Gezondheid alle pijlers

Vullingen geven licht

08-10-2017 19:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Mijn voorste ondertanden waren erg ongelijk, dus de tandarts heeft er met behulp van vullingen een mooie rechte lijn van kunnen maken. Ik helemaal blij, totdat ik daarna aan het werk ging. Ik werk in een nachtclub waarin veel wordt gespeeld met 'blacklight'. Je raadt het al: de vullingen lichten op. Het valt heel erg op en het is een raar gezicht. Ik heb er ook al meerdere opmerkingen over gekregen van bezoekers. Iedereen zegt dat er wat op mijn tanden zit, dat ik 'het er even af moet halen'. Neehee, dat zijn vullingen, zeg ik dan. Ik baal er best wel van. Laat je je tanden 'rechtzetten' om er mooier uit te zien, zie je er vervolgens op je werk niet uit.

Omdat ik hier verder niets over op het internet kon vinden, ben ik benieuwd of mensen hier op het forum verstand hebben van vullingen. Bestaan er bijvoorbeeld ook vullingen die niet oplichten? Ik ben sowieso van plan de tandarts even te bellen, maar die is in het weekend niet bereikbaar.

Groetjes!
:O
Oh dat is balen! Dat zou toch niet mogen denk ik zo. Morgen meteen je tandartsbellen! Ik heb het eens gehad met gezichtscreme, liep ik met opgelichte wangen in de discotheek.
Komt miss door kleurverschil.
Niet dat ik er verstand van heb hoor, maar vullingen in de voorste kiezen zijn tegenwoordig ook vaak wit. Dus als witte vullingen altijd zouden oplichten zouden er heel wat swingende lichtjes te zien moeten zijn op jouw werk.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Misschien moeten ze aan je nieuwe kleur wennen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bblientje schreef:
08-10-2017 20:26
Komt miss door kleurverschil.
Nee, het is echt een oplichting. Een beetje zoals dit:

https://www.google.nl/search?biw=1280&b ... 4fGuWBHzM:

Overdag zijn de vullingen precies dezelfde kleur als mijn echte tanden.
aagjeheefteenvraagje schreef:
08-10-2017 20:43
Nee, het is echt een oplichting. Een beetje zoals dit:

https://www.google.nl/search?biw=1280&b ... 4fGuWBHzM:

Overdag zijn de vullingen precies dezelfde kleur als mijn echte tanden.
Oké.

Als het de meeste mensen opvalt moet het wel heftig zijn ja.
Morgen gelijk bellen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven