Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Anoniem_356515
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:26
Ik word gek van viva! Als ik de doorgeef vraag open kom ik op pagina 9 terecht...beantwoord en zie ineens dat mijn vraag niet klopt.
Kan da?
Anoniem_356515
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:29
Hoeveel personen maakt niet uit volgens mij, wel de inbreng van de personen en de sfeer die er hangt.
Met max hoeveel mannen/vrouwen heb jij op 1 avond seks gehad?
Nee, ik heb alleen seks als ik zin heb. Maar het is wel zo dat mijn frustratie onlaadt als ik seks heb. Net as dat sporten goed werkt op die manier.
Krijg jij evenveel als je geeft?
Anoniem_344137
vrijdag 13 oktober 2017 om 13:26
(Girlpower, waarschijnlijk heb je in dit topic voor het eerst een reactie geplaatst op pagina 9 en is het forum zo ingesteld dat je automatisch naar je eerste reactie in het topic gaat)
Het gaat niet altijd gelijk op, maar ik ben eigenlijk wel tevreden dat het niet altijd evenveel geven of krijgen is
Wanneer is het voor het laatst gebeurd dat jij tot een orgasme kwam en de ander niet?