Minnaar
maandag 16 februari 2009 om 23:57
quote:engel68 schreef op 16 februari 2009 @ 23:28:
Kleine update jawel meneer had sms gelezen en zich toen gerealiseerd welke fout hij had gemaakt .. Heeft gebeld en zijn excuses aangeboden.. Hem netjes meegedeeld dat hij zich geen zorgen hoeft te maken over evt enge dingen, en dat ik hoop dat hij desondanks zich uitstekend heeft vermaakt vanmiddag.
Geloof niet dat sms goed ontvangen was overigens door zijn date.. (yessss)
Heb hem het beste toegewenst en dat ie nog lang aan me terug mag denken....Super! Wat een kracht!
Kleine update jawel meneer had sms gelezen en zich toen gerealiseerd welke fout hij had gemaakt .. Heeft gebeld en zijn excuses aangeboden.. Hem netjes meegedeeld dat hij zich geen zorgen hoeft te maken over evt enge dingen, en dat ik hoop dat hij desondanks zich uitstekend heeft vermaakt vanmiddag.
Geloof niet dat sms goed ontvangen was overigens door zijn date.. (yessss)
Heb hem het beste toegewenst en dat ie nog lang aan me terug mag denken....Super! Wat een kracht!
dinsdag 17 februari 2009 om 08:08
Nee hoor, geen kwestie van kracht. Maar enige wat ik kon doen, behandel anderen respectvol en verwacht dat terug. Halve nacht besteed aan een mail naar hem, watt was dat verdraaid moeilijk zeg!
En heb er totaal geen problemen mee als hij er anders sv'tjes op nahoudt, maar waarom zo ingewikkeld en geheimzinnig daarover doen? Liep natuurlijk paar weken terug ook al te twijfelen of het verstandig was om door te gaan, dit was alleen de bekende druppel.
(druppels genoeg hier verder hoor, maar hou mezelf voor; geen hand vol, maar een land vol!)
Alleen is wel duidelijk dat meneer niet gewend is aan gedumpt worden, nou ja, voor alles is een eerste keer! Dus denken aan me zal ie zeker!
En heb er totaal geen problemen mee als hij er anders sv'tjes op nahoudt, maar waarom zo ingewikkeld en geheimzinnig daarover doen? Liep natuurlijk paar weken terug ook al te twijfelen of het verstandig was om door te gaan, dit was alleen de bekende druppel.
(druppels genoeg hier verder hoor, maar hou mezelf voor; geen hand vol, maar een land vol!)
Alleen is wel duidelijk dat meneer niet gewend is aan gedumpt worden, nou ja, voor alles is een eerste keer! Dus denken aan me zal ie zeker!
dinsdag 17 februari 2009 om 09:38
@Stew, denk dat hij in de gaten had dat ik twijfels had (het niet reageren op zijn mails etc), en dumpen wil hij denk ik zelf ipv gedumpt worden.Jammer dan. Ben er ook ingetrapt, maar die oneerlijkheid heeft me bijzonder gekwetst. Heb de supermarkt gisteren leeggekocht voor tissues.. Maar kies toch echt voor mezelf. Situatie was overigens heel anders geweest als het niet zo sneaky was geweest.
Overigens accepteert hij het niet makkelijk, heb mijn telefoon uitstaan. Lieve en verontschuldigende sms'jes vlogen om mijn oren.. Maar dit flikt ie me dus nooit meer.
Maar idd hoe erg kan een man zijn, rozen, date en diner en dat dit. Word weer boos, erg boos!
Overigens accepteert hij het niet makkelijk, heb mijn telefoon uitstaan. Lieve en verontschuldigende sms'jes vlogen om mijn oren.. Maar dit flikt ie me dus nooit meer.
Maar idd hoe erg kan een man zijn, rozen, date en diner en dat dit. Word weer boos, erg boos!
dinsdag 17 februari 2009 om 10:56
Engel, eerst een
en dan
wat heb jij hem goed aangepakt zeg, zijn verdiende loon!
