Seksklets, deel 60

woensdag 11 oktober 2017 om 13:41
woensdag 11 oktober 2017 om 13:47
Ik denk dat Thanx dit zelf ook snapt, soms verdwijnen topics doordat de pagina's op eoa gekke manier verspringen, ik had het laatst ook met het bdsm topic. Waarschijnlijk weer een bug.Liefhebber 64 schreef: ↑11-10-2017 13:41Zodra er ergens gereageerd word springt het naar de bovenste plek. Onderwerpen hebben nooit een vaste plaats.
.
woensdag 11 oktober 2017 om 14:45
Nu je het zegt heb ik dat idd ook wel eens gemerkt. Kon iets niet vinden en de volgende dag was het er weer.
zondag 15 oktober 2017 om 15:21
Wow... Ik geloof niet dat ik veel gemist heb tijdens mijn forum-afwezigheid! Iedereen naar elders of wordt er gewoon niet meer gekletst?? Ik heb in ieder geval vakantie, dus tijd om eens een beetje bij te lezen. (Voor het geval ik op andere topics wel wat te lezen heb dan...)
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
maandag 16 oktober 2017 om 00:01
Ha die Rooss! Jammer is dat hè? Hoe is het met jou? Kan ik zeker lezen op minnaar? Ga ik morgen doen!
Hier gaat het leven door. Relatie nu, met één. Monogaam ook, wie had dat kunnen denken... Mis Fling nog wel af en toe, maar ik ben toch wel echt heel verliefd op mijn eigen liefde. En Fling is weer heel erg blij voor me. Heb het echt heel erg druk gehad door 46 redenen. Hoop nu toch wel lekker weer tot rust te komen! Vandaag de eerste dag thuis en 'heerlijk de benedenverdieping goed aangepakt. Streven is om de komende week alle achterstallig opruim- en schoonmaakklusjes te doen, zodat ik dat gevoel van 'ik had eigenlijk nog... ' niet meer steeds heb. En gewoon lekker vakantie houden tussendoor natuurlijk!
Hier gaat het leven door. Relatie nu, met één. Monogaam ook, wie had dat kunnen denken... Mis Fling nog wel af en toe, maar ik ben toch wel echt heel verliefd op mijn eigen liefde. En Fling is weer heel erg blij voor me. Heb het echt heel erg druk gehad door 46 redenen. Hoop nu toch wel lekker weer tot rust te komen! Vandaag de eerste dag thuis en 'heerlijk de benedenverdieping goed aangepakt. Streven is om de komende week alle achterstallig opruim- en schoonmaakklusjes te doen, zodat ik dat gevoel van 'ik had eigenlijk nog... ' niet meer steeds heb. En gewoon lekker vakantie houden tussendoor natuurlijk!
maandag 16 oktober 2017 om 11:05
Wat goed, Vlam! Is dit de oude vlam waar je nu aan verslingerd bent geraakt? Mooi dat Fling het je gunt. Ik snap dat je hem af en toe mist, mis je verder je sloerieleventje ook wat of is het goed zo?
Ik ben hier na woelige baren weer in een ietwat kabbelend beekje beland, al klotst het af en toe nog wel wat tegen de kantjes hoor. Er is veel gebeurd, mijn hoofd heeft overuren gedraaid en voor nu lijkt mijn kop bibliotheek aardig op orde. Ik ben wat vaag maar ik kan en wil gewoon niet echt in detail treden.
Henk en ik zijn in een periode terechtgekomen waarin we gaan uitbreiden, bestendigen en ontdekken. Zonder (hopelijk!!) al teveel ruis op de achtergrond.
Ik moet nog even wennen aan de RoossHenk fase 2.0.
Ik ben hier na woelige baren weer in een ietwat kabbelend beekje beland, al klotst het af en toe nog wel wat tegen de kantjes hoor. Er is veel gebeurd, mijn hoofd heeft overuren gedraaid en voor nu lijkt mijn kop bibliotheek aardig op orde. Ik ben wat vaag maar ik kan en wil gewoon niet echt in detail treden.
Henk en ik zijn in een periode terechtgekomen waarin we gaan uitbreiden, bestendigen en ontdekken. Zonder (hopelijk!!) al teveel ruis op de achtergrond.
Ik moet nog even wennen aan de RoossHenk fase 2.0.
.
maandag 16 oktober 2017 om 12:26
Ooow, spannend!!! Kan me voorstellen dat dat even wennen is ja!
Ja, ik mis het soms wel. Komt ook doordat we hier wegens een niet te noemen reden niet zoveel seks hebben als we zouden willen. Gelukkig gaat daar snel verandering in komen. Maar ja, soms kan mijn koppie wel afdwalen naar het sloeren. Het is ook een raar idee dat dat niet meer gaat gebeuren, dat ik toch weer verantwoording 'moet' afleggen voor mijn doen en laten. Aan de andere kant is er opeens liefde. En na alle moeite die ik ervaarde met het swingen denk ik wel dat dit meer voor mij is weggelegd.
Ja, ik mis het soms wel. Komt ook doordat we hier wegens een niet te noemen reden niet zoveel seks hebben als we zouden willen. Gelukkig gaat daar snel verandering in komen. Maar ja, soms kan mijn koppie wel afdwalen naar het sloeren. Het is ook een raar idee dat dat niet meer gaat gebeuren, dat ik toch weer verantwoording 'moet' afleggen voor mijn doen en laten. Aan de andere kant is er opeens liefde. En na alle moeite die ik ervaarde met het swingen denk ik wel dat dit meer voor mij is weggelegd.
maandag 16 oktober 2017 om 16:20
hallo
ben ook nieuw hier.
net 50 maar jong van geest en nog vol goesting zoals ze zeggen
bij m'n vrouw merk ik echter net het tegenovergestelde : seks moet plots niet meer voor haar. Eén keertje op een jaar ? Ze vindt haar lichaam denk ik niet meer mooi en vindt seks teveel gedoe waar ze zelf niet veel plezier meer aan heeft. Naast de opvoeding van twee tieners die owv. hun gierende hormonen al veel energie vreten, zit ze liever in haar kamer met een boek om uit te rusten.
ofschoon er niet veel over wordt gesproken merk ik bij leeftijdsgenoten (kennissen en familie) vaak hetzelfde : men wil liever terrasjes en uitstapjes doen. Of men is gescheiden en blijft alleen met vriendinnen hangen en begint meer te drinken.
Zijn er nog anderen die dit herkennen ? Mss met de menopauze te maken ? Of zijn vrouwen rond de 50 idd niet meer met seks bezig ?
Ik voel me net al als een gepensioneerde oude man als men me begint te spreken van (bus)uitstapjes en wandelen.
ben ook nieuw hier.
bij m'n vrouw merk ik echter net het tegenovergestelde : seks moet plots niet meer voor haar. Eén keertje op een jaar ? Ze vindt haar lichaam denk ik niet meer mooi en vindt seks teveel gedoe waar ze zelf niet veel plezier meer aan heeft. Naast de opvoeding van twee tieners die owv. hun gierende hormonen al veel energie vreten, zit ze liever in haar kamer met een boek om uit te rusten.
ofschoon er niet veel over wordt gesproken merk ik bij leeftijdsgenoten (kennissen en familie) vaak hetzelfde : men wil liever terrasjes en uitstapjes doen. Of men is gescheiden en blijft alleen met vriendinnen hangen en begint meer te drinken.
Zijn er nog anderen die dit herkennen ? Mss met de menopauze te maken ? Of zijn vrouwen rond de 50 idd niet meer met seks bezig ?
Ik voel me net al als een gepensioneerde oude man als men me begint te spreken van (bus)uitstapjes en wandelen.

