Happy single topic!
woensdag 4 oktober 2017 om 22:51
Naar aanleiding van een ander topic, hier issie dan:
Het Single-zijn-heeft-ook-heel-veel-voordelen-topic.
Natuurlijk dromen wij singles allemaal van onze prins of prinses op het witte paard en vinden we onszelf soms heel sneu en zielig, maar hier is geklaag en gemopper over single zijn verboden: hier alleen maar voordelen en leuke berichten over het single-schap
Iedereen die single is is welkom.
Ik zal zoals het hoort braaf aftrappen:
Ik vind het heerlijk om na een drukke dag de deur achter me dicht te trekken, mn comfi outfit aan te trekken inclusief verschrikkelijk lelijke konijnenpantoffels, te eten waar ik zin in heb en lekker de series te bingen (The fall nu voor de 2e x, Jamie in zn blootje
) zonder gemekker aan mijn hoofd!
I love it!
Shoot, zolang het maar positief is
(Ps nee dit is geen kijk-mij-volmaakt-gelukkig-in-mijn-eentje-zijn-single-zijn-is-the-bomb-stelletjes-zijn-stom-topic, en dat hoeft ook niet, we zijn allemaal mensen..)
Het Single-zijn-heeft-ook-heel-veel-voordelen-topic.
Natuurlijk dromen wij singles allemaal van onze prins of prinses op het witte paard en vinden we onszelf soms heel sneu en zielig, maar hier is geklaag en gemopper over single zijn verboden: hier alleen maar voordelen en leuke berichten over het single-schap
Iedereen die single is is welkom.
Ik zal zoals het hoort braaf aftrappen:
Ik vind het heerlijk om na een drukke dag de deur achter me dicht te trekken, mn comfi outfit aan te trekken inclusief verschrikkelijk lelijke konijnenpantoffels, te eten waar ik zin in heb en lekker de series te bingen (The fall nu voor de 2e x, Jamie in zn blootje
I love it!
Shoot, zolang het maar positief is
(Ps nee dit is geen kijk-mij-volmaakt-gelukkig-in-mijn-eentje-zijn-single-zijn-is-the-bomb-stelletjes-zijn-stom-topic, en dat hoeft ook niet, we zijn allemaal mensen..)
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 06:52
11.06% gewijzigd
donderdag 5 oktober 2017 om 07:22
Ik dik het wat aan en overdrijf behoorlijk, om eerlijk te zijn ik heb dat wel soms. (Niet dat zielige hoor)
Nien: ik heb alle clichés al voorbij horen komen en ik hoor zo vaak de 'waarom niet' vraag.
Die beantwoord ik niet meer, het gaat niemand iets aan...
Spell:
Donkey:
donderdag 5 oktober 2017 om 12:06
Ik voel me nu wel happy met mijn vrijgezel zijn. Helemaal gelukkig met mezelf en helemaal geaccepteerd. Het heeft ook zoveel voordelen, namelijk:
Lekker doen wat ik wil, eten en drinken wat ik wil, de hut zo warm stoken als dat ik wil, lekker veel gezelligheid met mijn hondje, vriendinnen en familie en natuurlijk ook met mezelf, op tv lekker kijken wat ik wil, als ik geen zin heb om op te ruimen doe ik dat lekker niet, lekker lang uitslapen zonder dat iemand me op loopt te stressen, geen stress over of de ander me nog leuk en aantrekkelijk vindt enzo, lekker geen gedoe en geen stress m.b.t. mannen, een heerlijk vrij gevoel, niet steeds afgezeken worden door een partner (zie je bij stellen heel veel blij dat ik dat niet heb, zo geweldig is een relatie meestal niet, een fijne relatie is maar voor weinig mensen weg gelegd), lekker diagonaal in bed liggen.
Ik kon langere tijd me nog wel minder voelen doordat ik niet aan het standaardplaatje voldoe, maar ik weet nu hoe het is gelopen en ook wat de oorzaken zijn geweest, ik accepteer dat en het is nu helemaal goed. Het is anders dan de standaard, het is het pad wat bij mij past en dat is helemaal goed. Ik ben compleet van mezelf en ik houd van mezelf en mijn dierbaren. Die wrok en pijn etc die ik een tijd heb gehad is al een hele tijd helemaal weg. Was echt nergens voor nodig. Zo geweldig is het standaardplaatje niet en ik heb een heerlijk fijn leven, lief leven. Ik zit vol liefde, ook met zelfliefde en zelfliefde is onvoorwaardelijk. Geniet er allemaal van dames! Single zijn kan ook erg mooi.
Lekker doen wat ik wil, eten en drinken wat ik wil, de hut zo warm stoken als dat ik wil, lekker veel gezelligheid met mijn hondje, vriendinnen en familie en natuurlijk ook met mezelf, op tv lekker kijken wat ik wil, als ik geen zin heb om op te ruimen doe ik dat lekker niet, lekker lang uitslapen zonder dat iemand me op loopt te stressen, geen stress over of de ander me nog leuk en aantrekkelijk vindt enzo, lekker geen gedoe en geen stress m.b.t. mannen, een heerlijk vrij gevoel, niet steeds afgezeken worden door een partner (zie je bij stellen heel veel blij dat ik dat niet heb, zo geweldig is een relatie meestal niet, een fijne relatie is maar voor weinig mensen weg gelegd), lekker diagonaal in bed liggen.
Ik kon langere tijd me nog wel minder voelen doordat ik niet aan het standaardplaatje voldoe, maar ik weet nu hoe het is gelopen en ook wat de oorzaken zijn geweest, ik accepteer dat en het is nu helemaal goed. Het is anders dan de standaard, het is het pad wat bij mij past en dat is helemaal goed. Ik ben compleet van mezelf en ik houd van mezelf en mijn dierbaren. Die wrok en pijn etc die ik een tijd heb gehad is al een hele tijd helemaal weg. Was echt nergens voor nodig. Zo geweldig is het standaardplaatje niet en ik heb een heerlijk fijn leven, lief leven. Ik zit vol liefde, ook met zelfliefde en zelfliefde is onvoorwaardelijk. Geniet er allemaal van dames! Single zijn kan ook erg mooi.
donderdag 5 oktober 2017 om 12:06
Of je kan antwoorden: waarom welAlicereturns schreef: ↑05-10-2017 07:22Ik dik het wat aan en overdrijf behoorlijk, om eerlijk te zijn ik heb dat wel soms. (Niet dat zielige hoor)
Nien: ik heb alle clichés al voorbij horen komen en ik hoor zo vaak de 'waarom niet' vraag.
Die beantwoord ik niet meer, het gaat niemand iets aan...
Spell:mooi gezegd!
Donkey:lekker he!
donderdag 5 oktober 2017 om 12:26
99% van de tijd ben ik heel content met mijn single leven:
- superveel leuke vrienden met wie ik van alles en nog wat onderneem
- scharrel wat af
- heel veel spannende seks
- geen gedoe
- geen relatieproblemen
ik vermaak me nog wel even zo !
oh ja die 1% wanneer ik het niet leuk vind is als ik ziek ben en met hoge koorts en veel moeite bijv naar de supermarkt
moet lopen hahahaha
- superveel leuke vrienden met wie ik van alles en nog wat onderneem
- scharrel wat af
- heel veel spannende seks
- geen gedoe
- geen relatieproblemen
ik vermaak me nog wel even zo !
oh ja die 1% wanneer ik het niet leuk vind is als ik ziek ben en met hoge koorts en veel moeite bijv naar de supermarkt
moet lopen hahahaha
♡
donderdag 5 oktober 2017 om 16:34
Kan aan mij liggen, maar lees een heleboel dingen die tijdens een relatie ook gewoon zouden moeten kunnen? Dat lijkt me toch wel de nummer één voorwaarde voor een relatie. Dat je gewoon lekker jezelf kan zijn en de dingen kan doen die je graag wil doen, zien, eten, horen en ruiken. Als het goed zit, dan gunt een partner dat jou.
Wat ik dan weer een groot voordeel van vrijgezel zijn vind is dat nog er zoveel leuke vrijgezelle vrouwen zijn. Ik geniet momenteel heel erg van afspraakjes. Ik verbaas mij er echt over hoeveel leuke vrouwen vrijgezel zijn. Dat had ik eerlijk gezegd niet gedacht.
Wat ik dan weer een groot voordeel van vrijgezel zijn vind is dat nog er zoveel leuke vrijgezelle vrouwen zijn. Ik geniet momenteel heel erg van afspraakjes. Ik verbaas mij er echt over hoeveel leuke vrouwen vrijgezel zijn. Dat had ik eerlijk gezegd niet gedacht.
donderdag 5 oktober 2017 om 16:37
Vesper: Ik wist het al wel maar jouw reactie bevestigt dat (en het is vooral fijn dat ik het ga snappen dat het bij mij ligt dat ik tot nu toe sinds mn laatste lange relatie niet veel succes meer had, dat ligt in dit geval toch voor een deel bij mij, ook dat ik door mijn onzekerheid juist bepaalde niet fijne types aantrek) ik helemaal niet zoveel zelfvertrouwen had tot nu toe en niet tevreden met mezelf.
(is vrij huge waarom dat zo is, negatief zelfbeeld enz. Ik ben daar sinds kort voor in therapie)
Dat maakt dat ik het echt wel lange tijd lastig heb gevonden, en soms nog, om single te zijn terwijl om je heen veel mensen dat niet zijn.
Dat heeft in mijn geval toch te maken met dat negatieve zelfbeeld waar ik al bijna mn hele leven last van heb, dat is namelijk voor je zelfvertrouwen niet erg geweldig.
Yasinaa: grappig, ik begin nu ook te zien dat er bepaalde oorzaken zijn, die bij mij liggen en dat het nu voorlopig eerst zaak is om dat aan te pakken, zodat ik echt blij met mezelf kan zijn.
Dat ben ik al zeer zeker, maar ik word blij van het idee dat als ik bovengenoemde (en nog meer) pijnpunten, en vooral mijn lage zelfbeeld (was de diagnose) aan pak het alleen nog maar leuker word met mezelf.
Ok dat gaat natuurlijk niet vanzelf, daar moet ik best nog wat voor doen en zal zeker niet altijd makkelijk zijn maar het motiveert enorm.
(is vrij huge waarom dat zo is, negatief zelfbeeld enz. Ik ben daar sinds kort voor in therapie)
Dat maakt dat ik het echt wel lange tijd lastig heb gevonden, en soms nog, om single te zijn terwijl om je heen veel mensen dat niet zijn.
Dat heeft in mijn geval toch te maken met dat negatieve zelfbeeld waar ik al bijna mn hele leven last van heb, dat is namelijk voor je zelfvertrouwen niet erg geweldig.
Yasinaa: grappig, ik begin nu ook te zien dat er bepaalde oorzaken zijn, die bij mij liggen en dat het nu voorlopig eerst zaak is om dat aan te pakken, zodat ik echt blij met mezelf kan zijn.
Dat ben ik al zeer zeker, maar ik word blij van het idee dat als ik bovengenoemde (en nog meer) pijnpunten, en vooral mijn lage zelfbeeld (was de diagnose) aan pak het alleen nog maar leuker word met mezelf.
