Appelazijn als shampoo
maandag 9 oktober 2017 om 07:16
Shampoo voor gekleurd haar trekt de haarschubben gladder langs de schacht en dat is goed voor je haar. Kleurloze henna (verwerkt in shampoo of conditioner) doet hetzelfde.
Het kapt wat anders. Mocht het niet bevallen dan is het effect na de volgende shampoobeurt weer weg.
Het kapt wat anders. Mocht het niet bevallen dan is het effect na de volgende shampoobeurt weer weg.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 9 oktober 2017 om 07:17
Zelf was ik mijn haar met natuurlijke champop, zonder parabenen en zonder aardolie en ik heb geen eigen ervarung met azijn, maar azijn schijnt een mooie glans te geven.
https://nl.wikihow.com/Maak-je-haar-zij ... -met-azijn
https://nl.wikihow.com/Maak-je-haar-zij ... -met-azijn
maandag 9 oktober 2017 om 08:47
maandag 9 oktober 2017 om 12:25
Shampoo bevat stoffen voor langere houdbaarheid. Je weet niet wat en of er chemische reacties zijn die toch ...
Kapster zegt gewoon wat er op de fles staat en er in zit.
Die denkt niet aan overgevoeligheid.
Maar voor conditioner geldt dat het alleen in de haarpunten moet en dus NIET op de hoofdhuid.
En dan weet nog niet allemaal.
Het kan een reden zijn om een verse zelfmaak te willen gebruiken.
Het dood schimmels en die kan je ook op de hoofdhuid hebben. Maar alles doden heeft ook slechte invloed.
Ik heb een speciale serum met olie voor glans.
Azijn kan irriteren. Doet het bij mij ook.
Verder weet ik ook niet meer, maar ik vond het topic voldoende om even gedachten toe te voegen.
Kapster zegt gewoon wat er op de fles staat en er in zit.
Die denkt niet aan overgevoeligheid.
Maar voor conditioner geldt dat het alleen in de haarpunten moet en dus NIET op de hoofdhuid.
En dan weet nog niet allemaal.
Het kan een reden zijn om een verse zelfmaak te willen gebruiken.
Het dood schimmels en die kan je ook op de hoofdhuid hebben. Maar alles doden heeft ook slechte invloed.
Ik heb een speciale serum met olie voor glans.
Azijn kan irriteren. Doet het bij mij ook.
Verder weet ik ook niet meer, maar ik vond het topic voldoende om even gedachten toe te voegen.
maandag 9 oktober 2017 om 20:23
Als shampoo gebruik ik het niet, wel als crèmespoeling en dan zeer verdund. Gebruik een Spa Rood flesje van 500 ml waar ik een klein bodempje appel azijn in doe en de rest water. Dat doe ik in mijn haar na het wassen met een speciale haar zeep. (van Chagrin Valley)
Gewoon goed uitspoelen en je ruikt er niks meer van hoor. Mijn haar wordt er heel glad van. Ik doe dit zo eens per week. De rest van de dagen was ik mijn haar alleen met die haarzeep.
Gewoon goed uitspoelen en je ruikt er niks meer van hoor. Mijn haar wordt er heel glad van. Ik doe dit zo eens per week. De rest van de dagen was ik mijn haar alleen met die haarzeep.