Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5

28-04-2017 18:34 3375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ons topic vol was, een nieuwe gestart waar we verder kunnen gaan.

Zit je ook op t wachtbankje? Schrijf gezellig mee!
FoodieS hoe is het met je vriend nu?

Rain al hoe is het bij jou?

Hier nog niets. Ben misselijk, draaierig en een zeurende onderbuik 🤢.

Spannend KA14! Hopelijk geeft de hsg meer kans op zwangerschap.

Gie_Gie spannend zeg! En welkom natuurlijk. Ik hoop voor je dat er toch nog een positieve test voor je uitkomt.
FoodieS, fijn dat het niet ernstig bleek te zijn. Hoe gaat het nu met je vriend? En hoe voel jij je?
Freddelientje, dat je het tot donderdag uit kan houden met niet testen, wauw, jij hebt een geduld :O

Hier is het nog steeds één en al onduidelijkheid. Had zaterdag een positieve ovulatietest, maar nog altijd geen temperatuurstijging.
Oh freddelientje ik vind t zo spannend voor je! Ik hoop zo dat t toch raak is
Sprookjesbos bij jou ook onzekerheid, balen zeg!

Ik heb vandaag zo’nnnnn buikpijn, erg koud, duizelig!
Nu net bij naar wc gaan, rozig en wat bloed op m’n papier dus ben bang dat ik toch gewoon ongesteld ga worden 😢. Jammer maar wel duidelijkheid.
Nu even afwachten of het doorzet.
freddelientje schreef:
10-10-2017 13:14
Sprookjesbos bij jou ook onzekerheid, balen zeg!

Ik heb vandaag zo’nnnnn buikpijn, erg koud, duizelig!
Nu net bij naar wc gaan, rozig en wat bloed op m’n papier dus ben bang dat ik toch gewoon ongesteld ga worden 😢. Jammer maar wel duidelijkheid.
Nu even afwachten of het doorzet.
Hè jeetje wat balen zeg. Werkelijk toen ik je vorige bericht vanochtend las dacht ik: dat klinkt positief. En nu lees ik dit:(. Hoewel duidelijkheid in deze heel fijn is, hadden natuurlijk liever een positieve zwangerschapstest. Nou hopen dat of je menstruatie nu heel snel officieel is of anders snel een streep op die vervloekte test. Echt balen, t was echt zo spannend.
Is je man inmiddels opgeknapt? Hoop dat jullie nog wel van de vakantie kunnen genieten!
Freddelientje: balen, hopelijk heb je het virusje van je man niet te pakken en blijft het bij ongesteldheid of uiteraard eindelijk een positieve test.

Vandaag een opgeblazen gevoel (misschien wat teveel taart gegeten op het werk :( ) en mini beetje misselijk (maar dat kan ik er ook bij verzinnen). Heel lastig. Was voor eisprong heel goed bezig met relaxt zijn, maar nu erna denk ik er toch best veel over na.
Heb midden november via werk ook een griepprik op de planning staan. Las daarstraks dat dit echter niet mag in eerste trimester van een zwangerschap. Ben me nu druk aan het maken over wat ik ermee moet doen. Is tussen mijn ei en NOD volgende ronde.
Wat zouden jullie doen? Vraag me ook af waarom het in semester één niet mag en erna wel net aangeraden wordt.
Omdat in t eerste semester alle organen aangelegd worden denk ik dat t afgeraden wordt. In het volgende semester is t kindje al af. Overleg anders met je huisarts
Met mijn vriend alweer wat beter en allebei weer van de schrik bekomen :)
Bedankt voor het vragen allemaal.

Oh wat onzeker allemaal Freddelientje! Dan wil je ook graag een ja of nee zodat je weer waar je aan toe bent.
Hopelijk voel je jezelf snel beter en heb je meer duidelijkheid :)

Sprookjesbos zo kun je er inderdaad geen touw aan vast knopen! Dan maar extra gezellig maken? Wie weet is het dan stiekem gewoon een keer raak;)

Ik heb het ook enorm koud en mijn onderbuik staat helemaal bol en nog steeds af en toe kramp alsof ik ongesteld bent, vanmiddag zelfs een flinke pijnscheut linksonderin.
Zondag ga ik voor het eerst testen denk ik.... De kruidvat 2 voor 5 liggen al op de badkamer.

Olifantje89 ik moet vanwege mijn astma sowieso ook een griepprik maar ik wist helemaal niet dat het niet mocht in je eerste trimester!! :o waar had je dat gelezen? Ben sowieso enorm aan het worstelen met nieuwe medicatie omdat mijn huidige schadelijk kunnen zijn omdat ze er nog te weinig ervaring mee hebben. Op dit moment nog vrij vaak benauwd helaas. Hopelijk snel onder controle.
Volgens het RIVM is het volkomen veilig lees ik net.
He nee toch freddelientje wat stom
FoodieS exact wat jij schrijft heb ik ook. Mijn onderbuik is enorm opgeblazen, heel koud en zwaar gevoel onderin.
Nu weer helemaal geen bloed maar alleen roze slijm, heel minimaal, maar zo begint mijn menstruatie wel vaak.
FoodieS: dat van het griepvaccin staat op verschillende sites
https://www.vlaanderen.be/nl/gezin-welz ... re-vrouwen
Op andere site las ik bij voorkeur in het tweede trimester maar wel veilig in het eerste.
Maak me waarschijnlijk druk om niks hoor. Kans dat ik deze of volgende maand zwanger ben is ook niet zo groot. Plus waarschijnlijk kan die prik geen kwaad.

Freddelientje en FoodieS wat rot van al die klachten. Hopelijk waait het snel over.
freddelientje schreef:
07-10-2017 13:26
McSteamy weer terug 🎉🎉 succes weer op het bankje! Fijne vakantie achter de rug?

Ravenloos welkom hier! Tis fijn om je ervaringen en gevoelens hier kwijt te kunnen, vind ik zelf tenminste 😉.
Wat jammer zeg dat je een miskraam hebt gekregen!

In mijn familie ook gisteren een bericht van iemand die een miskraam heeft. Dan voelt mijn teleurstelling om een negatieve test echt een beetje misplaatst, maar ik besef dat het gewoon prima mag. Je kan beter de teleurstelling even laten gaan voor jezelf en dan weer de positieve flow opzoeken. (Spreek voor mezelf)

Dankjewel! Wat lief dat je dat nog weet :)
We hebben een heerlijke vakantie gehad! Het hele baby making process even los kunnen laten en we staan er nu ook veel nuchterder in, erg fijn.

Ik blijf voor jou hopen dat die menstruatie niet doorkomt en dat je ergens de komende dagen alsnog een positieve test in handen hebt!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Dank je McSteamy 😘!
Hi meiden,
Vorige week heb ik me even kort voorgesteld, maar verder eigenlijk niks meer van me laten horen. Ben hier geloof ik niet zo goed in :-D
Maarrr inmiddels heb ik nieuws!! Morgen is mijn NOD maar kon het niet laten gisterochtend een early test te doen van action en hij was gewoon positief!!! :heart: Kan het gewoon nog niet geloven.... lang wachten wordt beloond! Precies een jaar later! Nog wel erg onzeker merk ik omdat er nog zoveel mis kan gaan zo vroeg... morgenochtend nog maar eens testen om het toch meer echt te kunnen geloven.

Wil jullie hier bedanken voor alle gesprekken die ik mee heb kunnen lezen. Heb er erg veel aan gehad! Gedeelde smart is halve smart.
Gun jullie ook allemaaaaaal heel snel positieve test!!! :cheer:
Jaaaa voorzichtig gefeliciteerd, Madeleine! Wat gaaf, zeg! Houd je ons op de hoogte? :)
Dankje!
Jaa ga ik zeker proberen een beetje te doen. Blijf sowieso nog wel af en toe even meelezen in de hoop op nog meer positieve berichten natuurlijk :hyper:
Gefeliciteerd meid! Wat heerlijk voor je :) Geniet ervan X
Freddelientje, dat is balen zeg :(

FoodieS, spannend! Hoop echt voor je dat het raak is. Hier is het gelukkig vaak gezellig, dus wie weet ;) Voel me vandaag wel een beetje raar, hoop rare pijntjes, maar ik zei ook al tegen man dat ik het me misschien allemaal inbeeld omdat ik het graag wil voelen als teken van innesteling of wat dan ook.

Madeleine89, wat een goed nieuws, een voorzichtige gefeliciteerd! :D
He wat een fijn nieuws voor je Madeleine, gefeliciteerd
Madeleine zo leuk :cheer: , alvast een voorzichtige proficiat!

Voor volgende maand net voor werk hotel laten vastlegen rond datum van mijn eisprong :cry:
Was het aan het uitstellen (en overwegen om over huis te gaan) maar twee dagen na elkaar 220km heen en 220 terug is eigenlijk een beetje te gek. Vrees dat als ik dan thuiskom er van seks ook niet veel meer in huis komt. Gelukkig is het maar nachtje weg dus kunnen we ervoor en erna wel voldoende doen. En wie weet is het deze maand nog raak.
Ah balen freddelientje!
Madeleine: gefeliciteerd!

Griepprik: ik ga het wel doen, griep is erger dan zo'n prik en mijn weerstand is al belabberd.

Test: morgen ;-D ik kreeg gister ineens stekende pijn rechtsonder in mijn buik dus wilde ik eerst vandaag afwachten of ik niet ongesteld zou worden. Nog steeds veel misselijk, nul eetlust en gister ineens kotsmisselijk toen ik rook dat man chips had gegeten :O Verder geen buikpijn meer. Ik heb hoop, maar dat wil ik niet uit angst voor teleurstelling. Hopelijk snel duidelijkheid hier!
Spannend Rains! Dit klinkt best hoopvol toch :D hopelijk snel een positieve test.

Dank je Sprookjesbos, ik hoop het ook!
En succes met alle gezelligheid ;)
Idd Rain wat spannend! Morgen testen.

Ik zat hier net op de bank ook bijna te kokhalzen toen m’n man hapjes aan het bakken was. Maar dat is allemaal voor nop waarschijnlijk.

Wauw Madeleine gefeliciteerd!!
Madeleine: een voorzichtig gefeliciteerd voor jouw. Fijne en zorgeloze zwangerschap toegewenst. :)

@freddelientje: menstruatie al doorgezet??

@ rain: klinkt super hoopvol. Ons niet te lang in spanning houden hoor deze morgen!!!!

Heb hier nu twee rot nachten achter de rug. Nog geen menstruatie klachten ondanks dat Mn NOD vrijdag of zaterdag al is. Voel me eigenlijk gewoon normaal. Jammer genoeg, Zou me graag even niet normaal voelen nu. Hahah tik tak tik tak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven