ik ga ut doen,

17-02-2009 16:03 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
morgen een pastamachine halen bij de Aldi,

dan begint de reclame;10 euro en een paar cent....

of zou ut niks zijn???
ut?
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Of die pastamachine nu wel of niet iets is, ik voorspel je bij deze dat je hem hooguit drie keer gebruikt en dat hij daarna achterin een kast verdwijnt . Maar geniet ervan, opgeteld kost je pasta dus maar 3,33 per maakbeurt.

En het is overigens 'het' niet 'ut'.
Ut lijkt me niets. Zo'n pastamachine ook niet overigens.
Goh,zag je topictitel, dacht dat je in Enschede ging studeren....
Ik weet niet of ut wat is.
Cum non tum age
De UT is trouwens een prima universiteit hoor, met een gezellige campus! Dus UT is wel degelijk fijn
Ik was laatst op de UT, heel boeiend, had nog nooit een echte campus in real life gezien. Lijkt me wel naar dat je als student zo ver van de stad af woont. Of valt dat mee?
Daar lopen toch alleen maar nerds rond? Op de ut?
dankje jullie wel voor de tips en taal opfriscursus ik gok er op dat ik het ding (utding) zeker wel 5x ga gebruiken.

dan liggen de kosten weer een stuk lager per pastamaaltijd!
Desteny, ik denk dat het je destiny is om de UT te gaan doen... Maar misschien nog wel even een cursusje Engels en Nederlands spellen?
Wij hebben al jaren een iets duurdere die het prima doet, zijn beiden best fanatiek in de keuken, maar desalniettemin is het ding maar 3 keer gebruikt. Wat een zooi heb je ervan.
quote:Labfan schreef op 17 februari 2009 @ 16:28:

Desteny, ik denk dat het je destiny is om de UT te gaan doen... Maar misschien nog wel even een cursusje Engels en Nederlands spellen?
It's 5 o'clock somewhere
quote:Labfan schreef op 17 februari 2009 @ 16:28:

Desteny, ik denk dat het je destiny is om de UT te gaan doen... Maar misschien nog wel even een cursusje Engels en Nederlands spellen? Kan ze mooi Engels gaan studeren aan de UT (University of Texas). Dat was de UT waar ik meteen aan dacht
De Twenste Universiteit was bijna Katholiek geworden, maar dan vonden ze de afkorting weer niet kunnen, daarom maar gewoon UT....
En ik dacht dat ze HET (lees: seks) voor het eerst ging doen.
quote:Parnell schreef op 17 februari 2009 @ 16:13:

Ik was laatst op de UT, heel boeiend, had nog nooit een echte campus in real life gezien. Lijkt me wel naar dat je als student zo ver van de stad af woont. Of valt dat mee?

Valt wel mee, er gebeuren op de campus genoeg dingen, en in de stad dan weer minder, Enschede is minder een studentenstad daardoor dan bijvoorbeeld Groningen.

En het nerd-gehalte is gelukkig een stuk minder nu er ook medische studies en psychologie bij gekomen zijn: meer vrouwen!
quote:Eowynn_ schreef op 17 februari 2009 @ 16:17:

Daar lopen toch alleen maar nerds rond? Op de ut? Hey, daar heb ik wel mijn niet-nerderige echtgenoot opgedaan anders
quote:pruttel schreef op 17 februari 2009 @ 16:51:

De Twenste Universiteit was bijna Katholiek geworden, maar dan vonden ze de afkorting weer niet kunnen, daarom maar gewoon UT....

Universiteit van Tilburg is Katholiek en daarvan kende ik het dilemma met de afkorting.

(Lijkt me waarschijnlijker dan dat Twente ineens katholiek zou worden...)
quote:duploo schreef op 17 februari 2009 @ 16:57:

[...]

Universiteit van Tilburg is Katholiek en daarvan kende ik het dilemma met de afkorting.

(Lijkt me waarschijnlijker dan dat Twente ineens katholiek zou worden...)Nou, ut is anders heus waar hoor
quote:duploo schreef op 17 februari 2009 @ 16:57:

[...]

(Lijkt me waarschijnlijker dan dat Twente ineens katholiek zou worden...)

Jup, maar die zijn inmiddels via KUB (katholieke universiteit brabant) naar UVT (universiteit van tilburg) gegaan. Het katholieke was er wel zo'n beetje af na al die jaren

Over de UT: ja veel nerds, maar wel hele lieve nerds. Ik heb er echt een leuke week gehad. Ik hou wel van nerds, mijn echtgenoot heb ik van de TU geplukt
Maar, om even terug te komen op het onderwerp, de pastamachine is vast wel wat. Dekn er alleen wel aan dat je speciaal pastameel haalt. Met normale tarwebloem krijg je van die spierwitte pasta die heel makkelijk slap en snotterig wordt.
Twente is deels hartstikke katholiek hoor! Ik verstop me komend weekend het liefste ergens in een veilig niet-katholiek hoekje vanwege al het losbarstende carnavalsgeweld.

Kom onze RK-kerken, koepels, kapellen maar eens bekijken ;)
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
quote:poppetje2006 schreef op 17 februari 2009 @ 16:42:

[...]X-D

dankje wel hoor hoor, maar die naam is een bewuste keuze om het zo te schrijven.

daar heb ik een goede reden voor die jullie niet hoeven te weten
quote:wijnands schreef op 17 februari 2009 @ 21:04:

Maar, om even terug te komen op het onderwerp, de pastamachine is vast wel wat. Dekn er alleen wel aan dat je speciaal pastameel haalt. Met normale tarwebloem krijg je van die spierwitte pasta die heel makkelijk slap en snotterig wordt.bedankt,voor de tip.dat wist ik niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven