Snapchat
woensdag 11 oktober 2017 om 17:14
Ik heb al bijna 2 jaar een relatie met mijn vriend. Nu hebben wij een tijdje geleden een discussie gehad over een andere meid. Het gaat om een meid waar hij een aantal jaar geleden mee omging en een keer mee heeft gezoend. Nou prima dat hij nog contact met haar heeft, daar heb ik absoluut geen moeite mee. Nu kwam ik er later achter dat zij graag pikante snapchats stuurt. Ik hoorde dit via vriendinnen naar wiens vriendjes zij dit doet. Daar schrok ik best wel van. Uiteindelijk heb ik aan hem gevraagd of ze dat ook naar hem deed. Hij zei me dat dat niet meer gebeurd was sinds onze relatie. Ik heb hem wel verteld dat ik me er niet helemaal bij op mijn gemak voel, wat hij daar verder mee wil doen of niet mee wil doen was helemaal aan hem. Hij heeft toen haar verwijderd van snapchat. Waar ik nooit om zou vragen, want ik ben niet het soort vriendin dat haar vriend iets zou verbieden. We zijn beide oud genoeg (22 en 20) om zelf te beoordelen wat wel en niet kan binnen een relatie.
Verder kijken we nooit op elkaars telefoon. We kennen elkaars codes, maar maken daar nooit gebruik van, tenzij de ander het vraagt. Nu lagen we een tijd geleden samen op de bank en zag ik haar naam op zijn snapchat voorbij komen. Ik dacht dat ik het fout gezien had, maar laatst waren we samen mijn verhaal op snapchat aan het kijken. Iets wat we wel vaker doen. En nu zag ik toch duidelijk haar naam voorbij komen. Dit vond ik best raar omdat ze in het dagelijks leven al jaren geen contact meer hebben. Zoals ik al eerder zei ben ik niet de vriendin die hem zou verbieden om contact met haar te hebben. Maar vind het toch raar dat hij haar ineens weer op snapchat heeft.
Ik heb geen idee wat ik moet doen? Stel ik me aan, of moet ik het toch eens vragen?
Heel veel liefs,
Queen of naps
Verder kijken we nooit op elkaars telefoon. We kennen elkaars codes, maar maken daar nooit gebruik van, tenzij de ander het vraagt. Nu lagen we een tijd geleden samen op de bank en zag ik haar naam op zijn snapchat voorbij komen. Ik dacht dat ik het fout gezien had, maar laatst waren we samen mijn verhaal op snapchat aan het kijken. Iets wat we wel vaker doen. En nu zag ik toch duidelijk haar naam voorbij komen. Dit vond ik best raar omdat ze in het dagelijks leven al jaren geen contact meer hebben. Zoals ik al eerder zei ben ik niet de vriendin die hem zou verbieden om contact met haar te hebben. Maar vind het toch raar dat hij haar ineens weer op snapchat heeft.
Ik heb geen idee wat ik moet doen? Stel ik me aan, of moet ik het toch eens vragen?
Heel veel liefs,
Queen of naps
woensdag 11 oktober 2017 om 17:21
woensdag 11 oktober 2017 om 18:23
Hij heeft haar verwijderd waar ik bij was.rotterdammert23 schreef: ↑11-10-2017 17:22Hij heeft haar dus niet verwijderd van snapchat. En als je dat irritant vindt, dan moet je dat aangeven bij je vriend.
woensdag 11 oktober 2017 om 18:24
Ik ben zo bang dat ik dan de vriendin wordt die dingen gaat verbieden... Dat zie ik om me heen gebeuren en dat wil ik echt niet worden. Nog eens aangeven dat ik me ongemakkelijk erbij voel kan natuurlijk altijd. Thanks!Jinxie schreef: ↑11-10-2017 17:21Ik zou er zelf niet vrolijk van worden, dat weet ik wel. Je kan hem misschien uitleggen dat je je er ongemakkelijk bij voelt.
Zelf ben ik wel dat ik dan zo iets heb van: je verwijderd haar maar. Maar dit vanwege het verleden en de pikante foto's en niet vanwege het feit dat ze een vrouw is ofzo.
donderdag 12 oktober 2017 om 00:00
donderdag 12 oktober 2017 om 10:46
Ja in principe heeft hij het voor me verborgen... Dank je wel voor het advies.abracadabra schreef: ↑12-10-2017 00:00T is niet erg om de vriendin te zijn die dingen verbied hoor.als hij zegt haat te verwijderen en de komt weer langs op snapchat dan heeft ie dus of gelogen of iets achter gehouden voor je en daar zou ik al.pissig om worden. Vertrouwensbreuk zou dat zijn. Ik zou hem er direct mee confronteren.
donderdag 12 oktober 2017 om 11:04
Verbieden zou niet nodig moeten zijn. Het zou uit hemzelf moeten komen dat hij tegen die meid zegt er niet van gediend te zijn. Komt ook sterker over ten opzichte van zulke dames.abracadabra schreef: ↑12-10-2017 00:00T is niet erg om de vriendin te zijn die dingen verbied hoor.als hij zegt haat te verwijderen en de komt weer langs op snapchat dan heeft ie dus of gelogen of iets achter gehouden voor je en daar zou ik al.pissig om worden. Vertrouwensbreuk zou dat zijn. Ik zou hem er direct mee confronteren.
donderdag 12 oktober 2017 om 12:36
donderdag 12 oktober 2017 om 13:31