Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Thanks ladies :bigkiss: Het ging niet zo heel goed, maar dat gaf niet. Nu lekker op de bank met druiven en een serie.
Alle reacties Link kopieren
Oeh druiven. Mjam. Kan ik zo een heel bakje van opeten.
Azarole schreef:
03-10-2017 11:57
Oeh druiven. Mjam. Kan ik zo een heel bakje van opeten.
Ze waren ook erg lekker!Pitloze rode had ik nu.
Lekker druiven maar daar krijg ik ontzettend buikpijn van.
Was ook al op het andere forum geweest vandaag. Ik blijf toch vooral hier merk ik wel.
Het kleinschalige heeft wel wat daar. Sommige onderwerpen die ik daar wel volg vind ik hier te snel/massaal gaan.

Morgen misschien ook eens druiven kopen; Appie heeft weer eens zo'n mix-en-match-fruit-voor-3-euro-actie :)
Ik vind het lastig om op twee fora te zijn. Kost teveel tijd en dat wil ik niet.
Ik heb dezelfde reden als Dolfje.
Elfje112 schreef:
03-10-2017 18:55
Ik vind het lastig om op twee fora te zijn. Kost teveel tijd en dat wil ik niet.
Ja dat ook.

Vind alleen hier wel een hoop gezeik tegenwoordig.
dolfje schreef:
04-10-2017 07:47
Ja dat ook.

Vind alleen hier wel een hoop gezeik tegenwoordig.
Ja, daar ben ik het met je eens. Niet echt leuk zo.
Ik heb het idee dat je niet veel meer kan zeggen, mensen zijn meteen op de tenen getrapt.
dolfje schreef:
04-10-2017 08:17
Ik heb het idee dat je niet veel meer kan zeggen, mensen zijn meteen op de tenen getrapt.
Ja en anderen reageren soms erg bot.
Je mag, naar mijn idee, ook vrij weinig meer zeggen en alles maar accepteren.
Ik ben aan het aftellen. Nog een paar uur, dan hoop ik dat het weekend is. 4 dagen weekend. Hoe lekker zou dat zijn?
Dag lieve Stammer, ik ben jullie niet vergeten hoor. Maar ik kom eigenlijk niet meer 'gewoon' op het VF, dus alleen nog voor dit cluppie. En beetje druk met werk en opleiding. 3 november examen en dan mag ik me officieel paardencoach/equitherapeut noemen (geef het beestje maar een naam).
Hoe vergaat het jullie? Aza, jij blijkbaar een lekker lang weekend voor de boeg? Wat lekker!

Zondag komt het hondje, zo'n zin in!
Helaas ben ik morgen niet de hele dag vrij, zoals ik wel gehoopt had. Maar komt goed :-).

FIjn Hun, om soms nog wat van je te horen.

Oeh leuk! Is het een pup of een herplaatser?
Het is een herplaatser, teckeltje van 8 jaar. Maar nog heel speels en vrolijk.

Ja, ik denk tussendoor wel aan jullie, echt, maar doordat ik niet meer 'gewoon' op het forum kom, schiet het er steeds bij in... Niet zo gezellig, sorry :|
Ik ben morgen wel lekker “vrij” moet wel sporten en boodschappen. Ff paar dagen vooruit plannen ook.
Leuk een teckel Hunnie!
Hé Hunnie! Wat fijn/leuk dat je straks officieel paardencoach bent! En leuk ook van het hondje!
Ik zit nu een halve dag op kantoor, daarna moet ik naar m'n vader en dan nog even gauw een emmer halen. Lekkage in de kelder
Sporten en boodschappen zijn klaar, ik waaide zowat van de stoep net. Echt herfst.
Dadelijk wat strijken maar eerst even zitten met een kopje koffie. Zou bezoek krijgen vanmiddag maar dat gaat niet door. Vanavond krijgen we wel bezoek,gezellig.
Vanochtend op de fiets; een grote windvlaag en we schoten met z'n allen een end naar links. Zag er eigenlijk wel grappig uit. Ik heb mazzel dat ik op de fiets, en desnoods lopend, maar mijn werk kan. Maar collega's die van verder komen met ov of auto hadden wel een beetje pech.

@Aza, wat vervelend van de lekkage, is het ernstig?

Hier schijnt nu weer een lekker zonnetje. Over half uurtje begint het weekend. Nou ja, morgen nog een dag supervisie met de paarden, maar even geen werk meer. Ik ben wel erg toe aan het roer om, hoor. Ik wil dat kantoor uit!
Mijn - 1 jaar oude - mobiel heeft een wifiprobleem (en ik heb het al maanden genegeerd, mijn bundel ging gewoon snel op :facepalm: ). Had gehoopt dat het een simkaartprobleem zou zijn, maar volgens medewerker is dat niet zo. Moet de mobiel naar reparateur en dan ben ik hem twee weken kwijt. Uiteraard mijn ene oude foon weetikhetwaar verstopt en de nog oudere braaf weggedaan met de voorjaarsopruiming.

1. Reservefoon vinden zal wel lukken, desnoods via Kijkshop ofzo.
2. Jullie ervaring met telefoon laten repareren? Via winkel van de provider of via concurrenten? (vond de medewerker vandaag niet zo aardig maar dat zal wel aan de voorgaande klant liggen ofzo)

Eerste idee was morgen via Kijkshop terug naar de providerwinkel (want daarna kan ik een aantal dagen niet) maar na maanden negeren hoeft het natuurlijk ook niet direct binnen 24 uur in gang gezet allemaal.

(providers doen niet aan leentoestellen blijkbaar, beetje jammer ;-) )
De momenten dat ik buiten moest zijn was het best redelijk qua weer.

Lijkt me leuk zo'n teckel. Ooit door zo'n beest letterlijk uit mijn evenwicht geraakt. Wij hadden nog geen hond, dus wist ik veel dat ie enthousiast naar me toe zou lopen/rennen en springen. Verder was ie wel lief en het baasje ook.
Lotje van Jan Jans en de kinderen heb ik ietsje na dat incident ontdekt geloof ik, vond het een leuk stripfiguur.
Hunniebunnie schreef:
05-10-2017 16:43
Vanochtend op de fiets; een grote windvlaag en we schoten met z'n allen een end naar links. Zag er eigenlijk wel grappig uit. Ik heb mazzel dat ik op de fiets, en desnoods lopend, maar mijn werk kan. Maar collega's die van verder komen met ov of auto hadden wel een beetje pech.

@Aza, wat vervelend van de lekkage, is het ernstig?

Hier schijnt nu weer een lekker zonnetje. Over half uurtje begint het weekend. Nou ja, morgen nog een dag supervisie met de paarden, maar even geen werk meer. Ik ben wel erg toe aan het roer om, hoor. Ik wil dat kantoor uit!
:hello: Hi allen! Ik waaide letterlijk het kantoorgebouw binnen vanochtend. Collega kon nog net op tijd de deur openmaken zodat ik er niet tegenaan kwakte. Daarna kwam ze niet meer bij. Toch maar eens gaan shoppen: loden schoenzolen aanschaffen of zo ;) Heel druk hier. Vooral met werk en ook man is veel te veel aan het werk. Zondag weer even naar Maman. Die lieve schat heeft al een paar weken gordelroos... in haar gezicht. Zo pijnlijk! Maar de fysio en medicijnen lijken nu eindelijk aan te slaan. Dus hopelijk kan ik even met haar naar buiten want daar is ze echt aan toe.
Wat goed van je bijna afstuderen Konijntje en dat het roer dan ook omkan! Ik hoop ook nog ooit de puf te hebben om een andere opleiding te gaan doen en af te ronden. Voorlopig zie ik de ruimte nog niet, maar wie weet wat volgend jaar brengt. Voor nu ben ik blij met de nieuwe werkplek en met de initiatieven die we genomen hebben workwise. Dat man nu echt een planning voor een keuken- en badkamerverbouwing wil maken.... vind ik iets minder maar hij heeft wel gelijk dat ik uit blijf stellen :mrgreen:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Watervrouw333 schreef:
05-10-2017 22:03
Mijn - 1 jaar oude - mobiel heeft een wifiprobleem (en ik heb het al maanden genegeerd, mijn bundel ging gewoon snel op :facepalm: ). Had gehoopt dat het een simkaartprobleem zou zijn, maar volgens medewerker is dat niet zo. Moet de mobiel naar reparateur en dan ben ik hem twee weken kwijt. Uiteraard mijn ene oude foon weetikhetwaar verstopt en de nog oudere braaf weggedaan met de voorjaarsopruiming.

1. Reservefoon vinden zal wel lukken, desnoods via Kijkshop ofzo.
2. Jullie ervaring met telefoon laten repareren? Via winkel van de provider of via concurrenten? (vond de medewerker vandaag niet zo aardig maar dat zal wel aan de voorgaande klant liggen ofzo)

Eerste idee was morgen via Kijkshop terug naar de providerwinkel (want daarna kan ik een aantal dagen niet) maar na maanden negeren hoeft het natuurlijk ook niet direct binnen 24 uur in gang gezet allemaal.

(providers doen niet aan leentoestellen blijkbaar, beetje jammer ;-) )
Ik denk dat hier nog wel een tel ligt die je mag hebben, samen met een aantal verhuisdozen vol boeken :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven