Advies met agenda/planner
maandag 16 oktober 2017 om 21:57
Ik ben op zoek naar een agenda/ planner waarmee je alles in 1 hebt. Ik heb al wat gezocht maar kan nog niet iets vinden wat alles heeft wat ik zou willen. Vraag me af of jullie tips hebben?
Mijn ideale agenda ziet er namelijk als volgt uit....
Eenvoudig weekoverzicht, hierna dagoverzicht waar je voldoende ruimte hebt voor afspraken maar ook iets van to do ruimte. Ergens ruimte voor boodschappenlijstjes etc. En dat eigenlijk allemaal in 1 handige agenda
Hebben jullie tips?
Mijn ideale agenda ziet er namelijk als volgt uit....
Eenvoudig weekoverzicht, hierna dagoverzicht waar je voldoende ruimte hebt voor afspraken maar ook iets van to do ruimte. Ergens ruimte voor boodschappenlijstjes etc. En dat eigenlijk allemaal in 1 handige agenda
Hebben jullie tips?
maandag 16 oktober 2017 om 22:12
maandag 16 oktober 2017 om 22:26
Bedankt voor jullie tips. Ga me inderdaad maar eens verdiepen in de bullets journaal. Hierin kun je inderdaad wel alles kwijt. Ik ben alleen totaal niet crea Bea en hoop dus ergens op een kant en klaar systeem. Beetje zoals Quintessa laat zien maar dan groter. Ik hoop misschien op het onmogelijke....
maandag 16 oktober 2017 om 22:34
En dit:

Hele lijn van Studio Stationery.
http://www.studiostationery.nl/nl/papie ... ieblokken/
Zou je zelf kunnen samenstellen hoe jij het handig vindt zonder veel te hoeven knutselen.

Hele lijn van Studio Stationery.
http://www.studiostationery.nl/nl/papie ... ieblokken/
Zou je zelf kunnen samenstellen hoe jij het handig vindt zonder veel te hoeven knutselen.
maandag 16 oktober 2017 om 22:36
De oorspronkelijke bullet journal is ook helemaal niet crea bea, dat zijn gewoon zwarte letters met een kruisje of een puntje ervoor.Mab10 schreef: ↑16-10-2017 22:26Bedankt voor jullie tips. Ga me inderdaad maar eens verdiepen in de bullets journaal. Hierin kun je inderdaad wel alles kwijt. Ik ben alleen totaal niet crea Bea en hoop dus ergens op een kant en klaar systeem. Beetje zoals Quintessa laat zien maar dan groter. Ik hoop misschien op het onmogelijke....
De crea bea huisvrouwen uit Amerika zijn er behoorlijk mee asn de haal gegaan, maar kijk maar eens op de site van bulletjournal.com, minder crea bea kan je het niet krijgen.