is hij terecht boos?
dinsdag 17 februari 2009 om 22:38
Je hebt er moeite voor gedaan!! Probeer uit te leggen dat je hem hebt proberen te bereiken. En er gewoon niet aan hebt gedacht naar de school te bellen.
Hij moet niet zo moeilijk doen, als hij het echt zo belangrijk vond dan had hij maar goed af moeten spreken hoe laat en waar je moest zijn, ja toch?
Hij moet niet zo moeilijk doen, als hij het echt zo belangrijk vond dan had hij maar goed af moeten spreken hoe laat en waar je moest zijn, ja toch?
dinsdag 17 februari 2009 om 22:43
Eens met vorige reacties. Je hebt meerdere keren gebeld dus echt wel je best gedaan erachter te komen. Als hij zo graag wilde dat je kwam, waarom heeft hij dan niet zelf even gecheckt of je wel wist hoe laat?
Misschien is 'ie teleurgesteld en uit zich dat in een boze bui?
En daarbij: voor jou is het toch ook hartstikke jammer dat je het niet hebt gezien, terwijl je er wel heel veel tijd in hebt gestoken! Daar mag hij ook weleens aan denken!
Misschien is 'ie teleurgesteld en uit zich dat in een boze bui?
En daarbij: voor jou is het toch ook hartstikke jammer dat je het niet hebt gezien, terwijl je er wel heel veel tijd in hebt gestoken! Daar mag hij ook weleens aan denken!
dinsdag 17 februari 2009 om 22:47
Om eerlijk te zijn was ik heel erg moe en had ik niet zo'n zin om weg te moeten in de kou en 3 kwartier te fietsen terwijl ik de weg niet goed ken. Dus ik was eigenlijk wel blij niets te horen, zo kon ik lekker thuis blijven.
Heb je dáárom niet naar de school gebeld ? zeg eens héééééél eerlijk ?
Heb je dáárom niet naar de school gebeld ? zeg eens héééééél eerlijk ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 17 februari 2009 om 22:51
Ik denk ook dat hij onredelijk is. Jij hebt meer dan je best gedaan om te laten zien hoe betrokken je bent. Hij had jou toch ook op de hoogte kunnen brengen van hoe laat je waar had moeten zijn? Dat hij een beetje gepikeerd/teleurgesteld is over de miscommunicatie, oké, maar dit is buitenproportioneel... Laat hem even afkoelen, dan is het vast zo overgewaaid.
Sorry, nog even een zeik-opmerking: hij is leraar en jij hebt zijn spelling moeten checken...?
Sorry, nog even een zeik-opmerking: hij is leraar en jij hebt zijn spelling moeten checken...?

dinsdag 17 februari 2009 om 22:52
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2009 @ 22:48:
een leraar die het nodig heeft dat zijn huiswerkopdrachten na worden gekeken op spelling ?
Ach, soms is het fijn als een objectief persoon even een tekst van je doorleest, die haalt dan net dat ene foutje eruit dat jij allang niet meer ziet.
Ontopic: ik denk ook dat hij teleurgesteld is dat je niet kwam. Praat er morgen nog even rustig over.
een leraar die het nodig heeft dat zijn huiswerkopdrachten na worden gekeken op spelling ?
Ach, soms is het fijn als een objectief persoon even een tekst van je doorleest, die haalt dan net dat ene foutje eruit dat jij allang niet meer ziet.
Ontopic: ik denk ook dat hij teleurgesteld is dat je niet kwam. Praat er morgen nog even rustig over.
dinsdag 17 februari 2009 om 22:56
dinsdag 17 februari 2009 om 22:58
dinsdag 17 februari 2009 om 23:00
Hij zal het oprecht vervelend gevonden hebben dat je er niet was .
Goeie les voor de volgende keer ; van te voren af spreken en hij er beter op letten dat hij zijn mobieltje bij zich heeft .
Maak snel een lekker lunchpakketje voor hem voor morgen met iets liefs( briefje ) en / of iets lekkers erin . Dan heb je morgen een gezelligere avond .
Je hoeft niet door het stof te gaan , maar je kan m wel een aai over zijn bol geven en zeggen dat je het vervelend vindt dat hij het kennelijk zo vervelend vindt .
Goeie les voor de volgende keer ; van te voren af spreken en hij er beter op letten dat hij zijn mobieltje bij zich heeft .
Maak snel een lekker lunchpakketje voor hem voor morgen met iets liefs( briefje ) en / of iets lekkers erin . Dan heb je morgen een gezelligere avond .
Je hoeft niet door het stof te gaan , maar je kan m wel een aai over zijn bol geven en zeggen dat je het vervelend vindt dat hij het kennelijk zo vervelend vindt .
dinsdag 17 februari 2009 om 23:04
Oke, als het alleen vandaag was, en er is zoveel voorbereiding in gestopt van zijn kant, dan kan ik me voorstellen dat hij op z'n minst geirriteerd is.
Tja extrahalo, misschien had je toch gewoon even kunnen omfietsen. Maar ja, dat kan je nu niet meer doen dus... excuses aanbieden en goed maken danmaar?
Tja extrahalo, misschien had je toch gewoon even kunnen omfietsen. Maar ja, dat kan je nu niet meer doen dus... excuses aanbieden en goed maken danmaar?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
dinsdag 17 februari 2009 om 23:06
Nou ja , ik kan me voorstellen dat hij vindt dat als je niet werkt , niet leert , je dan best even tijd én zin zou hebben om te komen kijken . Zeker ook omdat je zelf gezegd had het leuk te vinden . Misschien denkt hij nu dat je maar deed alsof ?
Misschien had hij zijn hele klas verteld dat je zou komen en zeiden ze allemaal " komp je meissie nie meer , mneer ? " " ze ga nie kijken nie en nie komen nie , meester " ....
Misschien had hij zijn hele klas verteld dat je zou komen en zeiden ze allemaal " komp je meissie nie meer , mneer ? " " ze ga nie kijken nie en nie komen nie , meester " ....
dinsdag 17 februari 2009 om 23:06
Mmm, dus jij zit niet goed in je vel en hij is geirriteerd en nu wrijft het en is het allemaal even naar en verrot.
Balen.
Goedmaken, lekker samen in bed kruipen en iets leuks plannen om dit weekend te doen? Kom op, dit hangt aan elkaar van de misverstanden en het sop is de kool niet waard als ik het zo lees.
Balen.
Goedmaken, lekker samen in bed kruipen en iets leuks plannen om dit weekend te doen? Kom op, dit hangt aan elkaar van de misverstanden en het sop is de kool niet waard als ik het zo lees.
I only get one shot at life - so I shoot to kill