Seksklets, deel 60

dinsdag 14 november 2017 om 22:25
Je hoeft het natuurlijk niet te lezen als je het zo saai vind.....(maar blijkbaar kun je het ook niet laten)aatjuhh123 schreef: ↑14-11-2017 22:18Uitgeneukt was bij wijze van spreken maar dat ze zijn uitgekletst is wel zeker.
Nu werd die neukpraat op den duur ook best wel mega saai dus mss beter zo.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.

dinsdag 14 november 2017 om 22:33
Er staat ook "op den duur". Het was even best wel grappig maar het werd uiteindelijk dus errrugggg gezapig allemaal.Leefvandaag schreef: ↑14-11-2017 22:25Je hoeft het natuurlijk niet te lezen als je het zo saai vind.....(maar blijkbaar kun je het ook niet laten)
En heee, dit forum is toch "ter lering ende vermaeck"
In dat opzicht kan ik het niet laten nee.
Maar je weg vinden tussen al die oeverloze topics is wel een veldslag elke keer.
En dan komt vanzelf een keer de dag dat ik uit gelezen ben.
Maar zolang het nog merendeels hersenloos vermaak is ben ik vd partij

anoniem_64f790f6323e5 wijzigde dit bericht op 14-11-2017 22:42
0.90% gewijzigd

woensdag 15 november 2017 om 08:59
woensdag 15 november 2017 om 10:43
Ja wat een gepiep. Dat we niet zeuren. We stoppen ermee. Schaf het hele forum maar af. Allemaal piepers.
Man is er niet. Minnaar is nog verder weg... en vieb. Tja. Das toch anders he.
Heb het ff geprobeerd, maar hij knuffelt niet zo lekker. Ook weet hij geen dirty talk uit te brengen en een hand die mijn haren vast grijpt zou ook fijn zijn.
Ach ja. Zit niks anders op.

Man is er niet. Minnaar is nog verder weg... en vieb. Tja. Das toch anders he.
Heb het ff geprobeerd, maar hij knuffelt niet zo lekker. Ook weet hij geen dirty talk uit te brengen en een hand die mijn haren vast grijpt zou ook fijn zijn.
Ach ja. Zit niks anders op.
de wereld wacht om ontdekt te worden

woensdag 15 november 2017 om 12:34
Je bent selectief maar ze was al wel een minnares en nu heb je haar afgeslagen want zomaar niet goed genoeg meer ofzo? En daar ga je ook nog om huilen?Charles_Gentle28 schreef: ↑15-11-2017 10:57Ook ontzettend geil! Al flink stijf en niemand in de buurt. En zeggen dat ik laatst nog een aanbod van minnares afgeslagen heb. Het spijt me soms zo selectief te zijn![]()
Enlighten us!
Mijn H komt gewoon vanavond. En ik dus ook!

.

woensdag 15 november 2017 om 13:57
Ik piep gewoon even mee. Gruwelijke zin, dagenlang al. Maar door overwerken, verhuizen en thuis zijnde pubers weinig één op één tijd. En als die er wel is, dan liggen we elkaar aan te kijken als twee halfdooie vissen want uitgeput. Zelfs een vluggertje onder de douche draaide uit op gelukzalig tegen elkaar aan hangen en mompelen hoe lekker ontspannend dat warme water is...
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
woensdag 15 november 2017 om 15:52
Samenwonen? Goeie god nee!! Moet er niet aan denken nu zeg! Ik ben aan het verhuizen naar m'n eerste eigen woning na m'n scheiding (heb in de tussentijd anti-kraak gewoond) en daar ben ik héél erg aan toe.
Plus dat de meneer in kwestie serieuze bindingsangst heeft, tel daar nog een wederzijdse kudde aan pubers bij op... Neuh... Over vijf jaar kijken we wel verder
Plus dat de meneer in kwestie serieuze bindingsangst heeft, tel daar nog een wederzijdse kudde aan pubers bij op... Neuh... Over vijf jaar kijken we wel verder

Dulcissime, totam tibi sibdo me...