Vermist Anne Faber

01-10-2017 14:08 3012 berichten
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(

Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.

Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.

Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.

Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.

Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
RTV Utrecht:

Lichaam #AnneFaber nog niet gevonden, benadrukt politie. Omdat forensische experts geen sporen willen vernietigen, kan onderzoek lang duren.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is de kans dat ze nog leeft heel klein. Maar zolang ze niet is gevonden is er nog een sprankje hoop.
Die hoop wordt wel heel klein helaas.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Misschien heeft hij toch iets losgelaten.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
''Ze werken van buiten naar binnen in een straal van 150 meter naar de specifieke plek waar we vermoeden dat Anne ligt", aldus politie. ''Eerst wordt met honden en materieel het gebied in beeld gebracht. In dat gebied wordt gezocht naar sporen en grondverstoringen.''

Bron: nu.nl

Dat klinkt alsof ze echt een heel erg sterk vermoeden hebben waar ze ligt en geen enkele hoop dat ze nog leeft. Nu was het ook niet te verwachten dat ze nog leeft, helaas is dat zelden het geval in dit soort zaken. De meeste daders vermoorden hun slachtoffer heel snel na de kidnap, ik dacht gemiddeld binnen drie uur (maar pin me er niet op vast). In veel gevallen is de politie dus al veel te laat op het moment dat ze gaan zoeken. Maar ja het langdurig vasthouden van een slachtoffer komt voor en dat is ook de reden dat achterblijvers hoop houden. Heel begrijpelijk natuurlijk maar ook enorm zwaar voor ze. Ik hoop dat er snel een eind komt aan de onzekerheid, zelfs als dat betekent dat ze haar lichaam vinden en ze dus definitief overleden is.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Vreemd gevoel om zo tussen hoop en vrees te wachten op een verlossend bericht. Hopen dat ze gevonden wordt, al is er, wanneer ze daar gevonden wordt, geen hoop meer voor haar. Het enige wat we dan hebben is de zekerheid dat er geen hoop meer is.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Dit grijpt mij enorm hoor. Ik hoop ook nog steeds maar tegen beter weten in.
Arme Anne, wat heb je moeten doorstaan.
Ben zo boos op die gast, ook al is het een verdachte maar ook hier zegt iets in mij dat hij de eikel is.

Thoughts and prayers are with you Anne.
:rose:
Dit is mijn motto
MwTheelepel schreef:
12-10-2017 11:33
''Ze werken van buiten naar binnen in een straal van 150 meter naar de specifieke plek waar we vermoeden dat Anne ligt", aldus politie. ''Eerst wordt met honden en materieel het gebied in beeld gebracht. In dat gebied wordt gezocht naar sporen en grondverstoringen.''

Bron: nu.nl

Dat klinkt alsof ze echt een heel erg sterk vermoeden hebben waar ze ligt en geen enkele hoop dat ze nog leeft. Nu was het ook niet te verwachten dat ze nog leeft, helaas is dat zelden het geval in dit soort zaken. De meeste daders vermoorden hun slachtoffer heel snel na de kidnap, ik dacht gemiddeld binnen drie uur (maar pin me er niet op vast). In veel gevallen is de politie dus al veel te laat op het moment dat ze gaan zoeken. Maar ja het langdurig vasthouden van een slachtoffer komt voor en dat is ook de reden dat achterblijvers hoop houden. Heel begrijpelijk natuurlijk maar ook enorm zwaar voor ze. Ik hoop dat er snel een eind komt aan de onzekerheid, zelfs als dat betekent dat ze haar lichaam vinden en ze dus definitief overleden is.
Ja. :|
MwTheelepel schreef:
12-10-2017 10:49
Mijn hemel wat een lijkenpikkers lopen er toch rond in de media, er hoeft maar een sukkel iets uit zijn duim te zuigen en op twitter te zetten en de Televaag knalt het als waarheid online. Dat zegt wel weer genoeg over de geloofwaardigheid van die krant. Het gaat dus duidelijk weer eens niet om journalistiek maar om de eerste te zijn om het te melden, alsof het een wedstrijdje is waar je graag in wil winnen. Echt om te kotsen dit. Die Niels is ook ziekelijk met zijn aandachttrekkerij over de rug van een vermist meisje.
Ja echt hè. Zum kotzen die hele "krant" :O
Zenuwslopend dit.
Het wachten moet verschrikkelijk zijn voor de familie.
Ik hoop dat ze iets kalmerend hebben gekregen/genomen.
Ik ga maar eens wat kasten herindelen met de radio aan.
De verdachte zal wel hebben gesproken.
Ik denk aan de naasten van Anne. :redrose: Wat een onvoorstelbaar verschrikkelijk tijd moeten zij nu doormaken en hoe moeten deze uren wel niet voor ze zijn? :(

Het onderzoek zal nog wel lang gaan duren vermoed ik. Hopelijk vinden ze nog voldoende sporen die leiden naar die enge vent.
tampontouwtje schreef:
12-10-2017 08:57
Omdat iets niet hoort volgens de regels betekent niet dat het niet gebeurt.

Hoe weet jij zo zeker dat dit onzin is.

Ik vind het goed dat de Telegraaf dit soort geruchten publiceert. Als dat ervoor zorgt dat die hele boel wordt doorgelicht.

Gelijk zo stellig zeggen dat iets niet kan want zo staat het niet in het protocol is niet alleen naief maar ook erg zorgelijk als je echt in die sector werkt met zulke oogkleppen op.
Eens. Bij de Woenselse Poort in Eindhoven is het ook een zooitje gebleken nadat journalisten van Omroep Brabant in die geruchten gedoken zijn en ging er een beerput open. Lijkt me heel gezond dat deze instelling eens goed doorgelicht wordt, in het belang van de patiënten, het personeel en de maatschappij.
Siofra schreef:
12-10-2017 11:45
Zenuwslopend dit.
Hoezo? Je bent zenuwachtig over iets waar je geen enkel deel van uit maakt?
Of zeg je gewoon iets sociaalwenselijks?
ghostly41 schreef:
12-10-2017 11:53
Nou, nou.
Ik denk dat iedereen dit wel zenuwslopend vindt, omdat het gewoon zielig en erg is voor Anne en de familie, ook al maak je er geen deel van uit.
ghostly41 schreef:
Ze bedoelt voor de familie neem ik aan.

Wat is telegraaf toch een rotkrant >:-(
PowerCube schreef:
12-10-2017 11:43
Ja echt hè. Zum kotzen die hele "krant" :O
Na dat berichtje op mijn telefoon deze krant afgezworen, wat een farce is die krant zeg.
Nou ja... Krant...
Dit is mijn motto
ghostly41 schreef:

Het lijkt mij persoonlijk vrij sociaal onwenselijk 'mee te leven' en het spannend te vinden alsof het een WK voetbal betrof.
Toch gebeurt het.
Kumiko schreef:
12-10-2017 11:55
Nou, nou.
Ik denk dat iedereen dit wel zenuwslopend vindt, omdat het gewoon zielig en erg is voor Anne en de familie, ook al maak je er geen deel van uit.
Zielig en erg voor de familie ja... maar daar houdt het ook wel mee op.
Ja we zijn met z'n alle rete nieuwsgierig, maar zenuwslopend, verdrietig, mn hart huilt... dat soort onzin, daar geloof ik echt niets van. Valse sentimenten!
Mejuffrouwmuis schreef:
12-10-2017 11:05
Niet dat ik nog enige hoop had dat ze nog zou leven, maar ik ben toch bang dat ze gevonden is.

Waarom weet ik niet, maar het verhaal van Anne raakt me. Misschien omdat ik ook ooit een jonge vrouw van haar leeftijd was die vol leven was en nieuwsgierig was naar de toekomst.
Dit ervaar ik ook zo....

Ik zit meerdere keren per dag te speuren naar nieuws....man wat moeten die familie/vrienden/kennissen wel niet voelen :(
Hetvrijewoord schreef:
12-10-2017 11:56
Het lijkt mij persoonlijk vrij sociaal onwenselijk 'mee te leven' en het spannend te vinden alsof het een WK voetbal betrof.
Toch gebeurt het.
Dat dacht ik vanmorgen toevallig ook... we gaan niet naar het WK, maar gelukkig heeft het hele land dit om lekker mee te leven.
ghostly41 schreef:
12-10-2017 11:58
Dat dacht ik vanmorgen toevallig ook... we gaan niet naar het WK, maar gelukkig heeft het hele land dit om lekker mee te leven.
Vreemd dat jij dan hier in dit topic ook te vinden bent :wtf:
anoniem_325195 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 12:03
2.51% gewijzigd
Kumiko schreef:
12-10-2017 12:01
Vreemd dat jij dan hier ook te vinden bent :wtf:
Ik ben nieuwsgierig naar de afloop, dat geef ik direct toe. Maar meeleven, zenuwachtig of verdrietig... neuh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven