vriendin doet raar
zaterdag 14 oktober 2017 om 17:26
Dus ik heb een beste vriendin,vrijdag zette ze nog foto's van ons op haar instagram dak ik haar grootste en enigste liefde ben etc. en de zaterdagavond heb ik haar gezien en bleef ze mij knuffels geven en wou ze bij mij blijven,maar dan opeens zondagochtend deed ze heel kortaf en stuurt ze mij niet veel,ik weet niet wat ik fout gedaan heb,ze zegt dat ze eens wil praten als we alleen zijn maar die tijd komt nooit... Nu zet ze wel vanaf die vrijdag van haar instagram foto ook foto's van haar eigen met tekstjes dat ze verliefd is.
Iemand enig idee dat ze misschien verliefd op me is en daardoor misschien zo raar doet?
Mvg Jef
Iemand enig idee dat ze misschien verliefd op me is en daardoor misschien zo raar doet?
Mvg Jef
zaterdag 14 oktober 2017 om 17:49
Wij zijn toch voorzien van een
zaterdag 14 oktober 2017 om 17:50
zaterdag 14 oktober 2017 om 17:53
Oh, ik dacht dat TO een vrouw was door "ik heb dus een beste vriendin", maar kan ook een man zijn inderdaad.PinkUnicorn schreef: ↑14-10-2017 17:50Mars en Venus, waarschijnlijk is er door vraag/opmerking iets geuit/gemeend wat niet goed is opgevat? Praten helpt een stuk (vinden we fijn zeg maar)![]()
Maar sowieso het doet er niet toe TO, wij weten het antwoord op je vraag natuurlijk niet. Ga met d'r praten.
.