holy grail. Als ze die uit de handel halen heb ik een groot probleem, want alleen die wil ik en vind ik écht lekker![]()
Ik damp met veel plezier met de Eleaf iStick Pico btw.
Enige nadeel van deze fantastische damper: ik vind dat hij flink wat liquid zuiptMaar smaak is ook wat waard
![]()
Ohja en als ik een iemand tegen kom die ook dampt, "proost" ik even met mijn damper! Dampers onder elkaar schept toch meteen een band![]()
woensdag 4 oktober 2017 om 10:16
Ja, appel heb ik ook al eens geprobeerd, volgens mij van Silverlabel gewoon verkrijgbaar bij de boek en kantoorhandel ( die ene ) vond ik op zich wel lekker maar ging vervelen. Dat heb ik wel snel, dat smaakjes mij gaan vervelen en de goedkopere e-liquids van het eerste uur, die bedoeld waren voor de e-sigs van jaren geleden vind ik al snel de smaak afnemen, wat je ook wel kunt hebben met goedkope waterijsjesDelite_ schreef: ↑04-10-2017 01:19Heb je wel eens appel georobeerd Bobby?
Beetje rare gedachtensprong misschien, maar ik zie dat je mandarijn lekker vindt, dan lijkt me groene appel ook wel iets voor jou.![]()
Dat is het enige smaakje dat ik af en toe een beetje toevoeg aan mijn methol. Een vleugje.
Ik heb trouwens een eleaf istick 40w, met een aspire nautilus 5ml tank.
Ik ga door zo'n 6 ml liquid per dag, dus een grote tank is een zegen.![]()
Mijn coils voor dat ding koop ik trouwens bij Wish, scheelt een hoop geld. En nee, ze zijn niet origineel, het zijn clones, maar ze werken prima.
Die damper van jou is wel een superding, hoef je je ook niet druk te maken dat 'ie leeg raakt als je 'm ergens mee naar toe neemt. Top!
Ga zo eens op Wish snuffelen, kijken of er ook iets van mijn gading bij zit want goedkope coils zie ik ook wel zitten, hier heb ik er nog maar eentje over dus ik moet weer een voorraadje aanleggen.
woensdag 4 oktober 2017 om 10:19
Heb ik iedereen gehad? 
Nu eerst een kopje koffie en dan naar de dierenwinkel voor mijn 2 schatjes
Het is dierendag!
Dampen is ook fijn voor de huisdieren ( denk ik ) fijner in ieder geval dan sigarettenrook , misschien moet ik maar een Sheba liquid gaan organiseren, hahahaha. ( lijkt me wel super goor
)
Nu eerst een kopje koffie en dan naar de dierenwinkel voor mijn 2 schatjes
Dampen is ook fijn voor de huisdieren ( denk ik ) fijner in ieder geval dan sigarettenrook , misschien moet ik maar een Sheba liquid gaan organiseren, hahahaha. ( lijkt me wel super goor
woensdag 4 oktober 2017 om 10:43
Supersas09 schreef: ↑04-10-2017 08:01
Bij mij zijn vooral de binnenkant van mijn autoramen. Ze zien er niet uit. Zit zo'n heel vettig laagje op.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
woensdag 4 oktober 2017 om 10:46
Supersas09 schreef: ↑04-10-2017 08:06O ja, literflessen met liquid zijn altijd 0mg. In Nederland mogen er alleen 10ml. flesjes verkocht worden met nicotine. Als je daar dus nicotine bij wil, dan moet je het zelf mengen. Maar dat is zo ingewikkeld niet.
Oh vandaar!
Ik woon niet meer in NL, maar ik vond het al niet opschieten toen ik er laatst was. Ik was blij dat ik genoeg mee had genomen. Dat apparaat van mij verbruikt een hoop. (Het apparaat he... niet ik natuurlijk
woensdag 4 oktober 2017 om 10:52
Ja, ik ben echt gek op dat ding. Ik heb er eigenlijk 2. Dus altijd een volle batterij, en een extra tank mocht ik hem eens laten stuk vallen. Ik ben overal op voorbereid.
Hij verbruikt wel veel, maar dat kan me eigenlijk niet zoveel schelen sinds ik mijn eigen mengsel brouw.
woensdag 4 oktober 2017 om 11:00
Eigen mengsel brouwen is goedkoper meen ik op te maken uit de reacties hier. En je hebt altijd een voorraadje in huis, óók niet verkeerd 
Ja ik heb ook meer dampers in huis, ben zo bang dat als ik zonder zou komen zitten dat ik dan weer aan de papieren sigaret zal gaan en dat wil ik nóóit meer!
Een elektriciteits storing lijkt me ook al zo vervelend, dan kan ik ze niet meer opladen
Ja ik heb ook meer dampers in huis, ben zo bang dat als ik zonder zou komen zitten dat ik dan weer aan de papieren sigaret zal gaan en dat wil ik nóóit meer!
Een elektriciteits storing lijkt me ook al zo vervelend, dan kan ik ze niet meer opladen
woensdag 4 oktober 2017 om 12:30
Je bedoelt dat je een andere tank met een andere smaak op je batterij wil zetten?
Ja, dat kan.
Of wil je de huidige inhoud van je tank teruggieten in het flesje en hem vullen met een ander smaakje?
Dat kan ook maar dan zou ik er even een andere coil inzetten, anders proef je een mengsel van die 2 smaken. Wat soms ook verrassend lekker is trouwens.
Ja, dat kan.
Of wil je de huidige inhoud van je tank teruggieten in het flesje en hem vullen met een ander smaakje?
Dat kan ook maar dan zou ik er even een andere coil inzetten, anders proef je een mengsel van die 2 smaken. Wat soms ook verrassend lekker is trouwens.
delite_ wijzigde dit bericht op 04-10-2017 12:36
0.99% gewijzigd
woensdag 4 oktober 2017 om 12:39
woensdag 4 oktober 2017 om 12:44
Nee volgens mij geen angel. Ik heb gisteren zo'n starters pakketje gekregen met het ding zelf, 1 smaakje, 1 USB oplader en 3 filtertjes.Bobby-Pin schreef: ↑04-10-2017 12:39QueenArachnia heeft de ZenSation Angel, volgens mij is dat ook met een tankje die je zelf kunt vullen, toch?
*helemaal in de war door ZenSation*
Bij Zensation hebben ze een goede helpdesk, als ik de commentaren mag geloven. Gaat via chatten rechtstreeks, dat is altijd een fijne service![]()
Dank jullie allemaal voor de tips!
woensdag 4 oktober 2017 om 12:47
Zo'n 45 dagen is dat voor mij.
Nicotine is duur hier, omdat het illegaal is het te verkopen.
Ik moet dat uit andere landen halen. Ik mag het wel (beperkt, voor eigen gebruik) invoeren.
De rest, pg, vg en de smaak kost niet veel.
Maar het scheelt wel enorm veel in vergelijking met roken.
Een pakje Marlboro 20 kost hier 16 euro.
woensdag 4 oktober 2017 om 12:52
Delite_ schreef: ↑04-10-2017 12:47Zo'n 45 dagen is dat voor mij.
Nicotine is duur hier, omdat het illegaal is het te verkopen.
Ik moet dat uit andere landen halen. Ik mag het wel (beperkt, voor eigen gebruik) invoeren.
De rest, pg, vg en de smaak kost niet veel.
Maar het scheelt wel enorm veel in vergelijking met roken.
Een pakje Marlboro 20 kost hier 16 euro.
Australië?