Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 13 oktober 2017 om 20:52
Uh ja, daar ging het toch over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 13 oktober 2017 om 21:07
Doe maar niet je word inderdaad pislink als je daar leest wat er uit toetsenborden van sommige forummers komt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 13 oktober 2017 om 21:09
Het is misschien niet aardig en invoelend van me, maar ik moet er ook wel een beetje om lachen.charlottew88 schreef: ↑13-10-2017 21:07Doe maar niet je word inderdaad pislink als je daar leest wat er uit toetsenborden van sommige forummers komt.
vrijdag 13 oktober 2017 om 21:12
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik heb precies hetzelfde.Lady*Voldemort schreef: ↑13-10-2017 21:09Het is misschien niet aardig en invoelend van me, maar ik moet er ook wel een beetje om lachen.
zaterdag 14 oktober 2017 om 10:06
Oh. Jij bent ook echt een internetgekkie he?Fee-de-Goede schreef: ↑11-10-2017 17:43Zal het geziek-gezeik van een flink aantal oudgedienden en de calimerocrew wel zat zijn. Ze was niet de enige die daarom gewoon ViVa klaar was en is weggegaan.
zaterdag 14 oktober 2017 om 14:32
Dat lijkt me erg grappig om te lezen.feow schreef: ↑13-10-2017 20:50Ik zou mijn geld niet zetten op mods die je inmiddels wel kennen.
Om het voorzichtig te formuleren: enige feeling met de forummers of het forum of de context is niet meer een nadrukkelijk aanwezig onderdeel van het beleid op dit forum.
Ik kan me ineens een topic van lang geleden herinneren waarin forummers schreven welke onzin/trol/dikke lol topics ze ooit onder een andere naam begonnen waren.
zaterdag 14 oktober 2017 om 16:10
zaterdag 14 oktober 2017 om 19:13
wat welgemeende suggesties om van je zurecommentaarverslaving af te komen:
macrameen met schaamhaar
creatief met kurk
workshop smulstenen zonder benen
kleien met kleuters
lol met leuters
zaterdag 14 oktober 2017 om 19:16
Zo te lezen helpt het niet zoveel, maar welke vond jij het leukst?meikebikker schreef: ↑14-10-2017 19:13wat welgemeende suggesties om van je zurecommentaarverslaving af te komen:
macrameen met schaamhaar
creatief met kurk
kleien met kleuters
lol met leuters
![]()
zaterdag 14 oktober 2017 om 19:32
Mijn suggestie voor jou is een cursus humor.meikebikker schreef: ↑14-10-2017 19:13wat welgemeende suggesties om van je zurecommentaarverslaving af te komen:
macrameen met schaamhaar
creatief met kurk
kleien met kleuters
lol met leuters
![]()
Knuffeltje terug.