Ok dat gaat natuurlijk niet vanzelf, daar moet ik best nog wat voor doen en zal zeker niet altijd makkelijk zijn maar het motiveert enorm.
donderdag 5 oktober 2017 om 16:49
Goed dat je in therapie bent om aan je zelfbeeld te werken. Logisch natuurlijk dat een laag zelfbeeld je zelfvertrouwen niet ten goede komt. Je bent goed genoeg voor een fijne relatie in de toekomst. En zodra je dat ook echt gaat voelen, ga je ook meer van het single zijn genieten.Alicereturns schreef: ↑05-10-2017 16:37Vesper: Ik wist het al wel maar jouw reactie bevestigt dat (en het is vooral fijn dat ik het ga snappen dat het bij mij ligt dat ik tot nu toe sinds mn laatste lange relatie niet veel succes meer had, dat ligt in dit geval toch voor een deel bij mij, ook dat ik door mijn onzekerheid juist bepaalde niet fijne types aantrek) ik helemaal niet zoveel zelfvertrouwen had tot nu toe en niet tevreden met mezelf.
Ik had er in den beginne ook erg veel moeite mee. Was tot op het bot onzeker, voelde me niets waard en had de irreële angst dat ik nooit weer een leuke vriendin zou kunnen vinden. Duh, logisch als je jezelf zo wanhopig opstelt. Dat is voor niemand aantrekkelijk. Inmiddels weet ik wel beter en daardoor kan ik nu genieten van het single zijn.
donderdag 5 oktober 2017 om 16:50
Nee hoor! Ik droom van de jackpot in de staatsloterij!!Alicereturns schreef: ↑04-10-2017 22:51
Natuurlijk dromen wij singles allemaal van onze prins of prinses op het witte paard
donderdag 5 oktober 2017 om 16:59
Yasinaa:
1 woord; Wauw!
Zoals jij in het leven staat hoort iedereen in het leven te staan. Met of zonder relatie! Iedereen maakt shit mee, iedereen. Het is maar hoe je er mee om gaat. Blijf je er in hangen en blijf je zelfmedelijden hebben, of ga je er iets aan doen en zorg je dat je weer gelukkig bent!
Mijn moeder zegt altijd: "je weet pas wat geluk is als je ook de slechte momenten hebt meegemaakt."
En ik denk dat dat ook zo is. Jezelf accepteren is heel moeilijk en ik denk dat ik dat nu ook heb gedaan. Na die lange reis die ik heb gemaakt heb ik mezelf echt leren kennen. De goede en de slechte kanten. En het is allemaal prima.
Een relatie hoort niet iets te zijn wat je nodig hebt of waar naar je verlangt. Het moet je overkomen. En vaak gebeurt dat op de momenten waarop je het het minst verwacht!
1 woord; Wauw!
Zoals jij in het leven staat hoort iedereen in het leven te staan. Met of zonder relatie! Iedereen maakt shit mee, iedereen. Het is maar hoe je er mee om gaat. Blijf je er in hangen en blijf je zelfmedelijden hebben, of ga je er iets aan doen en zorg je dat je weer gelukkig bent!
Mijn moeder zegt altijd: "je weet pas wat geluk is als je ook de slechte momenten hebt meegemaakt."
En ik denk dat dat ook zo is. Jezelf accepteren is heel moeilijk en ik denk dat ik dat nu ook heb gedaan. Na die lange reis die ik heb gemaakt heb ik mezelf echt leren kennen. De goede en de slechte kanten. En het is allemaal prima.
Een relatie hoort niet iets te zijn wat je nodig hebt of waar naar je verlangt. Het moet je overkomen. En vaak gebeurt dat op de momenten waarop je het het minst verwacht!
donderdag 5 oktober 2017 om 17:51
Maakte je ex er zo'n bende van of had schoonmaken tijdens je relatie geen prioriteit?Rolami schreef: ↑05-10-2017 00:02Ow man, mijn huis is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest sinds ik single ben.
Ik gebruik niet veel en het is zo opgeruimd. Poetsen is ook zo gedaan. Enige is dat de katten zoveel haren.
Het allerbeste is wat mij betreft geen schoonouders! Zo heerlijk niet al dat gedoe erbij van dat soort mensen. ( Als je leuke schoonouders hebt is dat echt wel wat waard!)
donderdag 5 oktober 2017 om 18:45
ik heb wel kinderen maar hrb geen relatie meer, dat is ook single ?
Mijn dromen staan centraal
heerlijk vind ik dat
nul afstemming
geen compromis en je hoeft niks uit te leggen.
geen meningen en buien van een ander
geen schoonfamilie waar je op verjaardag wordt verwacht
lekker weinig verplichtingen
en veel alleen zijn
heerlijk en rustig
Er gaat veel energie zitten in verliefdheid en dat soort contacten.
die houd ik overduidelijk over.
oja , ben ook gestopt met scheren.
heerlijk vind ik dat
nul afstemming
en veel alleen zijn
heerlijk en rustig
donderdag 5 oktober 2017 om 18:51
donderdag 5 oktober 2017 om 19:11
Dank je!watmoetikhiervandenken schreef: ↑05-10-2017 16:49Goed dat je in therapie bent om aan je zelfbeeld te werken. Logisch natuurlijk dat een laag zelfbeeld je zelfvertrouwen niet ten goede komt. Je bent goed genoeg voor een fijne relatie in de toekomst. En zodra je dat ook echt gaat voelen, ga je ook meer van het single zijn genieten.
Ik had er in den beginne ook erg veel moeite mee. Was tot op het bot onzeker, voelde me niets waard en had de irreële angst dat ik nooit weer een leuke vriendin zou kunnen vinden. Duh, logisch als je jezelf zo wanhopig opstelt. Dat is voor niemand aantrekkelijk. Inmiddels weet ik wel beter en daardoor kan ik nu genieten van het single zijn.
Klopt wat je zegt, als je negatief bent over jezelf en ervan uit gaat dat het weer mis gaat dan straal je dat ook uit.
En een ander kan die negativiteit niet oplossen, dat moet ik toch zelf doen.
Ik kan overigens heel goed blij en happy zijn met mezelf, echter in bepaalde situaties, contact met name met mannen en daten e.d., dan is er tot nu toe steeds een patroon.
Ik ben wakker geschud door mn laatste date/vriendje, dat ik wat betreft zelfvertrouwen en mijn denkpatroon nog heel wat heb om aan te werken. Ok hij spoorde ook niet, maar door bovenstaande redenen val ik telkens weer op bepaalde mannen, waar ik niet blij van word en wat ook nooit lukt.
Ik wil absoluut niet suggereren dat de therapie en dat ik aan mezelf werk is 'omdat ik anders geen relatie zou krijgen' .
Ik doe dit om in iedere situatie blij en gelukkig en vol zelfvertrouwen te zijn. En mocht mijn uitstraling daar zodanig door veranderen dat ik een leuk persoon tegen het lijf loop dan is dat mooi meegenomen maar dat is niet mijn doel.
Ik weet dat het niet makkelijk wordt maar dat negatieve denkpatroon wil ik eruit krijgen want ik haal in veel situaties mezelf erg vaak naar beneden zonder dat ik het überhaupt door heb, en dat kan niet goed zijn.
donderdag 5 oktober 2017 om 19:14
donderdag 5 oktober 2017 om 20:49
Dat laatste nietfeniks02 schreef: ↑05-10-2017 18:45ik heb wel kinderen maar hrb geen relatie meer, dat is ook single ?
heerlijk vind ik dat
nul afstemming
en veel alleen zijn
heerlijk en rustig
donderdag 5 oktober 2017 om 22:45
ik ben zo op mezelf gericht dat ik soms niet eens in de gaten heb dat er geflirt wordt. Op zich zijn dat beste leuke mannen , maar ik heb nooit de
drang om verder toenadering te zoeken.
Ik verbaas me ook regelmatig over de hoeveel tijd en energie die mensen bereid zijn in hun liefdesleven te steken.
Met name allerlei pogingen om mensen verder aan te trekken en/of mee te krijgen in hun plannen/wensen....
op een vakantie willen die vriend niet wil, en dan niet alleen gaan ....
wachten op een vent die nog bij zijn ex woont....
veel daten: een eindeloze optocht zinloze ontmoetingen
etc etc etv
ik denk dan alleen: wat een tijdverspilling, doe gewoon je ding!
drang om verder toenadering te zoeken.
Ik verbaas me ook regelmatig over de hoeveel tijd en energie die mensen bereid zijn in hun liefdesleven te steken.
Met name allerlei pogingen om mensen verder aan te trekken en/of mee te krijgen in hun plannen/wensen....
op een vakantie willen die vriend niet wil, en dan niet alleen gaan ....
wachten op een vent die nog bij zijn ex woont....
veel daten: een eindeloze optocht zinloze ontmoetingen
etc etc etv
ik denk dan alleen: wat een tijdverspilling, doe gewoon je ding!
donderdag 5 oktober 2017 om 22:59
Wat ze vast had liet ze vallen en dat bleef op die plek liggen. Tassen, sleutels, verpakkingen, kleding, glazen en borden etc.
Het scheelt gewoon ook veel dat er maar één persoon in een huishousen is. Je gebruikt minder, wast minder en alle zooi is gewoon minder. Resultaat is nu dat ik bijna wel als een volwassen persoon functioneer
Ik moet verder zeggen dat ik eigenlijk maar heel weinig vrijgezel ben geweest in mijn volwassen leven. Ik voel me er op zich wel prima bij, maar moest vooral wennen aan hoeveel tijd ik over heb.
Dat is op sommige momenten wel een voordeel, maar merk dat ik het ook wel eens saai vind. Dat is dus wennen en een mooie motivatie om nieuwe dingen te ondernemen. Ben nu begonnen met Tennis bijvoorbeeld om eens te proberen en ook wel sociale sport.
Verder ben ik wel wat aan het daten. Ik vind het leuk nieuwe mensen te ontmoeten en doe gewoon waar ik zin in heb.
donderdag 5 oktober 2017 om 23:46
Nou dan ben je nog nooit bij mij thuis geweest, want mijn werkster vond het zo knap dat ik er in 2 weken zo'n zooi van kon maken. Ik zei: nou het ziet een dag nadat jij geweest bent alweer zo uit. Wat zou dat moeten zijn als er 2 mensen woonden. ..Rolami schreef: ↑05-10-2017 22:59Wat ze vast had liet ze vallen en dat bleef op die plek liggen. Tassen, sleutels, verpakkingen, kleding, glazen en borden etc.
Het scheelt gewoon ook veel dat er maar één persoon in een huishousen is. Je gebruikt minder, wast minder en alle zooi is gewoon minder. Resultaat is nu dat ik bijna wel als een volwassen persoon functioneerhaha
Ik moet verder zeggen dat ik eigenlijk maar heel weinig vrijgezel ben geweest in mijn volwassen leven. Ik voel me er op zich wel prima bij, maar moest vooral wennen aan hoeveel tijd ik over heb.
Dat is op sommige momenten wel een voordeel, maar merk dat ik het ook wel eens saai vind. Dat is dus wennen en een mooie motivatie om nieuwe dingen te ondernemen. Ben nu begonnen met Tennis bijvoorbeeld om eens te proberen en ook wel sociale sport.
Verder ben ik wel wat aan het daten. Ik vind het leuk nieuwe mensen te ontmoeten en doe gewoon waar ik zin in heb.
Tennis is leuk. Dan wel zaterdag of vrijdagcompetitie spelen en dan na de wedstrijd met wen een leuke tegenstander tot in de laatste uurtjes aan het bier. Ik heb wat memorabele avondjes gehad.
