Mijn vriend scheldt me uit
zondag 8 oktober 2017 om 23:27
Ik heb sinds 2 jaar een relatie met mijn vriend (20) ik zelf ben 19, toen we begonnen met deze relatie had ik nog niets serieus voor ogen.. ik was toen nog veel bezig met andere jongens (alleen via social media) ik hield van deze aandacht. Daar kon mijn vriend dus niet tegen hij probeerde mij van alles te verbieden school, werk, vrienden etc. Hierdoor begon ik opstandiger te worden en kregen we ruzie doordat ik loog over van alles maar ik vond het moeilijk om uit te maken omdat hij achter mij aan bleef komen. Inmiddels ben ik werkloos en van school veranderd (voor/door hem) Nu ben ik alweer een jaartje serieus met hem ik luister naar hem ik doe niets wat hij niet wil (ik ben letterlijk HONDStrouw) maar alsnog blijft hij mij straffen voor hoe ik WAS hij vertrouwt me niet, maakt me uit voor: hoer, slet,neukpop, witte spook, lelijkerd, afgelebberde kut, en dit alles met de K woord ervoor hij scheldt mijn ouders uit en heeft totaal geen respect. Maar door hoe ik hem vroeger behandelde voel ik mij schuldig en accepteer ik dit gedrag naar mij toe mijn vraag aan jullie is: heeft hij gelijk en ben ik een slecht persoon? Moet ik van GELUK spreken dat hij alles heeft geaccepteerd en altijd serieus is gebleven en nog met mij is? Verdien ik dit door al dat gelieg en "vreemdgaan" en omgaan met meisjes waar hij dat niet van wilde?
maandag 9 oktober 2017 om 01:25
Ren hard weg. Zoek professionele hulp om erover te praten, om te voorkomen dat je weer valt op zo iemand en om uit te zoeken hoe het komt dat je je zo slecht over jezelf ben gaan voelen.
Je kunt nog liever alleen zijn dan met zo een persoon. Wees moedig en ga weg bij hem.
maandag 9 oktober 2017 om 05:43
Wat is er in godsnaam gebeurt dan dat jij je zo schuldig voelt? Alleen contact met andere jongens op fb ofzo? Dat slaat natuurlijk nergens op.
En zoals de rest al zegt. Je verdient beter. Dump die gast en zoek een echte leuke jongen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 9 oktober 2017 om 06:35
Is niet erg hoor! Dankjewel zal wel lukken hoop ik.karin12345 schreef: ↑09-10-2017 00:26Sorry voor mijn eerdere reactie.
Ik wens je veel succes met het uitmaken en het herstellen van de vriendschapsbanden met je vriendinnen.
Het gaat je vast lukken!
maandag 9 oktober 2017 om 06:38
Ja dat vind ik dus ook maarja ik dacht dus dat dat gedrag misschien niet thuis hoorde in een "serieuze" relatie, althans ik begon het te geloven. En ja, dat is zeker wat ik ga doen!
maandag 9 oktober 2017 om 07:46
Ontwaak uit je nachtmerrie stap weg en doe de deur dicht...en nooit meer open.
Je verdient zo een mafklapper niet..hij heeft je mentaal in zijn macht en NEE je houdt niet van hem...je kan niet tegen het gevoel alleen te zijn want hij heeft je waarschijnlijk gezegt dat niemand zo om je geeft als hij doet ....
Je verdient zo een mafklapper niet..hij heeft je mentaal in zijn macht en NEE je houdt niet van hem...je kan niet tegen het gevoel alleen te zijn want hij heeft je waarschijnlijk gezegt dat niemand zo om je geeft als hij doet ....