Met een ander gezoend
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:30
Wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.
Heeft er (behalve die kerel) iemand weet van jullie gezoen?
Indien niet, dan zou ik zwijgen en zelf op de blaren zitten.
Weet je gelijk waarom je de volgende keer niet zoveel moet drinken.
Als er iemand het heeft gezien of gehoord, zou ik het wel vertellen.
Vroeg of laat is er anders wel een vriendin die haar mond voorbij praat.
En het dan uitleggen ...
En het dan uitleggen ...
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:31
Precies mijn gedachte.Geitenbreier schreef: ↑14-10-2017 21:28Irritaties en ruzies terwijl je niet eens bij elkaar bent? Hoe gezellig is het dan als jullie wel samen zijn?
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:31
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:42
Ja echt heel erg dat weet ik, ik krijg het er maar niet in gestamptPlayingTheAngel schreef: ↑14-10-2017 21:30Niet vertellen. Leven met je schuldgevoel en zorgen dat je die jongen ontwijkt.
Veel d/t fouten in je verhaal trouwens. Erg storend. Je kunt dit echt verbeteren als je wilt, mij ook gelukt met veel oefening.
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:44
Wanneer wij samen zijn (en ook wanneer die gewoon hier in NL is en we elkaar dus kunnen opzoeken wanneer we willen) gaat het super goed. Het tijdsverschil, slechte verbindingen en op het moment even totaal andere levens zorgen soms gewoon voor irritaties. Maar dat is heus niet altijd zo.Geitenbreier schreef: ↑14-10-2017 21:28Irritaties en ruzies terwijl je niet eens bij elkaar bent? Hoe gezellig is het dan als jullie wel samen zijn?
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:45
Nee niemand heeft dit gezien. Ik heb hem die dag erna nog een bericht gestuurd dat het echt een domme fout van me was waar ik spijt van heb. Hij zei zelf ook dat die het voor zich houd en we beter kunnen doen alsof dit niet gebeurd is.Tornacense schreef: ↑14-10-2017 21:30Wie zijn gat brandt, moet op de blaren zitten.
En het dan uitleggen ...
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:49
Iedereen hier zegt dat ze het niet moet vertellen? Lekkere relatie heb je dan..
Ik vind dat je het wel moet vertellen. Het is zoals het is. Op de blaren zitten doe je niet door het niet te vertellen. Je vriend verdient de waarheid en dan kan hij op basis daarvan een keus maken. En als hij niet verder met je wil, dan heb je het er zelf naar gemaakt.
Ik vind dat je het wel moet vertellen. Het is zoals het is. Op de blaren zitten doe je niet door het niet te vertellen. Je vriend verdient de waarheid en dan kan hij op basis daarvan een keus maken. En als hij niet verder met je wil, dan heb je het er zelf naar gemaakt.
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:53
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Zelf dealen met je schuldgevoel, zonder hier vanaf te willen komen door je partner ermee op te zadelen, kan juist het ultieme "op de blaren zitten" zijn.Bebis schreef: ↑14-10-2017 21:49Iedereen hier zegt dat ze het niet moet vertellen? Lekkere relatie heb je dan..
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:56
Ik had hetzelfde en verdien zelfs mijn brood met schrijven.. echt het kan. Het begint met heel bewust schrijven en telkens werkwoorden in je hoofd vervangen door bv smurfen. Na verloop van tijd gaat het beter, echt waar!
Over je probleem. Ik heb nog steeds periodes dat ik me meer aangetrokken voel tot anderen. 10 jaar samen en getrouwd, maar ik ben gewoon een erg warmbloedig mens. Als ik iets tekort kom (doordat we het druk hebben of n periode weinig seks) dan gaat het kriebelen. Inmiddels weet ik dat en accepteer het als een deel van mij. De oplossing: verleiding ontwijken en de oorzaak oplossen. In jou geval kun je hiervan 50% toepassen.
zaterdag 14 oktober 2017 om 21:58
Als zo iets lulligs al voor irritatie zorgt dan lijkt me dat al niet goed.
En als het verder alleen maar een zoen was, zou ik het niet vertellen.
zaterdag 14 oktober 2017 om 22:21
Ga je hem dan excuses geven waarom je het hebt gedaan? en dat je teveel hebt gedronken, en dat het maar een kus was? laat dan maar zitten...
Of ga je oprecht sorry zeggen? balen dat je een relatie voor eigenlijk niks op het spel hebt gezet?
en laat je bovenstaande bullshit achterwege? dan zou ik het wel zeggen.
Als je niet toe bent aan een relatie stop er dan gewoon mee, dat is niet erg.
Of ga je oprecht sorry zeggen? balen dat je een relatie voor eigenlijk niks op het spel hebt gezet?
zaterdag 14 oktober 2017 om 22:25
Wet van Wuiles.
Maar even serieus, TO: moreel gezien zou ik zeggen dat je het zou moeten vertellen omdat ik eerlijkheid heel belangrijk vind, maar als ik in jouw situatie zat zou ik dat eerlijk gezegd ook niet doen denk ik
Slecht advies misschien, ja, maar je wilt vast een eerlijke reactie van ons en het is wel eerlijk. Je hebt ervan geleerd en het is ook naar om je vriend te kwetsen. Als het uiteindelijk niks wordt tussen jullie dan gaat het toch wel uit. Als het wel echt wat wordt dan zou het inderdaad jammer zijn als je dat hierdoor zou mislopen.
Maar even serieus, TO: moreel gezien zou ik zeggen dat je het zou moeten vertellen omdat ik eerlijkheid heel belangrijk vind, maar als ik in jouw situatie zat zou ik dat eerlijk gezegd ook niet doen denk ik
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
zaterdag 14 oktober 2017 om 22:44
Nee dat ik spijt heb van deze achterlijke kus, dat ik daar heel veel spijt van heb. Maar ik ken mijn vriend door en door en ik weet dat het over is als ik dit zeg. Hij was vroeger heel jaloers, nu is dat niet meer (omdat we volwassener zijn geworden?) en wanneer ik hem dit vertel is het vertrouwen compleet weg en gaat het waarschijnlijk uit. Ik wil graag eerlijk zijn maar ik vind het erg om mijn relatie op het spel te zetten voor een kus van 2 seconde waar ik meteen spijt van had. Ik krijg hem dat niet uitgelegd.iemand00 schreef: ↑14-10-2017 22:21Ga je hem dan excuses geven waarom je het hebt gedaan? en dat je teveel hebt gedronken, en dat het maar een kus was? laat dan maar zitten...
zondag 15 oktober 2017 om 00:12
Als je weet dat hij het uitmaakt zodra je het vertelt, dan weet je ook hoe hij hierover denkt en hij zou willen dat je hem dit vertelt. Je moet het dus wel vertellen. Tenzij je zo egoistisch bent dat je hem in de illusie laat dat hij een betrouwbare vriendin heeft, die niet bij elke tegenslag met een ander gaat tongen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.