Ben je introvert of extravert dat scheelt ook in de behoefte aan een relatie?
donderdag 5 oktober 2017 om 23:52
vrijdag 6 oktober 2017 om 00:05
Haha, nou ja het was ook een beetje dat de balans weg was bij ons. Niet dat ik vind dat de vrouw moet schoonmaken ofzo,maar zij werkte veel minder. Schijnbaar meer tijd om zooi te maken ipv het op te ruimen.spell68 schreef: ↑05-10-2017 23:46Nou dan ben je nog nooit bij mij thuis geweest, want mijn werkster vond het zo knap dat ik er in 2 weken zo'n zooi van kon maken. Ik zei: nou het ziet een dag nadat jij geweest bent alweer zo uit. Wat zou dat moeten zijn als er 2 mensen woonden. ..
Tennis is leuk. Dan wel zaterdag of vrijdagcompetitie spelen en dan na de wedstrijd met wen een leuke tegenstander tot in de laatste uurtjes aan het bier. Ik heb wat memorabele avondjes gehad.
Ben je introvert of extravert dat scheelt ook in de behoefte aan een relatie?
Het was niet dat ik er veel last van had moet ik zeggen. Alleen nu vind ik het toch wel fijn dat mijn huis wat meer opgeruimd blijft zeg maar.
Nu 2 trainingen gehad met tennis en nog niet over competitie nagedacht, maar klinkt wel goed inderdaad.
Ik ben introvert eigenlijk, maar dan op de manier van dat het me energie kost teveel met groepen mensen om te gaan. Nieuwe mensen ontmoeten 1 op 1 vind ik leuk omdat je dan wat gemakkelijker de diepte in kan denk ik. Vaak erna wel weer tijd nodig om op te laden dus dat is als single (zoals ik het nu ervaar) prettig dat je voldoende tijd hebt.
Als ik nadenk over de behoefte aan een relatie kijk ik er nu zo tegen aan: Ik vind het prima single te zijn, maar sta open iemand te ontmoeten. Ik heb een leuk en goed leven en als iemand daar aanvulling aan kan geven is dat mooi. Zo niet dan blijf ik lekker single.
vrijdag 6 oktober 2017 om 07:51
Ja, und?
Daarom dit topic Sigmund Freud..
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 16:41
51.76% gewijzigd
vrijdag 6 oktober 2017 om 07:59
Ben ook jaren happy single geweest en dan had ik ook het gevoel van 'yes! Eindelijk rust in mijn huis en niet meer op de toppen van mijn tenen moeten lopen, lekker eten/kijken/doen waar ik zin in heb.'
Maar daarna blijft enkel de 'single' nog over en verlang je toch weer naar een relatie. En ontdek je dat bij de juiste persoon al die dingen wel kunnen, je kan gewoon jezelf zijn zonder beperkingen maar dan wel met de juiste partner erbij.
Nu is het allemaal nog pril hier, minder dan een jaar, dus het kan nog alle richtingen uit maar een relatie hoeft je niet te beperken.
Maar daarna blijft enkel de 'single' nog over en verlang je toch weer naar een relatie. En ontdek je dat bij de juiste persoon al die dingen wel kunnen, je kan gewoon jezelf zijn zonder beperkingen maar dan wel met de juiste partner erbij.
Nu is het allemaal nog pril hier, minder dan een jaar, dus het kan nog alle richtingen uit maar een relatie hoeft je niet te beperken.
vrijdag 6 oktober 2017 om 10:24
Nou, als ik zie hoe erg mijn ex in 2 maanden tijd is veranderd (echt 180 graden omgedraait) ben ik blij dat ik nu happy single ben!
Van een lief leuk spontaan meisje naar iemand die vrijwel elke dag blowed, rond slet en enorme aandacht zoekt op social media met rare fotos
Overgens is zij de gene die het uit maaktte
Van een lief leuk spontaan meisje naar iemand die vrijwel elke dag blowed, rond slet en enorme aandacht zoekt op social media met rare fotos
Overgens is zij de gene die het uit maaktte