Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De link doet het niet, maar ik heb het opgezocht. Moet je wel minimaal 10 of 40 stuks opsturen. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
O wow, die wil ik wel!
doornroosje9 schreef:
11-10-2017 18:18
O wow, die wil ik wel!
Ik heb elke letter in het alfabet opgestuurd, dan kun je even vooruit. :-D

Nu heb ik honger gekregen :facepalm: :proud:
Hommeltjes schreef:
11-10-2017 18:21
Ik heb elke letter in het alfabet opgestuurd, dan kun je even vooruit. :-D

Nu heb ik honger gekregen :facepalm: :proud:
Ik eet chocolade nu. Dat krijg je ervan. :yes:
doornroosje9 schreef:
11-10-2017 18:12
Facebook is stuk bij mij. :'(
Lekker he?
Fee-de-Goede schreef:
11-10-2017 18:44
Lekker he?
Ik gebruik FB alleen om te chatten en vlug even berichtjes naar mijn moeder te sturen.
Ik gebruik FB voor spelletjes en om nog een beetje in contact te blijven met de lieve mensen van mijn eerste (inmiddels overleden) forum.
doornroosje9 schreef:
11-10-2017 18:12
Facebook is stuk bij mij. :'(
Roosje, FB heeft een grote storing.
broekrok schreef:
11-10-2017 19:09
Roosje, FB heeft een grote storing.
Ik las het!
Jammer dat Ginerva weg is. Dat was nog eens een lieve vrouw.
Lady*Voldemort schreef:
11-10-2017 19:04
Ik gebruik FB voor spelletjes en om nog een beetje in contact te blijven met de lieve mensen van mijn eerste (inmiddels overleden) forum.
:high5:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Niet dat het mij wat uitmaakt, het valt alleen op dat er in korte tijd een stuk of drie topics zijn geopend over borstvoeding pil en zo graag zwanger willen worden tijdens borstvoeding.
Tarlin schreef:
11-10-2017 21:05
Jammer dat Ginerva weg is. Dat was nog eens een lieve vrouw.
Oh inderdaad jammer zeg. Was een van mijn lievelings.
Ik erger me weer enorm aan de werkwoordspelling van veel forummers. Het is momenteel weer heel erg. Ben ik hierin nu echt zo’n uitzondering? Soms is het echt tenenkrommend en moet ik met mijn volle gewicht op mijn handen gaan zitten. :wtf:
Wilhetnietweten schreef:
12-10-2017 13:16
Ik erger me weer enorm aan de werkwoordspelling van veel forummers. Het is momenteel weer heel erg. Ben ik hierin nu echt zo’n uitzondering? Soms is het echt tenenkrommend en moet ik met mijn volle gewicht op mijn handen gaan zitten. :wtf:
Ja, maak je niet druk joh. Je begrijpt wat ze bedoelen toch? Nou dan!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wilhetnietweten schreef:
Met je volle gewicht? Dan hoop ik niet dat je over de 100 kg weegt.
Nouschi schreef:
12-10-2017 13:19
Ja, maak je niet druk joh. Je begrijpt wat ze bedoelen toch? Nou dan!
Dit ja.
Wilhetnietweten schreef:
Ergeren is een keuze en die keuze maakt iedereen wel eens. Dus nee, je bent geen uitzondering.
7102 schreef:
12-10-2017 13:22
Met je volle gewicht? Dan hoop ik niet dat je over demeer dan 100 kg weegt.
:proud:
Ik snap trouwens niet dat er nog zoveel wordt gereageerd op topics van Nicole. Al vind ik het wel knap dat ze zolang haar rol kan volhouden hier.
_Marana_ schreef:
12-10-2017 14:23
Ik snap trouwens niet dat er nog zoveel wordt gereageerd op topics van Nicole. Al vind ik het wel knap dat ze zolang haar rol kan volhouden hier.
Omdat ze amusementswaarde heeft. En omdat de amusementswaarde van allerlei schattige nuffige betweters ook hoog is.
_Marana_ schreef:
Als ik zie dat zij de to is klik ik het topic gelijk weer weg. Of trol of echt, mijn smaak is het niet.
_Marana_ schreef:
Ik heb een paar dagen terug een waarschuwing gekregen bij een van haar topics, de reden waarom weet ik nog steeds niet, maar ze zal vast ook wel de reacties staffen .
Hommeltjes schreef:
12-10-2017 15:04
Als ik zie dat zij de to is klik ik het topic gelijk weer weg. Of trol of echt, mijn smaak is het niet.

Precies, ik ook. En dan zie ik later ineens toch 6 pagina's of zo, onbegrijpelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven