Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 17 oktober 2017 om 19:27
Lady*Voldemort schreef: ↑17-10-2017 19:25'Lastig' is een heel rekbaar begrip. Sommige mensen vinden het al lastig als je één keer bij ze aanbelt om te vragen of zij ook geen stroom hebben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 17 oktober 2017 om 19:38
Slimmerik ben je toch!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 17 oktober 2017 om 19:40
Lady*Voldemort schreef: ↑17-10-2017 19:11Ben ik trouwens nou echt de enige die bij topics over lastige buurvrouwen altijd bang is dat het over haarzelf gaat? Net weer eentje, ik was zo blij als een kind dat TO in de eerste zin al aangaf dat ze in een flat woonde, dan viel ik tenminste meteen af.
Dat is de reden dat ik zulke topics aanklik
dinsdag 17 oktober 2017 om 19:44
Tijd geleden liet ik een grote glazen schaal vallen. Hele keuken en deel van de woonkamer onder de glassplinters. Ik pak de stofzuiger (snoerloos, werkt op volle kracht max 15 min). Wordt er keihard op mijn voordeur gebonkt (eh ik heb gewoon een bel). Buurman die ik niet ken helemaal over de rooie ' vloek, stuk vuil, altijd hetzelfde, hoor mijn tv niet eens, moet gedaan zijn... eindigende met hoer e.d.). Ik was in shock. Het was trouwens kwart voor acht... Ik hoop dat ik die man een keer tegenkom als hij niet eerst ruzie met zijn partner had/duizenden euro's op de beurs verloren heeft/zijn kind niet kreeg voor het weekend.... Ging nergens over. Ik was het hele weekend alleen thuis en had zelfs zonder muziek aan zitten werken aan mijn mac. Ik vrees dat ik hard tik op mijn toetsenbord.
dinsdag 17 oktober 2017 om 19:59
Fantastisch hoe de mod op het modtopic enthousiast meldt dat de spam weer weg is gehaald.... Met uitroepteken! Bijna jubelend dat ze haar baan weer goed gedaan heeft. Ze kan verder aan alle problemen waarschijnlijk weinig doen en dat toegeven betekent waarschijnlijk dat ze geen werk meer heeft, maar het stuit me tegen de borst dat er wederom over alle klachten gezwegen wordt in alle talen. Jubelen zullen we!
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:12
Oudblond schreef: ↑17-10-2017 19:59Fantastisch hoe de mod op het modtopic enthousiast meldt dat de spam weer weg is gehaald.... Met uitroepteken! Bijna jubelend dat ze haar baan weer goed gedaan heeft. Ze kan verder aan alle problemen waarschijnlijk weinig doen en dat toegeven betekent waarschijnlijk dat ze geen werk meer heeft, maar het stuit me tegen de borst dat er wederom over alle klachten gezwegen wordt in alle talen. Jubelen zullen we!
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:13
Nee ik ben heel liefLady*Voldemort schreef: ↑17-10-2017 19:11Ben ik trouwens nou echt de enige die bij topics over lastige buurvrouwen altijd bang is dat het over haarzelf gaat? Net weer eentje, ik was zo blij als een kind dat TO in de eerste zin al aangaf dat ze in een flat woonde, dan viel ik tenminste meteen af.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:14
Wat een enorme lul met vingers zeg.Oudblond schreef: ↑17-10-2017 19:44Tijd geleden liet ik een grote glazen schaal vallen. Hele keuken en deel van de woonkamer onder de glassplinters. Ik pak de stofzuiger (snoerloos, werkt op volle kracht max 15 min). Wordt er keihard op mijn voordeur gebonkt (eh ik heb gewoon een bel). Buurman die ik niet ken helemaal over de rooie ' vloek, stuk vuil, altijd hetzelfde, hoor mijn tv niet eens, moet gedaan zijn... eindigende met hoer e.d.). Ik was in shock. Het was trouwens kwart voor acht... Ik hoop dat ik die man een keer tegenkom als hij niet eerst ruzie met zijn partner had/duizenden euro's op de beurs verloren heeft/zijn kind niet kreeg voor het weekend.... Ging nergens over. Ik was het hele weekend alleen thuis en had zelfs zonder muziek aan zitten werken aan mijn mac. Ik vrees dat ik hard tik op mijn toetsenbord.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 17 oktober 2017 om 20:15
Zie, dat bedoel ik nou. Iedereen is wel eens lastig en dan is het maar aan de buren hoe ze daarmee omgaan.Oudblond schreef: ↑17-10-2017 19:44Tijd geleden liet ik een grote glazen schaal vallen. Hele keuken en deel van de woonkamer onder de glassplinters. Ik pak de stofzuiger (snoerloos, werkt op volle kracht max 15 min). Wordt er keihard op mijn voordeur gebonkt (eh ik heb gewoon een bel). Buurman die ik niet ken helemaal over de rooie ' vloek, stuk vuil, altijd hetzelfde, hoor mijn tv niet eens, moet gedaan zijn... eindigende met hoer e.d.). Ik was in shock. Het was trouwens kwart voor acht... Ik hoop dat ik die man een keer tegenkom als hij niet eerst ruzie met zijn partner had/duizenden euro's op de beurs verloren heeft/zijn kind niet kreeg voor het weekend.... Ging nergens over. Ik was het hele weekend alleen thuis en had zelfs zonder muziek aan zitten werken aan mijn mac. Ik vrees dat ik hard tik op mijn toetsenbord.
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:09
Zeg het ging over Yas hoor.
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:09
Nou die moet wel een hele slechte dag hebben gehad, wat een aso.Oudblond schreef: ↑17-10-2017 19:44Tijd geleden liet ik een grote glazen schaal vallen. Hele keuken en deel van de woonkamer onder de glassplinters. Ik pak de stofzuiger (snoerloos, werkt op volle kracht max 15 min). Wordt er keihard op mijn voordeur gebonkt (eh ik heb gewoon een bel). Buurman die ik niet ken helemaal over de rooie ' vloek, stuk vuil, altijd hetzelfde, hoor mijn tv niet eens, moet gedaan zijn... eindigende met hoer e.d.). Ik was in shock. Het was trouwens kwart voor acht... Ik hoop dat ik die man een keer tegenkom als hij niet eerst ruzie met zijn partner had/duizenden euro's op de beurs verloren heeft/zijn kind niet kreeg voor het weekend.... Ging nergens over. Ik was het hele weekend alleen thuis en had zelfs zonder muziek aan zitten werken aan mijn mac. Ik vrees dat ik hard tik op mijn toetsenbord.
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:13
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:54
Echt te debiel voor woorden. Er staat een prullenbakje bij waar ik hem steeds inpleur. Vergeet het maar, steeds weer terug.
En die kutkippen. Echt niet te doen. Paar dagen weer een beetje geprobeerd maar ben er alweer helemaal geïrriteerd door. Wat een pokkeforum .
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:56
Dat is ook de enige conclusie die ik eruit kon halen. Vervelend is dat ik in een flatgebouw woon (al meer dan tien jaar) en we allemaal hele goede communicatie en verhoudingen met elkaar hebben. Het voelt echt als een fijn dorpje in een grote stad. Deze meneer doorbrak dat fijne, veilige, huiselijke gevoel behoorlijk.
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:02
Ja net alsof je nu op je hoedde moet zijn. Stom.Oudblond schreef: ↑17-10-2017 21:56Dat is ook de enige conclusie die ik eruit kon halen. Vervelend is dat ik in een flatgebouw woon (al meer dan tien jaar) en we allemaal hele goede communicatie en verhoudingen met elkaar hebben. Het voelt echt als een fijn dorpje in een grote stad. Deze meneer doorbrak dat fijne, veilige, huiselijke gevoel behoorlijk.
anoniem_321079 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 22:14
0.78% gewijzigd
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:22
in elk dorp heb je een dorpsgek..Oudblond schreef: ↑17-10-2017 21:56Dat is ook de enige conclusie die ik eruit kon halen. Vervelend is dat ik in een flatgebouw woon (al meer dan tien jaar) en we allemaal hele goede communicatie en verhoudingen met elkaar hebben. Het voelt echt als een fijn dorpje in een grote stad. Deze meneer doorbrak dat fijne, veilige, huiselijke gevoel behoorlijk.