Vermist Anne Faber
zondag 1 oktober 2017 om 14:08
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
donderdag 12 oktober 2017 om 14:57
Sinds ik de blik in haar ogen op haar laatste selfie als angst zie, laat het me niet meer los.
Ik ben ongeveer van dezelfde leeftijd en zou ook onbezorgd overal gaan fietsen.
Maar die blik.... die heeft me gegrepen en sindsdien volg ik het nieuws op de voet.
Eerst hopende dat ze nog zou leven, nu hopende dat haar door een snelle dood veel leed en angst bespaard is gebleven.
Ik hoop dat de vele vragen die haar familie ongetwijfeld zal hebben snel en maar waarheid beantwoordt worden. Maar het belangrijkste is nu dat Anne "thuis" komt en niet langer ergens alleen ligt.
Ik ben ongeveer van dezelfde leeftijd en zou ook onbezorgd overal gaan fietsen.
Maar die blik.... die heeft me gegrepen en sindsdien volg ik het nieuws op de voet.
Eerst hopende dat ze nog zou leven, nu hopende dat haar door een snelle dood veel leed en angst bespaard is gebleven.
Ik hoop dat de vele vragen die haar familie ongetwijfeld zal hebben snel en maar waarheid beantwoordt worden. Maar het belangrijkste is nu dat Anne "thuis" komt en niet langer ergens alleen ligt.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
donderdag 12 oktober 2017 om 14:57
Ook helemaal eens!francieneke schreef: ↑12-10-2017 14:52Zo zie ik dat ook. Ik denk ook niet dat de mensen hier de hele dag met hun neus op het nieuws zitten. Wel even in een pauze, of als je net thuis bent.
Het gebeuren raakt me wel. Ik heb een dochter van die leeftijd die ook Anne heet. Maar ook al heette ze niet zo... ik ben moeder en ik besef hoe onmenselijk het is om het leven van je kind dat je zo lief is op deze manier beeindigd te zien.
Tegen beter weten in blijf ik ook hopen dat ze opeens levend gevonden wordt. Dat is ook de belangrijkste reden dat mensen dit nieuws volgen vermoed ik. Men hoopt zo ontzettend op het beste.
donderdag 12 oktober 2017 om 15:01
donderdag 12 oktober 2017 om 15:01
Ja dat lijkt me ook.
Ik ben ongeveer dezelfde leeftijd en mijn vrienden en ik sturen elkaar ook zulke foto's. Zal wel de snapchat-generatie zijn, maar ik zie er helemaal niks raar aan. Ik stuur ook wel eens zo'n foto als ik in de bus naar college zit en geen zin heb.
donderdag 12 oktober 2017 om 15:03
Precies.butterfly- schreef: ↑12-10-2017 15:01Ja dat lijkt me ook.
Ik ben ongeveer dezelfde leeftijd en mijn vrienden en ik sturen elkaar ook zulke foto's. Zal wel de snapchat-generatie zijn, maar ik zie er helemaal niks raar aan. Ik stuur ook wel eens zo'n foto als ik in de bus naar college zit en geen zin heb.
donderdag 12 oktober 2017 om 15:06
Ik ben niet van die generatie, maar ik zag er ook niks raars in.butterfly- schreef: ↑12-10-2017 15:01Ja dat lijkt me ook.
donderdag 12 oktober 2017 om 15:08
Dat vraag ik mij soms echt letterlijk af. Hoe bedenk je zoiets.
Alsof ze ook maar 1 kans had gekregen om haar telefoon te gebruiken, terwijl ze werd aangevallen. It makes no sense.
anoniem_350624 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 15:09
24.28% gewijzigd
donderdag 12 oktober 2017 om 15:11
Ik heb ook gelezen van iemand die dat dacht, die ging er vanuit dat ze die selfie gedwongen maakte, want diegene had het ook over een 'gedwongen V-teken'. Maar het lijkt mij ook niet erg waarschijnlijk of logisch.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
donderdag 12 oktober 2017 om 15:12
Nou Inderdaad.
Ik hoop niet dat het een nieuwe Dik van Dale woord wordt.
Dat zou echt ongepast zijn.
donderdag 12 oktober 2017 om 15:13
donderdag 12 oktober 2017 om 15:14
donderdag 12 oktober 2017 om 15:14
Lijkt mij alleen maar veel tijdverspilling voor de dader.
donderdag 12 oktober 2017 om 15:15
Ik snap dat ook niet hoor, ik zie iemand die baalt van de regen. Het zou sowieso al heel bizar zijn als de dader haar eerst een selfie laat sturen, waarom in hemelsnaam zou hij dat doen? En dit is ook nog eens zo een beetje het drukste punt waar ze geweest is in die buurt en dus de minst logische plek om iemand te overmeesteren. Het is gewoon veel logischer dat de dader haar pas daarna tegen is gekomen, ook omdat haar telefoon weer terug richting huis beweegt en ze nu vermoeden dat ze juist de hele andere kant op begraven is.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Zoals ik al zei: ik zag er in eerste instantie ook niks raars aan. Totdat mensen zeiden dat ze daar bang was, toen ik vervolgens nog eens keek dacht ik "ja, het zou heel goed kunnen". Al zou het vreselijk ziek zijn als iemand je dwingt zo'n foto te maken.
Maar goed, het doet er nu niet veel toe. Het lijkt er nu toch echt op dat ze gevonden is en dat is het belangrijkste.
De rest van de informatie over het hoe en wat is aan haar familie. Niet aan ons.
Maar goed, het doet er nu niet veel toe. Het lijkt er nu toch echt op dat ze gevonden is en dat is het belangrijkste.
De rest van de informatie over het hoe en wat is aan haar familie. Niet aan ons.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik zie dat helemaal niet. Ik zie een meisje dat een expres sip kijkt omdat ze natgeregend is op een grappig bedoelde foto.
donderdag 12 oktober 2017 om 15:16
Wat deed je dan ineens denken dat het een angstselfie was?
Ik zag dat er niet in trouwens, wel 'wat een kutweer, daar zit ik midden in'.
Laat maar, al beantwoord
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 15:18
5.40% gewijzigd