Ex bellen?

06-10-2017 15:01 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft me twee dagen geleden gebeld. Ik kon het niet laten om hem terug te bellen. Ik twijfelde, omdat ik al vermoedde dat het of per ongeluk of om een onbelangrijke reden geweest zou zijn.

Eenmaal bleek het dus een vergissing te zijn. We zijn op een lelijke manier uit elkaar gegaan. Ik had gezworen hem nooit meer te spreken. Hij heeft me gekwetst en beledigd en bewezen dat hij niets om mij geeft. Toch kon ik het niet opbrengen om bot te reageren. Sterker nog, na 2 min. bellen raakten we aan de praat over koetjes en kalfjes én maakte hij me aan het lachen. Uiteindelijk hing hij op, omdat hij niets te zeggen had. De volgende dag kwam de woede pas. Ik neem het mezelf kwalijk en heb het gevoel gefaald te hebben. Het ene moment wil ik hem opbellen om te zeggen dat hij mijn nummer moet verwijderen en dat hij niet hoeft denken dat ik alles ben vergeten en heb vergeven. En aan de andere kant denk ik, doe het nou niet. Het heeft geen zin.

Wat zouden jullie doen? In principe heb ik geen reden om hem te bellen maar het stoort me dat hij nu waarschijnlijk denkt dat ik alles prima vind en helemaal niet boos op hem ben. Ik gun hem dat niet.
Doe niet zo kinderachtig joh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Niet bellen. Je hebt een leuk gesprek gehad en klaar. Wees blij dat het leuk was, aan een boos telefoontje had je niets gehad. Wat is de meerwaarde van hem terugbellen en boos doen? Dat is zoveel nutteloze energie. Ik snap niet waarom je je steeds zo druk maakt om dingen als dit. Net als dat appen.
Laten gaan. Verwerken gaat met vallen en opstaan, dus neem het telefoontje van gister jezelf niet te veel kwalijk. Hoe verder de eer aan jezelf; hem vertellen dat je boos bent win je niks mee. Niet tegenover hem en niet tegenover je eigen verwerking.

Een break up is geen wedstijdje in wie het hardst de ander niet nodig heeft. En acties die gedreven worden door negatieve emoties zijn acties waar je later meestal niet trots op bent. Zie het als een oefening om dit soort dingen van je af te laten glijden: jij kan de zaken zien zoals jij ze ziet, zonder dat hij die visie hoeft te delen of er uberhaupt van op de hoogte moet zijn.

Ik begrijp echt dat het aantrekkelijk is hoor, maar beter niet bellen.
Natuurlijk ga je niet bellen. Kom op zeg.
Je gunt hem het niet dat t gezellig was?

Uhm in mijn ogen met zo gezellig koetjes en kalfjes gesprek straal je uit dat je ver over hem heen bent en boven zijn triestste gedoe staat, het raakt je niet meer

Bel je m boos terug dan straal je uit dat hij vet belangrijk voor je is je hem niet kunt loslaten en stuk bent van verdriet.

Wat wil je neerzetten? Ik had t wel geweten echt niet terug bellen
where ever you go, go with your heart
Ik snap je gevoel wel, hoor, maar hij merkt niks van jouw boosheid, je hebt er alleen jezelf mee.
Dus zoek een leuke afleiding en laat hem in zijn sop gaarkoken.
Alleen kalmte kan ons redden.
Waarom zou je hem nu nog een keer gaan bellen? Wat heb je daar aan? Wat heeft hij er aan om te weten dat zijn ex vriendin nog steeds boos is?
Wis zijn nummer en get over it.
Nee.
Schrijf het op of zoiets en gooi het dan in de vuilnisbak maar niet bellen.
Ik denk dat je er weinig aan hebt. Hij gaat door met zijn leven en jij blijft boos.
Want, als hij echt zo'n respectloze eikel is, zal het hem niet interesseren dat jij boos bent.
Ga verder met je leven en concentreer je op fijne, leuke en positieve dingen!
Niet bellen. Zoek afleiding. Nu ben je nog/weer met hem bezig. Waarom? Hij is allang vergeten dat hij je per ongeluk belde.
je verdient in mijn ogen veel meer respect door juist niet je boosheid aan hem te laten merken, die lakonieke houding vind ik veel stoerder.
Niets doen of hem blokkeren
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom heb je die eikel niet geblokkeerd?
Wat heeft ex eigenlijk gedaan wat hem zo'n eikel maakt? Blijkbaar weet iedereen dat hier al...?

En wat sommigen ook zeggen, je bent sterker als je het er bij laat en jezelf van je vrolijke kant laat zien. Gun hem niet dat hij het gevoel van macht over je zou kunnen krijgen.
Als hij nog eens belt is het toch vroeg genoeg om hem te vragen waarom hij belt en als de reden je niet aanstaat, hem te vragen dat niet meer te doen. Dan is vroeg genoeg om je boosheid/irritatie te laten merken...
Pluisi schreef:
06-10-2017 15:46

dit!!
Denk niet dat het per ongeluk is gegaan mop.
Hij is aan het peilen of hij het weer kan proberen bij je, laat hem maar denken dat hij nog een kans maakt dat betekent dat jij de macht hebt om hem keihard af te wijzen.
Je zet jezelf alleen maar voor gek als je nu weer ga bellen.
Hou lekker de eer aan jezelf.
tjonge, laat hem via de app weten dat je hem niet weer terugbelt als hij belt.Omdat je geen behoefte meer hebt aan contact.
Pluisi schreef:
06-10-2017 15:46
Waarom is het een eikel?
Caar24 schreef:
06-10-2017 16:02
Wat heeft ex eigenlijk gedaan wat hem zo'n eikel maakt? Blijkbaar weet iedereen dat hier al...?

En wat sommigen ook zeggen, je bent sterker als je het er bij laat en jezelf van je vrolijke kant laat zien. Gun hem niet dat hij het gevoel van macht over je zou kunnen krijgen.
Dus dat..Het gemak waarmee exen meteen tot eikels worden gebombardeerd terwijl dat verder uit niets blijkt...
vivautrecht85 schreef:
06-10-2017 17:51
Dus dat..Het gemak waarmee exen meteen tot eikels worden gebombardeerd terwijl dat verder uit niets blijkt...
Als een man aangeeft alleen te willen afspreken voor seks en boos word als hij dat ding niet krijgt weet je toch al genoeg.
Mijn broers hadden hem allang een paar tikken gegeven. Je kan hormonen door je lijf hebben gieren maar zo ga je niet met een meid om.
Bblientje schreef:
06-10-2017 18:03
Als een man aangeeft alleen te willen afspreken voor seks en boos word als hij dat ding niet krijgt weet je toch al genoeg.
Mijn broers hadden hem allang een paar tikken gegeven. Je kan hormonen door je lijf hebben gieren maar zo ga je niet met een meid om.
Waar haal je dit nou vandaan...?
Caar24 schreef:
06-10-2017 18:06
Waar haal je dit nou vandaan...?
Ja terechte vraag wel eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven