Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 10 oktober 2017 om 22:19
Ja die is gek.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 10 oktober 2017 om 22:21
Al gebeurd gelukkig .
woensdag 11 oktober 2017 om 17:48
Waar is de paniek?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 11 oktober 2017 om 17:50
Heb je dit op facebook geleerd?
Moeten we nu vragen wat er ingodesnaam aan de hand is?
woensdag 11 oktober 2017 om 18:01
Oh, kun je iets leren op facebook? Daar zit ik nog minder dan hier, dus ik kan het gemist hebben.Fee-de-Goede schreef: ↑11-10-2017 17:50Heb je dit op facebook geleerd?
Moeten we nu vragen wat er ingodesnaam aan de hand is?
En nee dat hoef je niet te vragen hoor. Ik mis wel heel veel mensen hier en lees vooral snibberige opmerkingen en oordelen, nog meer dan eerst. Gewoon jammer.
woensdag 11 oktober 2017 om 18:05
Ik heb facebook weggedaan omdat soort drama-aandachtszuigende berichtjes. Jammer genoeg is dat niet facebook gebonden blijkt nu.GenieInABottle schreef: ↑11-10-2017 18:01Oh, kun je iets leren op facebook? Daar zit ik nog minder dan hier, dus ik kan het gemist hebben.
En nee dat hoef je niet te vragen hoor. Ik mis wel heel veel mensen hier en lees vooral snibberige opmerkingen en oordelen, nog meer dan eerst. Gewoon jammer.
En eens. Het is hier heel gezelllig, Allemaal tegelijk ongesteld.
woensdag 11 oktober 2017 om 18:14
Gossie, zal ik een lekkere chocoladeletter jouw kant opsturen?
woensdag 11 oktober 2017 om 18:14
Mis je niks aan hoor.
woensdag 11 oktober 2017 om 18:15
Puur graag.Hommeltjes schreef: ↑11-10-2017 18:14Gossie, zal ik een lekkere chocoladeletter jouw kant opsturen?
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 11 oktober 2017 om 18:16