En wat een waardigheid om hem daarna als hij belt het op die manier af te handelen!
Je hebt de eer aan jezelf gehouden en hij heeft het nakijken, de slappe sukkel.
Van zulke zijn er dertien in een dozijn en ze zijn alle dertien op geen stukken na goed genoeg voor jou!
Natuurlijk doet dit vreselijk zeer, maar onthou geen hand vol maar een land vol hoor!
en dan
wat heb jij hem goed aangepakt zeg, zijn verdiende loon!
En wat een waardigheid om hem daarna als hij belt het op die manier af te handelen!
Je hebt de eer aan jezelf gehouden en hij heeft het nakijken, de slappe sukkel.
Van zulke zijn er dertien in een dozijn en ze zijn alle dertien op geen stukken na goed genoeg voor jou!
Natuurlijk doet dit vreselijk zeer, maar onthou geen hand vol maar een land vol hoor!
dinsdag 17 februari 2009 om 13:00
Engel: Wat een ei, om een mail naar het verkeerde adres te sturen. En wat een geweldige wraakactie van jou.
Ik kan me voorstellen dat het wel zeer doet, maar die bekende druppel... Ja, snap ik heel goed. voor jou.
Vam & Thang: leuk...
KJ: Thanks, ik lees nog steeds mee op dit topic, maar ik ben zo vreselijk druk, en jullie schrijven zo vreselijk veel...
Hou vol meisje, het wordt echt makkelijker op een gegeven moment.
Ik kan me voorstellen dat het wel zeer doet, maar die bekende druppel... Ja, snap ik heel goed. voor jou.
Vam & Thang: leuk...
KJ: Thanks, ik lees nog steeds mee op dit topic, maar ik ben zo vreselijk druk, en jullie schrijven zo vreselijk veel...
Hou vol meisje, het wordt echt makkelijker op een gegeven moment.
dinsdag 17 februari 2009 om 13:21
dinsdag 17 februari 2009 om 15:10
@Vam, heb je een date met je vrouwelijke SV, of stapt die vanmiddag op het vliegtuig...of ben ik de weg kwijt...
Misschien ook maar weer eens een vakantie boeken??
En @Engel, geen mascara opdoen, gewoon de boel de boel laten, lekker janken... kan me helemaal voorstellen dat je erdoorheen zit!! Gisteren was je nog zo sterk en je actie was helemaal top!! Maar logisch dat altijd daarna weer een dip komt.
Be strong girl!!
Misschien ook maar weer eens een vakantie boeken??
En @Engel, geen mascara opdoen, gewoon de boel de boel laten, lekker janken... kan me helemaal voorstellen dat je erdoorheen zit!! Gisteren was je nog zo sterk en je actie was helemaal top!! Maar logisch dat altijd daarna weer een dip komt.
Be strong girl!!
dinsdag 17 februari 2009 om 15:27

dinsdag 17 februari 2009 om 15:42
Sex is in mijn ogen makkelijk te scheiden. Zolang je maar in de gate houdt waar je het voor doet.
Ik kan genieten van een minnares maar dat is dan net als fastfood. Het is heerlijk op z'n tijd, maar het vult vaak niet zoals een echte maaltijd.
Zonder het overigen on respectvol te bedoelen.
Heb een tijd een sexvriendin gehad en we spraken af wanneer het ons uitkwam. IDEAAL;-)
Ik kan genieten van een minnares maar dat is dan net als fastfood. Het is heerlijk op z'n tijd, maar het vult vaak niet zoals een echte maaltijd.
Zonder het overigen on respectvol te bedoelen.
Heb een tijd een sexvriendin gehad en we spraken af wanneer het ons uitkwam. IDEAAL;-)
dinsdag 17 februari 2009 om 15:42
dinsdag 17 februari 2009 om 15:45