maandag 16 oktober 2017 om 18:06
Als je hier een beetje rondklikt vind je talloze topics over dit onderwerp. Sterkte!robantwerp schreef: ↑16-10-2017 16:20bij m'n vrouw merk ik echter net het tegenovergestelde : seks moet plots niet meer voor haar.
maandag 16 oktober 2017 om 19:04
Denk je dat of zegt ze dat zelf ook?robantwerp schreef: ↑16-10-2017 16:20Ze vindt haar lichaam denk ik niet meer mooi en vindt seks teveel gedoe waar ze zelf niet veel plezier meer aan heeft. .
Tja Rob, dit wil je niet lezen natuurlijk maar na tig jaar huwelijk zou ik ook wel een beetje uitgesekst zijn kan ik me zo voorstellen. Misschien wordt het tijd voor wat lijflijke variatie.
.
dinsdag 17 oktober 2017 om 11:55
Je legt nu alles bij je vrouw neer, maar wat doe jij om het nog spannend te houden en hoe ziet jou lichaam eruit?robantwerp schreef: ↑16-10-2017 16:20hallo
ben ook nieuw hier.
Ik merk juist dat vrouwen tegen de 50 veel ontspannende met hun lichaam omgaan en daardoor vaak ook meer lol in de seks hebben.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.

dinsdag 17 oktober 2017 om 15:18
dinsdag 17 oktober 2017 om 15:22

dinsdag 17 oktober 2017 om 17:23
Nee, niet met die betekenis.
Overigens, gezien Leef’s ava mag het wel, mits binnen de perken. Ik heb elders ook wel eens foto’s gezien die niet werden verwijderd. Uiteindelijk, als het aanstootgevend is zullen er maatregels volgen, maar waar die grens nou precies ligt?
dinsdag 17 oktober 2017 om 19:00
Breng ze niet op een idee..ik krijg geen ander plaatje geladen..al eens geprobeerd...Skizzo schreef: ↑17-10-2017 17:23Nee, niet met die betekenis.
Overigens, gezien Leef’s ava mag het wel, mits binnen de perken. Ik heb elders ook wel eens foto’s gezien die niet werden verwijderd. Uiteindelijk, als het aanstootgevend is zullen er maatregels volgen, maar waar die grens nou precies ligt?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.