Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 9 oktober 2017 om 17:42
Ik vond dat ook nog al een verrassende wending van Muurblompje. En niet eens de waarheid, er is namelijk wel degelijk een programma voor vermisten, waar aandacht wordt besteed aan mensen met/van kleur.Fee-de-Goede schreef: ↑09-10-2017 10:43Naast de jacht op partner van Anne Faber en daarna de vluchtelingen nu white privilege. Ik begin echt kotsneigingen te krijgen van bepaalde stokpaardjes.
maandag 9 oktober 2017 om 17:45
Ik voel me als kalende forummer niet aangesproken, maar ik denk dat je (men) hier best makkelijk kan hengelen.lemoos2 schreef: ↑09-10-2017 10:47Ja maar ik mag geen namen noemen. Jaren terug nog een fittie tussen twee dames die schijnbaar met dezelfde kalende forummer de lakens hadden gedeeld. Later (vorig jaar geloof ik) had diezelfde meneer nog hier op het forum een soort briefwisseling dat een zeer slap aftreksel was van een Bouqetromannetje. Dat is nog maar één setje, er zijn er meer. Moet iedereen lekker zelf weten maar het is dus niet geheel kansloos voor een hengelaar.
maandag 9 oktober 2017 om 18:00
Oh op de sekspijler wordt heel veel succesvol gehengeld. Ben er zelf ook wel eens opgevist. De DGV is een goeie bijvoorbeeld. En destijds in dat geslachtentopic ging het ook aardig goed toch?
Poosje terug nog van een leuke mannelijke forummer gehoord hoeveel dames hier van napraat en van de seksklets hem een pb-tje hebben gestuurd.
Poosje terug nog van een leuke mannelijke forummer gehoord hoeveel dames hier van napraat en van de seksklets hem een pb-tje hebben gestuurd.
maandag 9 oktober 2017 om 18:01
_Marana_ schreef: ↑09-10-2017 18:00Oh op de sekspijler wordt heel veel succesvol gehengeld. Ben er zelf ook wel eens opgevist. De DGV is een goeie bijvoorbeeld. En destijds in dat geslachtentopic ging het ook aardig goed toch?
Death kan ook nooit zijn mond dichthouden hè?
maandag 9 oktober 2017 om 18:02
_Marana_ schreef: ↑09-10-2017 18:00Oh op de sekspijler wordt heel veel succesvol gehengeld. Ben er zelf ook wel eens opgevist. De DGV is een goeie bijvoorbeeld. En destijds in dat geslachtentopic ging het ook aardig goed toch?
Nou ja zeg! Ik ben ook leuk en mannelijk en ik krijg dat soort pb's nooit.
maandag 9 oktober 2017 om 18:03
ThunderassMan schreef: ↑09-10-2017 18:02Nou ja zeg! Ik ben ook leuk en mannelijk en ik krijg dat soort pb's nooit.
Je huwelijkse staat is te bekend, en je partner zelfs ook nog misschien
maandag 9 oktober 2017 om 20:21
Zegtie._Marana_ schreef: ↑09-10-2017 18:00Oh op de sekspijler wordt heel veel succesvol gehengeld. Ben er zelf ook wel eens opgevist. De DGV is een goeie bijvoorbeeld. En destijds in dat geslachtentopic ging het ook aardig goed toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 9 oktober 2017 om 20:23
ThunderassMan schreef: ↑09-10-2017 18:02Nou ja zeg! Ik ben ook leuk en mannelijk en ik krijg dat soort pb's nooit.
maandag 9 oktober 2017 om 20:50
Ghe... en als hij het zegt dan is het zo? Verder gaat iedereen hier op het forum zijn/haar gang maar hoor, zo bedoel ik het niet._Marana_ schreef: ↑09-10-2017 18:00Oh op de sekspijler wordt heel veel succesvol gehengeld. Ben er zelf ook wel eens opgevist. De DGV is een goeie bijvoorbeeld. En destijds in dat geslachtentopic ging het ook aardig goed toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 9 oktober 2017 om 20:52
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:59
Waarom is het toch zo dat mensen die uitgekeken zijn op hun partner en hier een topic openen zichzelf beschrijven met allemaal hele positieve termen, ik ben zo sociaal, extravert bla bla bla, en dan aangeven dat hun partner dat allemaal niet is en dus tekort schiet. Zou dat het makkelijker maken als excuus om de relatie te verbreken, vreemd te gaan etc.?
dinsdag 10 oktober 2017 om 12:21
Sinds gisteren en inderdaad het staat heel raar. Bovendien krijg je zo (denk ik) ook geen melding dat je bent gequoot. (Heb de spelling hiervan echt even op moeten zoeken!
wilhetnietweten wijzigde dit bericht op 10-10-2017 12:26
Reden: Quoten verkeerd gespeld.
Reden: Quoten verkeerd gespeld.
9.60% gewijzigd
dinsdag 10 oktober 2017 om 12:40
Of dat denk je alleen maarThunderassMan schreef: ↑09-10-2017 18:02Nou ja zeg! Ik ben ook leuk en mannelijk en ik krijg dat soort pb's nooit.
dinsdag 10 oktober 2017 om 20:48
Nou we zijn gered hoor. Sanoma gaat gewoon even een onbeveiligde lening afsluiten en huurt daarvan een paar fatsoenlijke IT'ers in, die de boel hier in no time weer op poten zetten.
Uw leningsaanvragen worden toegekend met ROXIO-Banque zonder problemen en tegen een tarief heel goed bestudeerd. Ik deed het experiment en ik kwam heel blij. Ik was in staat om een lening van €49000 ROXIO-Banque in volgende en met inachtneming van het advies van een vriend die vroeg me om vond zijn getuigenis op facebook. Met een goed bestudeerderente van 2% op de volledige restitutie krijgt u rustig uw krediet.Er zijn geen beperkingen aan het waargenomen met ROXIO-Banque. Alle soorten en bestanden, een oplossing te vinden. Ik weet momenteel een leven Lees aangepast aan de Europese realiteit juist de Nederlanders
Uw leningsaanvragen worden toegekend met ROXIO-Banque zonder problemen en tegen een tarief heel goed bestudeerd. Ik deed het experiment en ik kwam heel blij. Ik was in staat om een lening van €49000 ROXIO-Banque in volgende en met inachtneming van het advies van een vriend die vroeg me om vond zijn getuigenis op facebook. Met een goed bestudeerderente van 2% op de volledige restitutie krijgt u rustig uw krediet.Er zijn geen beperkingen aan het waargenomen met ROXIO-Banque. Alle soorten en bestanden, een oplossing te vinden. Ik weet momenteel een leven Lees aangepast aan de Europese realiteit juist de Nederlanders
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:09
Najaaaaaaaa.. Daar gingen mijn limericks!
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:10
Deed ik net, zowel met pruimen als met zuurkool. Maar toen ik poste was ie wegLady*Voldemort schreef: ↑10-10-2017 21:07He jammer, het konijnentopic is weg. Ik wilde net konijnenrecepten gaan plaatsen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras