Hij gaat wel heel snel
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:23
Sinds een paar weken heb ik contact met een man. Hij is best leuk, we hebben elkaar nog niet ontmoet, dus ik hou me zelf een beetje gereserveerd. Wil voor mezelf niet te snel gaan. Maar zoals titel al zegt, hij gaat wel heel snel. Zo hebben wij veel contact via whatsapp, iets wat zijn broer was opgevallen omdat man zelf eerder weinig appte. Dus broer vroeg zich af hoe dat kwam. Man verteld dat hij een leuk meisje had ontmoet op chat en we veel appen. Dit heeft broer aan familie verteld. Die vinden het hartstikke leuk en vroeg zelfs aan hem of hij mij mee wilde nemen vandaag naar de Efteling. Dit heeft hij mij niet gevraagd, maar hij zei het gisteren wel. Misschien als ik hem al had ontmoet en ik hem al langer kende zou ik wel gegaan zijn, maar nu is het echt te snel, aangezien we elkaar nog niet in het echt hebben gezien. Ook een collega van hem weet al van mij.
Man vroeg gisteren of ik een leuke foto wilde maken zodat hij die vandaag aan zn ouders kon laten zien, maar dat heb ik geweigerd. Ik wil eerst hem ontmoeten voor hij mij "voorstelt" aan zijn familie door middel van een foto. Dit vond hij jammer maar snapte het wel.
Ergens begint het wel te kriebelen dat hij al zo ver vooruit denkt. Alsof ik zijn vriendin al ben. Ik heb hem ook gezegd dat ik nog niet kan zeggen of ik ook echt gevoelens voor hem heb, dat kan ik pas nadat wij een date of zelfs meerdere dates hebben gehad. Op de app kunnen we het wel heel goed vinden en appen echt tot laat in de nacht door, dus ergens hoop ik wel dat het goed zit, maar nu ik al bijna als vriendin ben voorgesteld heb ik een beetje twijfel. Wat vinden jullie, gaat hij echt te snel of ga ik te langzaam? Moet ik hierin meegaan of nog ff wat afstand bewaren? We gaan elkaar trouwens donderdag voor het eerst zien... dank jullie voor het lezen en reageren
Man vroeg gisteren of ik een leuke foto wilde maken zodat hij die vandaag aan zn ouders kon laten zien, maar dat heb ik geweigerd. Ik wil eerst hem ontmoeten voor hij mij "voorstelt" aan zijn familie door middel van een foto. Dit vond hij jammer maar snapte het wel.
Ergens begint het wel te kriebelen dat hij al zo ver vooruit denkt. Alsof ik zijn vriendin al ben. Ik heb hem ook gezegd dat ik nog niet kan zeggen of ik ook echt gevoelens voor hem heb, dat kan ik pas nadat wij een date of zelfs meerdere dates hebben gehad. Op de app kunnen we het wel heel goed vinden en appen echt tot laat in de nacht door, dus ergens hoop ik wel dat het goed zit, maar nu ik al bijna als vriendin ben voorgesteld heb ik een beetje twijfel. Wat vinden jullie, gaat hij echt te snel of ga ik te langzaam? Moet ik hierin meegaan of nog ff wat afstand bewaren? We gaan elkaar trouwens donderdag voor het eerst zien... dank jullie voor het lezen en reageren
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:28
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:28
Gaat hij te snel?
Of gaat zijn familie een beetje snel?
Het enige dat hijzelf gezegd lijkt te hebben is dat hij met een leuke meid zit te appen. Daar zie ik niet veel verkeerds in.
Hij heeft je ook niet uitgenodigd voor dat efteling uitje.
Het is een puntje van aandacht, maar ik zou er nog niet al te veel van in de stress schieten.
Ik zou iig op die date gaan.
Of gaat zijn familie een beetje snel?
Het enige dat hijzelf gezegd lijkt te hebben is dat hij met een leuke meid zit te appen. Daar zie ik niet veel verkeerds in.
Hij heeft je ook niet uitgenodigd voor dat efteling uitje.
Het is een puntje van aandacht, maar ik zou er nog niet al te veel van in de stress schieten.
Ik zou iig op die date gaan.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:33
Eens met Delite. Hij heeft je toch niet gevraagd om mee te gaan? Ik zie zelf persoonlijk niet zoveel heil in wekenlang appcontact. Spreek gewoon af en zie van daaruit verder. Ga je daarmee dus te langzaam? Nee hoor, als dat voor jou goed voelt moet je dat doen. Maar als hij IRL tegen blijkt te vallen, is dat wekenlange appen tamelijk zinloos geweest. Daar zou ik wel pragmatischer in zijn.
Veel plezier donderdag.
Veel plezier donderdag.
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:35
Dat laatste ben ik dus ook bang voor.karin12345 schreef: ↑13-10-2017 12:28Fijn voor je, dat het bij jou positief begint te kriebelen, bij mij zou het van irritatie zijn.
Je hebt elkaar nog niet eens in het echt ontmoet, die man gaat veel te snel.
Straks valt hij jou of andersom vreselijk tegen en het kan een kleinigheid zijn waardoor je denkt: ajakkes doe maar niet.
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:35
SweetChili schreef: ↑13-10-2017 12:31Ik zou hem gewoon eerst eens ontmoeten. Vaak weet je na 1 minuut al of het een kans heeft of niet. Zijn familie is erg enthousiast, maar dat hoeft niets te zeggen over hem. Ik zou het een kans geven.
Zijn familie is waarschijnlijk allang blij dat hij überhaupt contact heeft met eentje van de andere sekse in de hoop dat ie snel es onder de pannen komt..
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:36
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:36
Vanwege zijn werk konden we niet eerder afspreken. Maar ben allang blij dat er een date gaat komen zodat we elkaar eens goed kunnen leren kennen.Jufjoke schreef: ↑13-10-2017 12:33Eens met Delite. Hij heeft je toch niet gevraagd om mee te gaan? Ik zie zelf persoonlijk niet zoveel heil in wekenlang appcontact. Spreek gewoon af en zie van daaruit verder. Ga je daarmee dus te langzaam? Nee hoor, als dat voor jou goed voelt moet je dat doen. Maar als hij IRL tegen blijkt te vallen, is dat wekenlange appen tamelijk zinloos geweest. Daar zou ik wel pragmatischer in zijn.
Veel plezier donderdag.
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:37
Eerlijk gezegd, en ik hoop voor jou dat ik het mis heb, vind ik het nogal wanhopig over komen.
Heb ook eens een vriendje gehad wiens ouders zo stonden te springen Tis 'm niet geworden dus. Vond dat zo benauwend En ik vraag me dan altijd af wat er mis is dat zijn familie hem zo graag afgeleverd willen zien.
Ga hem gewoon snel ontmoeten!
Heb ook eens een vriendje gehad wiens ouders zo stonden te springen Tis 'm niet geworden dus. Vond dat zo benauwend En ik vraag me dan altijd af wat er mis is dat zijn familie hem zo graag afgeleverd willen zien.
Ga hem gewoon snel ontmoeten!
Hij gaat véél te snel.
Ik persoonlijk zou die date afblazen. Maar voor mij is een eerste date een kennismaking, hopelijk een leuke avond, that’s it! Er is nog zoveel waar je op af kunt knappen, uiterlijk, geur, houding, elkaar niets te vertellen hebben (ookal app je honderduit tegen elkaar, RL kan echt anders uitpakken!).
Dat hij hier zo mee omgaat maakt dat hij onervaren lijkt en een beetje wanhopig. Ik zou er geen zin meer in hebben!
Maar ik kan me voorstellen dat, als je hem nu al leuk vindt, dat lastig is. Bedenk je wat je zelf wilt en communiceer dat duidelijk naar hem.
Perk zijn voortvarendheid in: ‘We gaan wat drinken om elkaar te leren kennen en om te kijken of het RL klikt, that’s it!’
Laat je niet meesleuren in zijn verwachtingen/enthousiasme/wilde plannen.
Ik persoonlijk zou die date afblazen. Maar voor mij is een eerste date een kennismaking, hopelijk een leuke avond, that’s it! Er is nog zoveel waar je op af kunt knappen, uiterlijk, geur, houding, elkaar niets te vertellen hebben (ookal app je honderduit tegen elkaar, RL kan echt anders uitpakken!).
Dat hij hier zo mee omgaat maakt dat hij onervaren lijkt en een beetje wanhopig. Ik zou er geen zin meer in hebben!
Maar ik kan me voorstellen dat, als je hem nu al leuk vindt, dat lastig is. Bedenk je wat je zelf wilt en communiceer dat duidelijk naar hem.
Perk zijn voortvarendheid in: ‘We gaan wat drinken om elkaar te leren kennen en om te kijken of het RL klikt, that’s it!’
Laat je niet meesleuren in zijn verwachtingen/enthousiasme/wilde plannen.
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:39
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:42
Hij stelde voor om ergens iets te gaan drinken, evt met lunch. Op een openbare plek zodat we beide gewoon weg kunnen als het niet goed voelt. Zo stelde hij het voor, dus hij heeft er wel over nagedacht.viva-amber schreef: ↑13-10-2017 12:36Heeft hij al een gewone date voorgesteld of jij? Staat die al gepland?
Het zou mij namelijk niet verbazen wanneer die zogenaamde openheid/snelheid een farce is.
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:43
Ik zou het niet te serieus nemen. Die man kan een foto vragen om aan zijn vrienden te laten zien. Misschien maak jij er zelf wel meer van dan het is door zijn mooie praatjes te geloven.
Jij doet alsof hij je als vriendin ziet, maar waaruit blijkt dat dan? Ik zie dat namelijk niet, dat maak jij er zelf van ben ik bang.
Jij doet alsof hij je als vriendin ziet, maar waaruit blijkt dat dan? Ik zie dat namelijk niet, dat maak jij er zelf van ben ik bang.
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:46
Hij heeft al een paar keer door laten schemeren dat ie mij graag als zn vriendin ziet en dat ik "zn meissie" ben. (Had dat nog niet vermeld nee, dat klopt)sinnombre schreef: ↑13-10-2017 12:43Ik zou het niet te serieus nemen. Die man kan een foto vragen om aan zijn vrienden te laten zien. Misschien maak jij er zelf wel meer van dan het is door zijn mooie praatjes te geloven.
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:46
Hij vindt het idee van jou en hem leuk. Klinkt inderdaad vrij onervaren. Contact opbouwen via app is zo lastig: je kunt een hele "romance" in je hoofd hebben omdat het via app lijkt te klikken. Zegt nog niets over hoe de klik gaat zijn natuurlijk. Lastig als iemand verliefd is/ lijkt op het "beeld" wat hij heeft van jou, dat komt denk ik vaak voor bij op deze manier iemand leren kennen.
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:48
Misschien is hij wel super enthousiast! En wordt hij misschien snel verliefd?
Sommige mensen worden dat.. Na wat leuke foto's heen en weer- leuke gesprekken kunnen sommige mensen al kriebels voelen/verliefd worden.
En als hij voor jouw gevoel te snel gaat, dan moet je hem dat kunnen zeggen..
Zeg dat je eerst wil afspreken <een of meerdere keren> voordat je voorgesteld wordt aan familie, vrienden e.d..
Ik zou gewoon open minded naar de date gaan en zien wat er gebeurt? En gewoon eerlijk zijn en blijven!
Gevoelens uiten.. <ik vind dat je iets te snel gaat oid>
Sommige mensen worden dat.. Na wat leuke foto's heen en weer- leuke gesprekken kunnen sommige mensen al kriebels voelen/verliefd worden.
En als hij voor jouw gevoel te snel gaat, dan moet je hem dat kunnen zeggen..
Zeg dat je eerst wil afspreken <een of meerdere keren> voordat je voorgesteld wordt aan familie, vrienden e.d..
Ik zou gewoon open minded naar de date gaan en zien wat er gebeurt? En gewoon eerlijk zijn en blijven!
Gevoelens uiten.. <ik vind dat je iets te snel gaat oid>
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:48
Lange dagen in de horeca, en net de dagen vrij zijn dat ik niet kan. Hij werkt sowiso ieder weekend. Soms zelf tot midden in de nacht. En als hij dan kan ben ik net die dag al bezet met afspraken. En ik vind 3 weken nog best rendabel voor je elkaar ontmoet.
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:49
Je kan er ook om lachen...je schouders ophalen en eerst eens kijken hoe hij in het echt is. Het daten gaat zo snel als de langzaamste aangeeft dus je ondervind van zelf of hij rustig de tijd kan nemen om je te leren kennen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.