relatie beindigd...

15-02-2009 11:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Forumgangers,

Ik heb zojuist ( een uur of 2 geleden...) een einde gemaakt aan mijn relatie. Eigenlijk begon de ruzie al gisteravond, maar vanochtend was het echt definitief. Ongeveer een maand geleden heb ik het al een keer eerder uitgemaakt omdat ik het niet meer zag zitten met hem. Het gevoel is gewoon weg, ik ben erachter dat we eigenlijk helemaal niet bij elkaar passen heel erg andere interesses hebben. Ik had het gevoel dat ik er heel veel energie in moest stoppen maar er niks voor terug kreeg.

We hebben iets langer gehad dan een jaar. Maar ik weet het dat dit het beste is. Voel me wel een beetje slecht nu, vooral het gevoel dat het nu echt voorbij is...definitief. Maar ik weet zeker dat als ik het zo door had laten gaan, ik diep ongelukkig was geworden. Ik heb goed nagedacht en voor mezelf gekozen. Natuurlijk heb ik hem pijn gedaan....maar dat kan je toch niet voorkomen. Hij is verdrietig en boos weggegaan, zo had ik nie gewild dat we uit elkaar gingen.....

Herkennen jullie dit? En wat hebben jullie eraan gedaan om niet het gevoel te houden van: ojee het is echt voorbij en ik heb hem vast veel pijn gedaan...

Alvast bedankt.
tja, dat je hem pijn doet is heel vervelend, maar de andere keuze zou dan zijn bij hem te blijven om dat te voorkomen.....

ik heb zelf 10! jaar lopen twijfelen, ook met het idee dat ik hem pijn zou doen, maar aan het einde van zo'n proces merk je dat het je eigenlijk niet meer kan schelen ook!

maar om daar nou 10 jaar over te doen, is wel heel overdreven....

en zonde van je tijd...
Hoi Danivo,

10 jaar is inderdaad erg lang...dat had ik echt niet volgehouden denk ik:)

Maar je hebt gelijk hoor, dit zal weer overgaan....ik heb geen zin om mezelf hiervan de schuld te geven en me te voelen als een soort bitch...want ik weet dat ik dat niet ben.
Ik heb er 8 jaar over gedaan. Dus alle respect dat jij het na een jaar gedaan hebt. Bij iemand blijven omdat je het zielig vind voor de ander is helemaal zinloos en gaat nooit en te nimmer werken.

Ik heb nooit een betere keuze gemaakt dan bij hem weg te gaan. En het zal niet zo lang duren voor jij dat ook weet. Het is nu nog heel kort geleden, natuurlijk.

Blijf voor jezelf kiezen en denk altijd aan de redenen waarom je het uitgemaakt hebt.

Sterkte en ook succes!
Het gevoel van dat het echt voorbij is, (wat voor mij een heel fijn gevoel was) had ik direct en voelde alleen maar goed.

En dat ik hem pijn gedaan zou hebben door bij hem weg te gaan, heb ik niet gehad. Ik was er echt aan toe. Voor ik bij hem wegging (dus voor ik er zelf aan toe was) had ik dat wel: dat ik het zielig voor hem vond.

Als je echt het juiste hebt gedaan, zul je al snel voelen dat het goed is zo en dat je het juiste hebt gedaan.
Hoi Marianne,

Bedankt voor je reactie. Ik weet dat het zinloos is medelijden met hem te hebben, het zou veel erger zijn als ik daarom bij hem bleef. Ik weet bijna zeker dat dit het juiste is....alleen tja ik voel me niet zo heel erg goed nu, maar dat kom wel weer goed denk ik:)
De eerste 24 uur zijn het ergst.

Mss even de deur uit gaan? Sauna in de buurt? Kapper? Leuke broek kopen? Of even naar de bieb, leuk tijdschrift kopen.

Oftewel afleiding zoeken. En ga hem niet bellen of smsen of mailen. Dat zal hij vermoedelijk richting jou wel gaan doen. Negeren is het beste.
Je zegt dat je het een maand eerder ook al hebt uitgemaakt. Hoe komt het dat jullie weer bij elkaar zijn gekomen?
Hoi tobeloved,

Ik wilde het nog een kans geven nadat we hadden afgesproken om het uit te praten. Was niet slim, ik liet mijn emoties beslissen. Wist op het moment zelf ook eigenlijk wel dat ik het beter niet kon doen. Maar goed, dat had ik niet gedaan.

Vandaar.
Hoe gaat het nu met je, gewooneenmeisje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven